2017. ápr 16.

Megfáradt hirdetések...

írta: Székács Alexa
Megfáradt hirdetések...

vintage-ad-3.jpgRossz hír, de talán nem újdonság, hogy sajnos a hirdetéseink is hamar elfáradhatnak. Ezt onnan tudhatod, hogy egyre kevesebben kattintanak a hirdetésedre vagy növekszik a kattintási érték, vagyis egyre drágul a hirdetésed minden egyes kattintása.

Erre időben fel kell készülnöd, és egyszerre akár több hirdetést is létrehoznod, hogy lásd melyik irány az, ami a legjobban teljesít, milyen irányban kell a későbbiekben újabb és újabb, megfrissült hirdetéseket létrehoznod.

De miért van ez? A legjobb példa szerintünk mindig az, ha saját magunkból indulunk ki. Biztosan találkoztál már unalmas, újra és újra felbukkanó hirdetésekkel. (Ha nem akkor szerencsés vagy.) Az is előfordulhat, hogy a hirdetés szuper jól hangzik, izgalmas, rá is kattintasz mondjuk már nem is először, mert nem tudod eldönteni, hogy megvedd e a terméket amit hirdet. A második kattintásra megveszed és örülsz neki. Ez a következő hetekben már kevésbé fog érdekelni, a hirdetés viszont annál inkább fog bosszantani, hisz már nem aktuális számodra. Elrejted vagy jelented, hogy számodra már nem releváns a hirdetés.

Ezért nagyon fontos, hogy ne várd meg még a közönséged számára unalmassá válik egy kampányod, esetleg meg is utálja, mindig topon kell lenni újabb és újabb ajánlatokkal. Változzon a szöveg, a kép, a hirdetési forma, legyenek változatos ajánlataid. A legkönnyebben úgy tudod leellenőrizni egy hirdetésed „népszerűségét”, hogy megnézed annak a relevancia pontszámát. Ez a szám mutatja meg, hogy mennyire releváns a hirdetésed a felhasználók számára.

Ha ez a szám 10-ből már csak 7-es, akkor kezdheted is létrehozni a következő friss ajánlatot a Facebookon, hogy mire az előző eléri az 5-6-os szintet, már indulhasson is az újabb, energiákkal teli hirdetésed.

Szóval irány megtekinteni a két hete futó hirdetéseink relevancia pontszámát és készíteni az újakat, frissre, ropogósra! ;)

 

Szólj hozzá

hirdetés