5 tipp a tökéletes twitter-csiriphez
Sokak szerint a Twitteren szinte lehetetlen értelmesen kommunikálni a 140 karakteres küszöb miatt. Természetesen ez nem így van, csupán kreativitás kérdése az egész. (A beszélgetések száma a végtelenségig növelhető.)
Ugyanakkor nem minden felhasználó használja ugyanúgy a felületet: egy kisvállalkozó valószínűleg nem úgy kommunikál, mint egy magánszemély, vagy híresség.
A kisvállalkozóknak csupán jó stratégiára és kitartásra van szükségük. De milyen is a jó stratégia? Íme, néhány ötlet:
- Megfigyelés
- @Megjelölés
- Stratégia megválasztása kisvállalkozóként
- Udvariasság és profizmus
- Túlzott önreklámok elkerülése
„Twitter az a hely, ahova az emberek azért mennek, hogy kitombolják magukat, és kapcsolatba lépjenek egymással – nem kíváncsiak a túlzott önreklámra. Az egyetlen módja itt a márka és cég népszerűsítésének, ha valódi értéket képviselünk.
Összességében a Twitteren a siker titka, hogy légy önmagad és gondolkodj a követőid fejével is!