2016. okt 03.

Már tesztelik a 360 fokos Facebook hirdetéseket

írta: Székács Alexa
Már tesztelik a 360 fokos Facebook hirdetéseket

360.pngA Canvas funkció a teljes képernyős hirdetést jelenti. A Facebook most ezeket a hirdetéseket frissíti és jönnek a 360 fokos videók és tartalmak, ahogyan erről az Adweek ír.

És ez miért érdekes?
Ezentúl a hirdetéseknél nem csak fel vagy le lehet majd görgetni, hanem megadott képeknél vagy videóknál jobbra és balra is lapozgathatunk majd, mintha könyvet olvasnánk.
Szerintünk nagyon szuperül néz ki, itt tudjátok Ti is megtekinteni: 

A tesztelés alatt kiderült, hogy az emberek sokkal több ideig tartózkodnak így a hirdetési felületeken.
Mivel a Canvas hirdetések ezentúl összeköthetők lesznek, a Beats by Dre már ki is próbálta ezt a lehetőséget.

Különböző nemzetiségek zászlóinak színeiben hirdette meg fülhallgatóját, amire ha a felhasználó rákattintott, az egy újabb Canvas hirdetésre irányította át. A statisztikák szerint ezzel a megoldással azon túl, hogy sokkal látványosabb lett a hirdetése, a felhasználók átlagosan 39 másodpercet töltöttek a felületen és így körülbelül a hirdetés 73%-át nézték meg, ami hatalmas eredménynek számít!

Egy másik hirdetésben a Prudential nevű cég 28%-al emelte a márkája ismertségét, ugyanis olyan Canvas hirdetést használt, amiben egyszerre jelen volt a szöveg a kép és a videó is, így a néző egyszerre érzékelhette az összes tartalmat.

Szólj hozzá

hirdetés 360 canvas