2014. jan 01.

Kösd fel a nadrágodat 2014-ben!

írta: Klausz.Melinda
Kösd fel a nadrágodat 2014-ben!

felhasznalok másolataMindegyik közösségi média ikont ismered? Ha nem, kösd fel a nadrágodat, mert 2014-ben minden korábbinál több közösségi média felületen jelen KELL(ene) lenned! Az elmúlt pár hónapban ugyanis két tendencia indult el: egyrészt a tudatos közösségi média fogyasztók és felhasználók terjedése, másrészt a kiábrándulás a Facebook-ból.

Bár még messze van az az idő, amikor a vészharangot Magyarországon meg kell kongatnunk a Facebook felett, azonban érdemes figyelni arra, hogy minden korábbinál nehezebb aktivizálni a rajongókat, egyre több megélhetési nyereményjátékos és lájkcserélő van, akik nehezítik a kampányokat no és hát a tőzsdei működés és működtetés sem az igazi a Facebook-nál, így már régóta el kell(ett) felejtenünk a legnagyobb közösségi média felület ingyenességét.

De nézzük, milyen közösségi média felületeken vannak jelen a legtöbben! A listavezető Facebook és Youtube mellett az iTunes, a twitter és a Gmail szerepel a hazánkban is használatos TOP5 felület között mintegy 500 millió felhasználóval. De már jönnek a trónkövetelők, mint például a tinik körében - hazánkban is - hihetetlenül népszerű We heart it, de igazi terjeszkedésbe kezdett - hogy csak egy fontos példát mondjuk-  decemberben a Spotify.

Te melyiket használod már most?

Szólj hozzá