2017. már 16.

Te tudod mi a legjobb reklám?

írta: Székács Alexa
Te tudod mi a legjobb reklám?

unnamed-1_0.jpgMég a mai napig is igaz, hogy a legjobb reklám a szájról szájra terjedő ajánlás. De mit tudunk tenni, hogy a vásárlóink megosszák véleményüket közösségi oldalunkon? Mutatjuk!

  1. Először is jó ha tudod, hogy honnan érkezik be a legtöbb vásárlásod. Ezt a statisztikákból ki is derítheted. Mégis elsődleges prioritású, hogy a Facebookon jó véleménnyel legyenek rólad, hisz sokan csak, mint egy megerősítésképpen is ránéznek az oldaladra, azon belül pedig mások véleményére. Ezért mindenképp használd ki ezt a reklámlehetőséget és legyen nyilvános a Vélemények (Reviews) fülecskéd.

Lehetőleg minden szöveges véleményre reagálj, akár pozitív akár negatív kritika ér, hogy az oda látogató harmadik fél lássa, foglalkozol az ...

Tovább Szólj hozzá

vélemény kritika értékelés

2017. már 14.

8 tipp a jó hirdetés teszteléshez

írta: Székács Alexa
8 tipp a jó hirdetés teszteléshez

picture-1-300x188.pngA legutóbbi bejegyzésben megnéztük, mi az felosztásos tesztelés a Facebook hirdetéskezelőben , ebben a bejegyzésben olvashatjátok a legfontosabb részleteket, amit a felosztásos hirdetés tesztelésnél figyelembe kell vennetek.


Minden hirdetés 3 legfontosabb eleme a főcím, a szöveg és egy call-to-action, vagyis cselekvésre késztető apróság.

1. Az első és legfontosabb, hogy a főcím már megragadja a figyelmet! Az emberek 80% továbbsiklik az érdektelen címek felett. Ezért fontos, hogy felhívja magára a célközönség figyelmét.

Rögtön az elején indíthatsz egy figyelemfelkeltő kérdéssel . Ez ugyanis megakasztja és gondolkodásra készteti az embereket, valamint olyan érzést kelt bennük, mintha egy beszélgetésre invitálnád őket.

2. ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés tesztelés split split testing

2017. már 14.

Kell a segítség a közösségi médiában? Tessék!

írta: Székács Alexa
Kell a segítség a közösségi médiában? Tessék!

Ha Te is abban a cipőben jársz, hogy nem szeretnél már minden közösségi felületbe külön belépegetni, akkor most szólunk, hogy van megoldás! Nem is egy!

Mutatunk néhány olyan alkalmazást, ami segíthet egy felületen belül kezelni a Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest stb. oldalainkat.

1. Buffer (https://buffer.com/)

Mindenkinek érdemes legalább egyszer kipróbálnia. Gyorsan összekötheted a Facebook, LinkedIn, Pinterest, Twitter stb. csatornáddal és kezdődhet is az időzítés, poszt írás, elemzés, analizálás! Felhasználóbarát felületét igazán egyszerű használni! Nézd csak mennyire: 

2. Everypost (http://everypost.me/)

Azoknak ajánljuk, akik többen dolgoznak együtt egy oldalon és mindig friss, új témákat ...

Tovább Szólj hozzá

2017. már 09.

Felosztásos tesztek a Facebook-on

írta: Székács Alexa
Felosztásos tesztek a Facebook-on

ab-testing-blog.pngFogadni mernénk, hogy ismered az érzést, mikor beállítod a Facebook hirdetésed a jó eredményekre várva, de nem történik semmi. Rengeteg hirdetés bukik meg nagyon apró hibák miatt. Egy igazán jó ajánlathoz, kell egy kiemelkedő részlet, ami megragadja az ember figyelmét és további cselekvésre készteti.

Nézzük meg nagy vonalakban, hogy milyen egy jó hirdetés:
1. Mivel sokszor ez a legelső benyomása valakinek a termékedről vagy szolgáltatásodról, fontos, hogy nagyon jól és pontosan fogalmazd meg az üzeneted az emberek felé.
2. Legyen lényegre törő és érezhető, hogy valós problémákra nyújt megoldást.
3. Ha jól kommunikálsz az ügyfelekkel, az még több ügyfelet fog magával hozni, így növekedni fog az üzleted is.
4. A hirdetésednél ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés

2017. már 09.

10 kérdés, ha nem működnek a Facebook hirdetéseid...

írta: Székács Alexa
10 kérdés, ha nem működnek a Facebook hirdetéseid...

fbads.pngAz Adespresso összegyűjtötte a 10 legjellemzőbb kérdést, amit akkor kell feltenni magunknak, ha nem jól működik a hirdetésünk.

  1. Elég figyelemfelkeltő, designos képet használok?
    Az egyik leggyakoribb hiba, a gyenge minőségű kép használata. Figyeljünk rá oda, hogy ha nincs megfelelő képünk, nézzünk körül stock fotós oldalon! Pozitív, megbízható érzetet kell, hogy keltsen a fotó.
  2. Hibáztam a szövegírásnál bármit is?
    Ha a betűtípus olvashatatlan, a szóköz, térköz elosztása nem megfelelő, nincs szöveg tagolás, esetleg még helyesírási, elgépelési hibákkal is tele van a szöveg, akkor van mit újraterveznünk. Legyen a megfogalmazás rövid, megragadó és lényegretörő, természetesen a célközönségnek megfelelő hangnemben.
  3. ...
Tovább Szólj hozzá

hirdetés hirdetéskezelés

2017. már 09.

