2014. feb 27.

Új hirdetési megoldások a Facebook-on

írta: Klausz.Melinda
Új hirdetési megoldások a Facebook-on

hridA Facebook folyamatosan fejleszti hirdetési felületeit, ezúttal egy olyan átlátható rendszert vezet be 2014. március 4 és 30. között, amellyel a korábbinál jobban strukturálhatjuk hirdetéseinket. A megoldás nem csupán a Power Editorban, hanem a hagyományos hirdetéskezelőben is elérhető lesz!

Ez a struktúra pedig a képen látható rendszer jelenti. Hirdetéseinket - bár eddig is volt lehetőség kampányokba szervezésre -, de innentől tudatosan kampányba kell szerveznünk, amely alá hirdetéscsoportokat, majd az alá tartozó konkrét hirdetéseket tudunk elhelyezni.

Miért jó ez a struktúra? Mert ha például egy oldal gazdájaként át szeretnénk tekinteni a karácsonyi, Valentin-napi, Anyák napi akcióinkat, promócióinkat, ezentúl nem kell külön-külön vadászni az egy-egy hirdetésre - ha nem állítottuk be a végső opciók között a kampányt, de ami még jobb, a hirdetéscsoportokban különböző targetálási csoportokat (például 18-34 közötti nők, 35-50 közötti nők és 51 felettiek) tudunk beállítani ugyanazon kampány alá.

Mivel a korábbi kampányok átmigrálásra kerülnek március folyamán, ne lepődj meg ha a korábbi alábbi kampány-struktúrád

  • Kampány: Tavasz 18-24 közötti férfiak

    • Hirdetés: új autók
    • Hirdetés: használat autók
    így fog kinézni a jövőben:

  • Kampány: Tavasz 18-24 közötti férfiak

    • Kampánycsoport: Ad Set 1

          • Hirdetés: új autók
          • Hirdetés: használat autók
      S hogy hogyan használd innentől az új struktúrát?
      1. Döntsd el hirdetési célodat!
      2. Határozd meg hirdetésed célcsoportját (pl. 18-24 év közötti férfiak, 18-24 év közötti nők)
      3. Készítsd el hirdetéseidet több verzióban, különböző szöveg-, kép- és linkvariációkkal igényeid szerint!

      Ha szeretnél többet tudni a hirdetési megoldásokról, tippekről és trükkölről, jelentkezz FACEBOOK HIRDETÉSI TRÉNINGÜNKRE ITT!

Szólj hozzá