2014. sze 04.

Szabolcs-Szatmár-Bereg versel a legtöbbet a Facebook-on

írta: Klausz.Melinda
Szabolcs-Szatmár-Bereg versel a legtöbbet a Facebook-on

A Facebook-on kering egy kihívás, melyet Szabó Balázs irodalmár (tehát nem a Szabó Balázs bandája énekese!) talált ki augusztus utolsó hetében, amely megmozgatta a Google-kereséseket is. Bár abszolút értéket nem tudunk mondani a Google Trends jelentése alapján, az egyértelmű, hogy ha most 100%-nak…

Tovább Szólj hozzá

2014. sze 02.

Social Fixer

írta: Klausz.Melinda
Social Fixer

„Imádom, hogy a hírfolyamom tele van spamekkel és számomra érdektelen bejegyzésekkel!” –valószínűleg ez a mondat még soha nem hangzott el. Nem számít, hogy egy teljesen kezdőről, vagy egy Facebook-fanatikusról van szó, valószínűleg mindannyiunkban felmerült már a kérdés: Miért ilyen a Facebook? Nem…

Tovább Szólj hozzá

2014. sze 01.

Trollok a Facebook-oldalakon

írta: Klausz.Melinda
Trollok a Facebook-oldalakon

A hozzászólásokat, kommenteket nem szabad egy kalap alá venni a közösségi média felületeken, a hagyományos hozzászólók mellett ismerünk olyan hozzászólókat, akik egyértelműen és sokszor szándékosan rombolják az oldalt és annak közönségét. Az alábbiakban bemutatjuk kedvenc eszközeiket. Flaming…

Tovább Szólj hozzá

2014. sze 01.

Nagy Közösségi Média Nap - adatvédelmi játék és előadás (nem)csak gyerekeknek

írta: Klausz.Melinda
Nagy Közösségi Média Nap - adatvédelmi játék és előadás (nem)csak gyerekeknek

A kozossegi-media.com és a Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság közös szervezésében a fiatalok védelme érdekében adatvédelmi játékot és előadást szervezünk kifejezetten a 10-18 éves korosztály számára. A téma: a Facebook és a közösségi média felületek veszélyei. A témát nem csupán előadás…

Tovább Szólj hozzá

2014. sze 01.

A 7 marketinges főbűn

írta: Klausz.Melinda
A 7 marketinges főbűn

Emlékeztek még arra, amikor a közösségi média egy új, kiaknázatlan terület volt? A fogyasztók hirtelen elkezdtek özönleni a különböző platformokra, Facebook, Twitter, LinkedIn. Ekkor még mindenre rácsodálkoztak, ami itt történt. Mára már a cégek 97% használ valamilyen közösségi felületet, hogy…

Tovább Szólj hozzá

2014. sze 01.

Ice bucket challenge: szórakozás jótékonyság helyett...

írta: Klausz.Melinda
Ice bucket challenge: szórakozás jótékonyság helyett...

Most már lassan csak az nem hallott az „ice bucket challenge”-ről, aki burokban él. (Rendben, talán egy kilencven éves nénike, aki tanyán élt világ életében, esélyes hogy nem tudja, miért akar mindenki egy vödör jeges vizet a fejére önteni…) Az új őrület igazából nem is olyan új: még 2012-ben…

Tovább Szólj hozzá