2017. már 27.

Tűnj ki a tömegből a szövegeddel!

írta: Janni Anikó
Tűnj ki a tömegből a szövegeddel!

content-marketing-1.jpgÚgy érzed nem elég hatékony a tartalommarketinged? Ez nem biztos, hogy azért van, mert rossz a tartalom, sőt, talán még átkozottul jó is! A probléma abban rejlik, hogy a nap minden percében több száz blogbejegyzés és több millió poszt kerül ki az online felületekre. A tartalmaidat tehát elnyomja a célközönségedre zúduló több ezer más kép, videó és szó.

Hogyan javíthatsz ezen? Javasolunk néhány dolgot, hogy kitűnj a tömegből!

 

Összpontosíts a célra!

Sokan beleesnek abba a hibába, hogy egy-egy tartalom kidolgozására helyezik a hangsúlyt, de nem a végső célra koncentrálnak. Gondold át, mi a célod a bejegyzésekkel, majd építsd fel őket az adott cél köré. Az eredmény biztosan az inspiráló tartalom és az érdeklődő ügyfelek lesznek.

Bízz meg profi szövegírókat!

Az emberek jobban reagálnak azokra a történetekre, amelyek az érzelmeikre hatnak. Bízz meg egy profi szövegírót, aki kidolgozza számodra azt a „mesét”, amellyel megragadhatod a célcsoportod figyelmét.

Figyelj a minőségre, ne a mennyiségre!

A márkák úgy érzik, hogy minden nap ki kell tenni egy vagy több bejegyzést, különben lemaradnak a versenytársaiktól. Ez könnyen a minőség rovására mehet, így a várt eredményekkel szemben csökkenő tendenciát mutathatnak. Inkább posztolj kevesebbet, de a tartalmad a minőséget tükrözze!

Légy hírforrás!

Gondold át, milyen híreket vagy új információt tudsz nyújtani az ügyfeleidnek, vásárlóidnak, és kezd el megosztani velük ezeket a tartalmakat! Ezzel nem csupán a közönséged, de a média és a versenytársak is felfigyelnek majd rád.

Add a legjobbat!

Ha eddig követted a fenti tanácsokat, és ez alapján hoztad létre a tartalmaidat, akkor mi a következő lépés? Még inkább növelni a lendületet! Ilyenkor még jobb, még több minőségi tartalmat kell gyártani, fizetett hirdetésekkel növelni a lendületet.

Tesztelj!

Az online térben szinte minden felületen van arra lehetőség, hogy tesztelj. Helyezz el új tartalmakat, használj új funkciókat, és nézd meg, hogy milyen eredményeket mutatnak. Ez alapján tudod meghatározni később, hogy melyek azok a bejegyzések, amelyeket gyakrabban kell használnod, vagy milyen funkciókat kedvel a közönséged.

 

Összességében elmondható, hogy az online világban folyamatosan versenyezned kell a több ezer vagy akár millió bejegyzéssel, amivel a célközönséged naponta találkozik. Mégis, ha megfelelően célzol és időzítesz, célcsoport számára érdekes tartalmakat osztasz meg és használod az újdonságokat, akkor kitűnhetsz a tömegből és csak rád figyelnek majd.

Szólj hozzá

pr szövegírás tartalommarketing