2018. feb 25.

Beszélgess robotokkal!

írta: BDóra.
Beszélgess robotokkal!

robot-2027195_960_720.pngA digitális marketing egy folyamatosan változó terület, ahol napról napra, újabb és újabb eszközökkel és lehetőségekkel találhatjuk szembe magunkat. A chatbot is egy ilyen eszköz és lehetőség, a kérdés már csak az, hogy kik azok, akik élni is fognak vele.

Mi az a chatbot?

Röviden és tömören egy előre programozott beszélgető partner, azaz mesterséges intelligencia. Információval lehet szolgálni az érdeklődőnek cégünkről, szolgáltatásainkról, termékeinkről, elérhetőségeinkről, mindezt egy messenger beszélgetésen belül, előre megtervezett és felépített struktúrával, tulajdonképp egy irányított beszélgetésre kell gondolni. A weboldal alapján egy könnyen kezelhető menürendszert is ki lehet alakítani a beszélgetésen belül, így néhány kattintás után az érdeklődő már a weboldalunkon böngész tovább.

Mi is készítettünk chatbotot, amelynek keretében nem csak hasznos információkat kaphatsz a közösségi médiáról, hanem meg is nyerheted 3 legutóbbi közösségi média könyvünket! Szóval itt meg is tekintheted, kezdj velünk egy privát Facebook beszélgetést ITT!

Megosztok, tehát vagyok - nyereményjáték

 20180223_111554.jpgKiknek lehet hasznos a chatbot?

A legtöbb cég előnyt tud kovácsolni magának ebből a marketing lehetőségből, akár szolgáltatás vagy termék értékesítés céljából. Éttermek, magánrendelők, webáruházak vagy oktatás értékesítésével foglalkozó cégek, de nagyjából mindenkinek, aki az ügyfélszolgálatát meg szeretné könnyíteni. A chatbotba programozható mesterséges intelligenciának köszönhetően ugyanis a gyakran ismételt kérdésekre automatikus választ kaphatnak a felhasználók. A chatbottal így növelni lehet akár az értékesítést és segíteni az ügyfélszolgálat munkáját is.

 

Milyen marketing fogásokat lehet bevetni a chatbotban?

  • hírlevél feliratkozás
  • tippek, infók küldése
  • értékesítés növelése
  • statisztikai adatok gyűjtése
  • kérdőív készítése
  • elégedettség mérése
  • nyereményjáték

 

Manapság a telefon mindenki kezében, zsebében vagy táskájában ott van egész nap, így könnyű kapcsolatteremtési lehetőség a fogyasztóval. A chatbot egyelőre még egy viszonylag kiaknázatlan terület, de egyre inkább kezdik felismerni a benne rejlő hatékonyságot a cégek. Mindenképpen nagy jövő áll előtte!

 Próbáld ki az összes eddigi chatbotunkat ITT!

 

 

Szólj hozzá

messenger chatbot mesterséges intellingencia