2018. máj 18.

Nevess a GDPR-on! Mémek, viccek és képregények a témában

írta: Klausz.Melinda
Nevess a GDPR-on! Mémek, viccek és képregények a témában

31755381_1415640028581314_4099245610551476224_o.pngLassan már az is fél a G-D-P-R betűkombinációktól, akinek semmi dolga sincs kvázi a GDPR-ral... Az új általános adatvédelmi rendelet május 25-én lép hatályba, amivel a magánszemélyek adatait kezelő cégeknek van dolguk. Hogy pontosan mi, azt itt és   itt már leírtuk.

Most inkább a dolog poénosabb oldalát vennénk elő, ugyanis egyre jobban terjednek a mémek, viccek és a képregények a témában. Előre szólunk, hogy karácsonykor a Mikulásnak azért nem lesz könnyű dolga...

 

Az egyik ilyen vicc:

Van GDPR-szakértő ismerősöd?

Van.

Megadod a számát?

Nem lehet.

gdprs.JPG

31933169_1837796769641317_69187860099497984_n.jpg

gdpr.JPG

gdp3.JPG

gdpr4.JPG

gpdr2.JPG

gdfpere.JPG

gdpre44.JPG

gdprsd.JPG

dfdfd.JPG

dfdsfs.JPG

gdfdp.JPG

gdfdsfps.JPG

Tovább Szólj hozzá

adatvédelem GDPR

2018. máj 17.

10 Google AdWords tipp a sikeres hirdetéshez

írta: andisipiczki
10 Google AdWords tipp a sikeres hirdetéshez

ads-adwords-alphabet-267401.jpgA Google AdWords a vállalatok számára ideális mód arra, hogy termékeiket vagy szolgáltatásaikat online népszerűsítsék. Egy megfelelően felépített AdWords kampánnyal elérhetjük célközönségünket a megfelelő helyen és a megfelelő időben, ennek összetevőit szedte össze a Social Media Impact .

Megfelelő célcsoport és kulcsszavak

Mielőtt elkezdenél hirdetést csinálni, gondold végig, hogy kit szeretnél elérni és ehhez milyen kulcsszavak kellenek. A Google’s Keyword Tool segíthet ebben.

Többszavas kulcsszavak használata

Használj kettő vagy három szavas kifejezéseket kulcsszónak. Nem csak alacsonyabb a költsége, de hatékonyabbak is az egy szavasokhoz képest.

A kevesebb több

Ne használj 50 kulcsszót egy hirdetésben vagy ...

Tovább Szólj hozzá

Google Adwords

2018. máj 16.

Hogyan változtatja meg a kiterjesztett valóság a vásárlói élményt?

írta: BDóra.
Hogyan változtatja meg a kiterjesztett valóság a vásárlói élményt?

A kiterjesztett valóság (argumented reality, AR) a valóság virtuális, eszközökkel megvalósított kibővítése. A számítógép webkamerája vagy a mobiltelefon kamerája segítségével figyelve a világot, új addig nem látható információk, ábrák, képek adatok jelennek meg. A mesterséges valóság kerül ötvözésre az általunk megszokott valósággal, ezzel egy új világot megnyitva számunkra.

A vásárlói élményben is hatalmas lehetőségeket nyit meg, hiszen kipróbálhatunk egy ruhát, hogy hogy néz ki rajtunk, mielőtt megrendeljük, esetleg egy szekrényről kideríthetjük, hogy odaillik-e a lakásunkba. Egy repülőjegy foglalásnál megnézhetjük mobilunkon keresztül, hogy mekkora hely van az utas számára és ez számunkra megfelelő lesz-e.

...

Tovább Szólj hozzá

augmented reality kiterjesztett valóság AR

2018. máj 14.

7 gyakori hiba, amit a márkák elkövetnek

írta: andisipiczki
7 gyakori hiba, amit a márkák elkövetnek

disgusting-fail-failure-2882.jpgVannak általános hibák, amelyeket mindannyian el tudunk kerülni (például követők vásárlása - erről itt írtunk), de sok más kevésbé nyilvánvaló is akad, amikre talán nem is gondolunk, de ezeket gyűjtötte össze a SocialMediaToday .

Nincs ötlet vagy stratégia

„A győzelem szereti az előkészítést.” - tartja a marketing mondás. Sok márka hibázik azzal, hogy nem tervez, ellenben egy jó közösségi-média marketinges ebben nyújt segítséget. Egy jó ötlet segít maximalizálni az elérést és több követőt is szerezhetsz. A stratégia kialakításának és tudásának megismerése segít abban is, hogy növelje az elkötelezettséget és így tudni fogod, hogy mikor és hogyan kell aktívabbnak lenned.

Nem definiált márka

Nagy hiba, ha ...

Tovább Szólj hozzá

2018. máj 11.

Sláger FM - Sláger Arcok: Közösségi médiától a zenéig...

írta: Klausz.Melinda
Sláger FM - Sláger Arcok: Közösségi médiától a zenéig...

30171774_1648864995150108_5304097828729836215_o.jpgKlausz Melinda közösségi médiaszakértő, aki egyébként 10 éve Selector Emka néven áll a Dj pult mögött és saját gondolatvilágát kreativitását jeleníti meg az általa kikevert ritmus-szöveg kombókban.

Egyik oldalról tehát a termékeiket, brandjeiket eladni vágyók által az egyik legkeresettebb szakember, másik oldalról pedig maga is „brandet épít”, aminek értékesítése nem a legnagyobb erőssége. Érdekes visszáság ez, de pont ettől nagyon emberi a dolog. Hűvös fejjel, kellő távolságot tartva mindent tud és lát, na meg előrevetít erről a furcsa virtuális világról, na meg az ebben rejlő potenciálról, de ha egyszer a keverő mögött találja magát, akkor csak azérdekli, hogy szól swing dallamon – teszem azt – egy rock zene!

