2013. júl 15.

Miért nem éri meg törölni a közösségi médiában?

írta: Klausz.Melinda
Miért nem éri meg törölni a közösségi médiában?

2010-ben a Nestlé marketingesei és vezetői arra ébredhettek, hogy a Greenpeace sokkoló reklámfilmet és ehhez kapcsolódó microsite-ot készített az élelmiszercég pálmaolaj-beszerzéséhez kötődő őserdő- és gorillaélőhely-írtásáról. A probléma megoldásaként a Nestle…

Tovább Szólj hozzá

video youtube facebook greenpeace nestlé vimeo kit-kat

2013. júl 15.

Miért éppen azt a hirdetést kapod, amit látsz?

írta: Klausz.Melinda
Miért éppen azt a hirdetést kapod, amit látsz?

Biztosan elgondolkodtál már azon, hogy például a Gmail-ben e-mail írása, vagy blogok olvasása közben miért pont azok a hirdetések jelennek, amelyek témában egyeznek az üzeneted vagy a blogbejegyzés tartalmával, vagy az ott felbukkanó szavakkal. De nem csupán itt, hanem online vásárlás során, vagy…

Tovább Szólj hozzá

google hirdetés Facebook