2016. ápr 20.

Ezért van értelme a közösségi média mérésének...

írta: Petneházy.Flóra
Ezért van értelme a közösségi média mérésének...

measuring_socialmedia.jpgSajnos még nem mindenki érti a közösségi média felületek fontosságát, pláne nem ezeknek a felületeknek a mérését, a statisztikák követését, ezért a Socialbakers összeállított egy listát, hogy hogyan győzzük meg a kétkedőket a mérés hasznosságáról.

A felhasználók már 82%-kal több időt töltenek a közösségi média oldalain, mint egy éve, és ez a szám folyamatosan növekszik. Hatékonyabban alkalmazható a fogyasztók megismerésére, megértésére.

Ha te tisztában vagy vele, hogy mennyire elhanyagolhatatlan a mai világban, de a főnököd nem, leírtunk pár érvet, amit felhasználhatsz a meggyőzésében.

#1. „ Nem, mert a célközönségünk nincs jelen a közösségi média felületeken.”

  • Ilyen már nincs. :)
  • Ezeken a felületeken, hatalmas közönséget rengeteg variációjú célzással el lehet érni.
  • Ha nincs fent a vállalkozásod Facebook-on, az újabb generációknak olyan, mint ha nem is létezne. Nem szabad elfelejteni, hogy egyszer közülük is kerülnek be a célközönségetekbe.
  • Egy új csatorna nyílik meg céged előtt, aminek csak a saját kreativitásod szab határt.
  • A Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, stb. segítségével erősítheted márkádat, növelheted népszerűségét.
  • Követheted a versenytársak közönségét, kommunikációját, statisztikáját.

#2. „Nem, mert drága!”

  • Kimondhatjuk, hogy a közösségi média, online marketing sokkal olcsóbb, mint az offline törekvések.
  • Szintén csökkentheted a költségeket, ha ügyfélszolgálatként is használod ezeket a csatornákat.

#3. „Nem, mert ellenőrizetlen szájról-szájra terjedő információáramlást eredményez.”

  • Igen, a közönséged azt mond, amit akar a márkádról, de ha jól kezeled oldalaidat, ezt a saját javadra formálhatod és nem lesz negatív hatással az eladásaidra.
  • A legjobb reklám az elégedett vásárló. Pozitívan fognak beszélni márkádról, ha növeled az elkötelezettségüket, jobb vásárlói kapcsolatot ápolsz és mindezekre a közösségi média csatornák tökéletesen megfelelnek.

Ha sikerült meggyőzni főnöködet, vagy már aktívan kezeled a vállalkozás közösségi média oldalait és több tudásra vágysz, látogass el Facebook vagy a Közösségi média guru tréningünkre!

Bővebb információ a kurzusról: www.kozossegi-media.com/kurzusok.html

Szólj hozzá

mérés