...
Tovább Szólj hozzá

2018. máj 10.

Jobb elérés az Instagramon

írta: andisipiczki
Jobb elérés az Instagramon

kepkivagas7.PNGA közösségi média platformokon szinte hetente van algoritmusfrissítés s az Instagram se kivétel ez alól. A legfrissebb módosításnak „hála” a magánszemély felhasználóknak nagyobb megjelenést biztosítanak, de ez sajnos azt is jelenti, hogy nehezebb együttműködni a rajongókkal.

2016-ban az Instagram bejelentette, hogy az eddigi kronológiai hírfolyam helyett azokat a posztokat fogja előnyben részesíteni, akiket sokszor likeolunk. Emiatt elég sok követő „eltűnik” a feedből.

Elméletileg minél több interakció van az oldaladon, annál több emberhez jut el a bejegyzésed. 

Emiatt fontos, hogy ismerd a követőidet! Az Instagram felületén túlnyomórészt fiatalok vannak és ők más vásárlási mintával rendelkeznek, mint a korábbi ...

Tovább Szólj hozzá

2018. máj 10.

Mesterséges intelligencia segíti az egészség megőrzését

írta: Klausz.Melinda
Mesterséges intelligencia segíti az egészség megőrzését

kepkivagas3_masolata.pngA Vanderlich Egészségcentrum számára mindig is fontos volt a betegek megfelelő tájékoztatása a megelőzéssel és a már kialakult egészségügyi problémákkal kapcsolatban. Ezért is döntöttek úgy a központ működtetői, hogy az egészségügy területén elsőként próbálják ki, milyen eredményeket lehet elérni a chatbottal, mi pedig örömmel készítettük el nekik.

A chatbot egy előre programozott beszélgetőpartner, azaz mesterséges intelligencia, amely a Facebook Messengeren keresztül működik. A chatbot keretében előre megtervezett beszélgetésvariációk és menürendszerek működnek, amelyek nem csupán tájékoztató jellegűek, hanem különböző megfigyelési pontokat is tartalmaznak, hogy a felhasználókat az őket leginkább érdeklő ...

Tovább Szólj hozzá

messenger egészség ügyfél munkánk chatbot edukálás egészségmarketing

2018. máj 09.

Hogyan kombináld a Facebook és a TV reklámot?

írta: andisipiczki
Hogyan kombináld a Facebook és a TV reklámot?

kepkivagas_3.PNGA Nielsen Total Ratings (TAR) tanulmánya 31 kampányt vizsgált meg Brazíliában és Mexikóban, hogy feltárja, hogy a TV és Facebook hogyan növeli a platformon belüli elérést.

Az eredmények nem csak azt mutatják, hogy a TV és a Facebook kiegészítik egymást, hanem azt is, hogy a Facebook segítségével a marketingesek megtalálhatják az adott kampány fő célcsoportját.

Latin-Amerikában növekvő internetes penetráció miatt a TV már nem az elsődleges csatorna, hogy elérjék az adott csoportot. A modern marketingesek számára első ízben a televíziós reklám nem nyújt mindenütt jelenlétet egy régióban. A TAR tanulmány kiderítette, mi történik, ha a Facebook hirdetéseket hozzáadják a hagyományos TV-kampányokhoz. Az elemzett 16 kampányban a ...

Tovább Szólj hozzá

2018. máj 03.

Indul a Facebook videóparti!

írta: BDóra.
Indul a Facebook videóparti!

videoparti.pngUnod már, hogy egyedül nézed a videókat? Nincs kivel megosztanod, hogy milyen benyomást tesz rád éppen, az a film, amit nézel? Na, erre találta ki a Facebook a Videópartit, másnéven Watch Party-t!

Csoporton belül, egyszerűen létrehozható, amennyiben tagja vagy az adott közösségnek.

S hogy mi a lényege?

Az, hogy egy időben tudjuk nézni ugyanazokat a videókat, s eközben kommentelhetünk és interakcióba léphetünk egymással  a neten keresztül.

Nézhető ilyen formában élő közvetítés, rögzített vagy feltöltött felvétel is. A Facebook azt szeretné, hogy a videónézés egy közösségi élménnyé nője ki magát és ne egy egyszemélyes szórakozási lehetőség legyen.

videopart.png

A felmérések szerint az élővideók hatszor nagyobb ...

Tovább Szólj hozzá

videó tartalommarketing

2018. máj 02.

Új funkciók jönnek a Facebookon!

írta: andisipiczki
Új funkciók jönnek a Facebookon!

zuck.PNGTegnap este Mark Zuckerberg az évi rendes F8 Facebook konferencián tartott beszédében számos újdonságot árult el a legnagyobb közösségi média platform fejlesztési irányairól és igyekezett pontot tenni a Facebook (Cambridge Analytica) botrány végére.

A vezérigazgató a folyamatos adatvédelmi megszorításokról, a választási zavargásokról és a hamis hírekre hívta fel a figyelmet, ugyanakkor az új szolgáltatásokról is elárult néhány kulisszatitkot.

„Mindannyian azért vagyunk itt, mert optimisták vagyunk a jövőt illetően. – mondta Zuckerberg. – Valódi kihívásokkal kell szembenéznünk, de meg kell tartanunk az optimizmus érzését is. Az idén megtanultam, hogy szélesebb körben kell felelősséget vállalnom.”

A videó teljes ...

Tovább Szólj hozzá

messenger fejlesztés ar f8 kiterjesztett valóság