Facebook reklámok, amik garantáltan idegesíteni fognak...
Készüljetek, mert a Facebook hamarosan bevezeti a beágyazott reklámokat a videókba, ami bizonyára sokunkat bosszantani fog. A Facebook még több videót szeretne megmutatni nekünk és ezzel még több pénzhez juttatni azokat, akik a videót készítik.
Már tesztelnek egy új hirdetési formát, ahol megadják a lehetőséget, hogy tovább kattintsd a hirdetést, de csak azután, hogy már 20 másodpercet megnéztél a videóból.
Nagy a haszon azoknak, akik bevállalják videóikon ezt a kis bosszantást, hisz ők 55%-ban részesednek a reklámok bevételéből. Ezzel nagyon sok vlogger juthat kiegészítő keresethez a Facebookon keresztül. Előző évben tesztelték az élő bejelentkezés közbeni reklámokat is… mit szóltok hozzá?
Úgy tűnik a Facebook nem azt nézi, hogy hány videót nézünk meg naponta, hanem hogy hány órát töltünk videó nézéssel. Eddig ugye nagy vita volt, hogy mi számít videó megtekintésnek a Facebookon, hisz a videók automatikusan elindulnak.
Ebből tanulva a videó hirdetések, csak azoknak a felhasználóknak fognak megjelenni, akik már legalább 20 másodperce nézik a videódat (ami legalább 90 másodperc hosszú) tehát arra ösztönöz, hogy minél tovább tartsd ott a tekinteteket.
Amint véget ér a tesztelési időszak, bemutatjuk nektek, hogyan tudjátok ti is a videókat teletömni reklámokkal és ezzel akár egy kis zsebpénzhez jutni! ;)
Forrás: http://www.recode.net/2017/1/9/14211466/facebook-video-advertising-midroll