2017. jan 26.

Állítsd be az AdWords kampányodat 8 lépésben!

írta: Janni Anikó
Állítsd be az AdWords kampányodat 8 lépésben!

office-625893_960_720.jpgRendelkezel már AdWords fiókkal, de még nem állítottad be első kampányodat? Megmutatjuk 8 lépésben, hogyan csináld! 

A Google AdWords segítségével lehetőségünk van arra, hogy az általunk kiválasztott kulcsszavakra az első helyen jelenjen meg a cégünk. Ugyanerre irányul a keresőoptimalizálás is, viszont ez hosszabb ideig tartó folyamat, mint az AdWords hirdetések, ahol azonnal megvásárolhatjuk az első helyeket.

Ha most szeretnéd beállítani az első kampányodat, akkor mutatunk 8 lépést, amely a segítségedre lehet!

 

  1. Válaszd ki a kampány típusát és nevét!

Először válaszd ki a kampány típusát, amely lehet “Keresési Hálózat és választott Display”, “Csak a Keresési Hálózaton”, “Csak a Display Hálózaton”, “Shopping”, “Videó” vagy “Univerzális alkalmazáskampány”. Ezután add meg a kampányod nevét, és állítsd be, hogy a Google keresési eredményei között vagy a keresési hálózaton megjelenő szolgáltatást szeretnél-e.
1_7.jpg

 

  1. Válaszd ki a földrajzi helyet!

Válaszd ki, hol szeretnéd, hogy a hirdetésed megjelenjen. Döntsd el, hogy mekkora földrajzi helyet szeretnél megcélozni. Kiválaszthatod az egész országot vagy csak földrajzi régiókat. Ezen felül beállíthatsz koordinátákat is vagy azt, hogy egy adott címtől milyen sugarú körben szeretnél célozni.

 2.jpg

 

  1. Válaszd ki az ajánlattételi stratégiát!

Lehetőséged van automatikus vagy kézi stratégiát választani, majd ezt követően beállíthatod a költségkeretet. Ezt bármikor megváltoztathatod.

A napi költségkeret az az összeg, amelyet átlagosan költeni szeretnél az egyes napokon. Ennek kiegyenlítésére többféle módon van lehetőséged, de a legegyszerűbb, ha a hirdetési fiókodhoz hozzárendelsz egy bankkártyát.

3.jpg 

  1. Hagyd figyelmen kívül a hirdetésbővítményeket!

A hirdetésbővítményeknél opcionálisan mellékelhetsz releváns üzleti információkat a hirdetésekhez. Ez fontos része a kampánynak, de az első beállításoknál hagyd ki, majd később add hozzá. Ha ez megvan, akkor kattints a mentésre, és folytasd a beállításokat!

 

  1. Az első hirdetés

A hirdetéscsoportok létrehozásánál add meg a céloldalt, majd a hirdetésed címsorát, az ajánlatod és a kulcszavakat. A címsor tartalmazza a kulcsszót, és legfeljebb 25 karakter legyen. Emellett fontos, hogy figyelemfelkeltő legyen, mivel ez nagyban befolyásolja, hogy felfigyelnek-e rád.

A második és harmadik címsor lehetővé teszi, hogy 35 karakteres szöveget írj. Akkor lehetsz igazán sikeres, ha a második sorban bővebben kifejted a hirdetést, a harmadik sorba pedig egy funkciót vagy ajánlatot teszel.

 4_1.jpg

 

  1. Állítsd be a maximális költségkeretet!

Állítsd be, mi az a maximális ár, amit megér számodra egy kattintás. Egyéni ajánlatokat is megadhatsz egyes kulcsszavakhoz

 5.jpg

 

  1. Nézd át!

Mielőtt aktiválod a hirdetést, mindenképpen ellenőrizd, hogy a lehető legjobban legyen beállítva.

 

  1. Add meg a számlázási adatokat!

Ha beállítottad a teljes kampányt, akkor a legvégén a fizetési adatokat szükséges megadni.

 

Hajrá! Sok sikert! Aztán ne felejts el ránézni a hirdetéseidre! Mert a büdzsé jelentős része az optimalizáláson múlik!

 

Szólj hozzá

Adwords Google Adwords