2016. dec 11.

Ezt nézzük az Instagramon...

írta: Székács Alexa
Ezt nézzük az Instagramon...

buy-instagram-likes_large.pngÍrásaink közt már olvashattad, hogy nem mindegy kivel hogyan kommunikálsz, nem mindegy ki a célközönséged. Érdemes egy pillantást vetni különböző statisztikákra, hogy lásd, kit hogyan tudnál a legkönnyebben megszólítani.

A Crane statisztikái szerint a nők a következő dolgokat nézegetik legszívesebben a hírfolyamban:

Vicces képek, mémek, idézetek 17,5%
Divat, cuccok 14,9%
Művészi fotók 14,7%
Elkapott pillanatok, hangulatok 14,5%
Városok, tájak, természet 13,8%
Állatok 12,4%

A Férfiak ezzel szemben:
Városok, tájak természet 18,2
Elkapott pillanatok, hangulat 16,7%
Művészi fotók 16,2%
Vicces képek, mémek, idézetek 15,7%
Design, művészet 12,2%
Járművek, technika 11,1%

insta.png

A nők szerint a legidegesítőbb a hírfolyamban a reklámok, járművek, technika, szelfi, míg a férfiak szerint a reklámok, divat, cuccok, szelfi vicces képek, mémek. Már ebből is látszik, hogy mennyire különbözőek vagyunk! :)

Érdekesség, hogy azt is figyelembe kell venni, ki mekkora népességű városban él. Míg a budapestiek inkább elkapott pillanatokat, hangulatképeket szeretnek nézegetni, addig a vidéki instagramosok vicces képeket és mémeket nézeget szívesebben.

A megkérdezettek 71,5 %-a visszavonta már valakinek a követését amiatt, mert bosszantó vagy számára idegesítő tartalmakat tett közzé folyamatosan a közösségi oldalán. Érdemes tehát ezt is figyelemben tartani.

A legnépszerűbb hashtagek nálunk 2016-ban: #MIK #love #happy #friends

Forrás és kép: http://crane.hu/instagram/

Szólj hozzá