Új, de miért jó az új Instagram carousel?

írta: Janni Anikó
Új, de miért jó az új Instagram carousel?

ig-carousel-02-2015.jpgElső pillantásra talán nem tűnik forradalmi újításnak, de az Instagram éppen most tett egy jelentős lépést afelé, hogy márkabarát platform legyen.

Az Instagram legújabb frissítésének köszönhetően egy bejegyzésben akár több fotót és videót is megoszthatsz, amit a felhasználók végig lapozhatnak majd. Sokáig több kép megosztására csak kollázsok készítésével volt lehetőség, ami nem minden célra ideális megoldás. Bár a Snapchat-et utánzó funkciójában már össze lehetett kapcsolni a posztokat, ezek eltűntek 24 óra után.

Ez a frissítés azért is fontos, mert átveszi a Facebook fotó album funkcióját is, hiszen már ezzel a lehetőséggel az Instagram-on is több képet tölthetnek fel a felhasználók. Így egy nyaralás vagy ...

Tovább Szólj hozzá

2017. már 09.

Hogyan legyél jó/jobb író?

írta: Janni Anikó
Hogyan legyél jó/jobb író?

20170222_hogyan_legyel_jobb_iro.jpgA PR szakemberek általában nagyon jól írnak, de sajnos nem minden cég tudja megfizetni a megfelelő szakembereket. Ha saját vállalkozásod van, kerülhetsz abba a helyzetbe, hogy neked kell sajtóközleményeket, híreket, közösségi média posztokat vagy beszédeket fogalmazni. Adunk néhány tippet, hogyan írj jobban és kreatívan!

Olvass sokat!

Nem titok, hogy az olvasás jobb íróvá tesz, az viszont kihívás lehet, hogyan szakíts rá időt a zsúfolt mindennapokban. A digitális világban persze inkább a telefonunkat vagy a tabletet vesszük elő, és az interneten böngészünk. Ezt felejtsük el néha, és vegyünk a kezünkbe egy könyvet például ingázás közben vagy lefekvés előtt. Keresd meg a hozzád illő műfajt, így kedvet kaphatsz az ...

Tovább Szólj hozzá

pr írás

2017. már 02.

Weboldal gyorsító tippek egy rohanó világban!

írta: Székács Alexa
Weboldal gyorsító tippek egy rohanó világban!

5750581683_3ab6951923.jpgIsmered a Slow mozgalmakat? Amik arról szólnak, hogy lassuljunk le… na ez a weboldalaknak nem lenne túl nyerő ötlet.

Sokszor azon múlik, hogy egy adott vevő vásárol-e tőled, hogy megfelelő idő alatt betöltött-e neki az oldalad. Ebben a rohanó világban semmire sincs időnk… magunkra sem. Pláne nem arra, hogy hosszúúú másodperceket várjunk egy-egy weboldal betöltésére. Így ha nincs rögtön a szemünk előtt érdeklődésünk tárgya, már keressük is a következő oldalon…

Első lépésben ellenőrizd le a weboldalad jelenlegi állapotát és mérd fel a problémákat!
Íme itt vizsgálhatod meg a honlapod teljesítményét mobileszközön is 0-100-ig. Ha 85 fölött vagy, akkor vállon veregetheted magad, az már jónak számít. Ha bőven alatta ...

Tovább Szólj hozzá

weboldal

2017. már 01.

Mitől függ, hogy hova kerülsz a Google listáján?

írta: Székács Alexa
Mitől függ, hogy hova kerülsz a Google listáján?

google-490567_640.pngNe dőlj hátra, ha a weboldalad első oldalon szerepel a Google találati listáján! A lista ugyanis személyre szabott, nézd meg olyan böngészőben is, amiben nem vagy jóval kisebb valószínűséggel kerestek rá a nevedre!

Szerinted mitől függ, hogy hová kerülsz a keresési listában? Sajnos a Google nem adja ki pontosan ezeket az információkat illetve az algoritmusok is folyamatosan változnak a fejlesztésekkel együtt, így csak iránypontokat tudunk adni, mikre érdemes leginkább odafigyelned.

Ha a keresőszó teljesen, vagy részben megegyezik a domain neveddel, akkor minden bizonnyal elöl leszel a találati listán. (1 pont)

Ha több évre lefoglaltad ezt a nevet, akkor az azt jelenti, hogy hosszabb távra tervezel, és minőségi oldalt szeretnél ...

Tovább Szólj hozzá

google

2017. feb 28.

Hogyan készítsünk szép termékfotókat?

írta: Székács Alexa
Hogyan készítsünk szép termékfotókat?

16587146_995534907247402_2456625384737557408_o.jpgA honlapodra vagy webshopodba fontos, hogy esztétikus és szép fotókat tölts fel a termékeidről, melyeket a közösségi felületeiden is tovább oszthatsz. Ha szeretnéd, hogy többen vásároljanak tőled, légy igényes a képeidre . Érzelmeink befolyásolnak, mikor megnyomjuk azt a bizonyos „Kosárba helyezés” gombot, és ha a kép nem vált ki belőlem elég motivációt, akkor nagyon hamar ott fogom hagyni az oldaladat. Ha nem szeretnéd egy fotósra bízni termékeid fotózását, akkor mutatunk néhány tippet, hogy mire érdemes odafigyelned.

Nem elég, ha a mobiloddal lefotózod, egy sötét szobában a terméked (legyen az napszemüveg, üdítő, kozmetikai eszköz) majd tele effektezed. Szintén nem a legjobb megoldás, ha mindezt (nem túl szépen) ...

Tovább Szólj hozzá

fotózás termékfotók