2016. jún 07.

Közösségi média jelentés - 2016. május

írta: Petneházy.Flóra
Közösségi média jelentés - 2016. május

mobil_4.jpgA Social Media Examiner 2016 májusi kutatásában több mint 5000 marketing szakember, közösségi média menedzser vett részt, azzal a céllal, hogy megértsék a közösségi média szerepét a vállalkozások kiterjesztésénél.

 A közösségi média marketing jelentésének főbb megállapításai:

#1 A videó elengedhetetlenné vált. A marketingesek 60%-a használ videókat a marketing stratégiájuk részeként és 73% tervezi, hogy növelni fogja az eddigi videó használatuk számát.

#2 A Live Video-ban rejlő lehetőségek egyre csak növekednek. A marketingesek 50%-a használja az élő videó funkciót Facebook-on és Persicope-on keresztül, és 50% szeretné növelni a tudását a funkció eredményes használatáról.

#3 A Facebook és a Youtube kapja a legnagyobb szerepet a jövőbeni tervekben. A marketingesek legalább 63%-a még növelni szeretné a két csatorna stabil használatát.

#4 A Snapchat növekvő fázisban van.  A marketingesek mindössze 5%-a használja üzleti célokra, 16% tervezi, hogy növeli a Snapchat jelentőségét, és 28% szeretne többet tudni a használatáról.

#5 A Facebook a legfontosabb közösségi média felület. A legjelentősebb felület kiválasztásánal a marketingszakemberek 55%-a a Facebook-ot választotta, majd 18% a LinkedIn-t. Ennek ellenére mégis egy jelentős 40% bizonytalan a Facebook hatékonyságában.

#6 A Facebook hirdetés dominál. 86%-a a közösségi média menedzsereknek a Facebook hirdetés funkcióját használják a leggyakrabban, míg 18%-uk a Twitter hirdetéseket.

Számodra melyik pont a leginkább meglepő?

 

Szólj hozzá