2017. már 16.

Te tudod mi a legjobb reklám?

írta: Székács Alexa
Te tudod mi a legjobb reklám?

unnamed-1_0.jpgMég a mai napig is igaz, hogy a legjobb reklám a szájról szájra terjedő ajánlás. De mit tudunk tenni, hogy a vásárlóink megosszák véleményüket közösségi oldalunkon? Mutatjuk!

  1. Először is jó ha tudod, hogy honnan érkezik be a legtöbb vásárlásod. Ezt a statisztikákból ki is derítheted. Mégis elsődleges prioritású, hogy a Facebookon jó véleménnyel legyenek rólad, hisz sokan csak, mint egy megerősítésképpen is ránéznek az oldaladra, azon belül pedig mások véleményére. Ezért mindenképp használd ki ezt a reklámlehetőséget és legyen nyilvános a Vélemények (Reviews) fülecskéd.

Lehetőleg minden szöveges véleményre reagálj, akár pozitív akár negatív kritika ér, hogy az oda látogató harmadik fél lássa, foglalkozol az ügyfeleiddel. (Klausz Melinda, Konfliktuskezelésről szóló könyvét itt (http://www.kozossegi-media.com/konyveink.html) találjátok.)

  1. A Google is előkelő helyet biztosít, ha pozitív vélemények születnek vállalkozásodról. A Facebook vélemények rendbetétele után így irány (https://goo.gl/l2b8uL) a Google. Legyél fent a térképen, véleményekkel, részletes adatokkal együtt.
  2. Külön pontba szedjük, de lényegében ugyanez a feladatod a LinkedIn-en is.
  3. Ne félj értékelést kérni a vásárlóktól. Ha másképp nem megy, akkor ajánlj fel nekik valamilyen ösztönző kedvezményt a véleményükért cserébe.
  4. Ugyanezt a cég dolgozóival is megteheted. Sokan büszkék a munkahelyükre és szívesen írnak róla néhány elismerő sort.
  5. Egyik esetben se töröld ki a negatív véleményeket! Ez a lehető legrosszabb, amit tehetsz. Vállalj felelősséget és ha jogosan bíráltak valamiért, tudd beismerni és jóvá tenni. Hidd el a vevőid is értékelni fogják!

Tudjuk, hogy sokszor nagy erőfeszítésbe kerül a vélemények jó kezelése, de higgyétek el, hogy az ebbe fektetett energia hosszú távon megtérül és megéri foglalkozni vele. Hajrá!

 

Szólj hozzá

vélemény kritika értékelés