2015. jún 04.

A nyár a legjobb ismerkedésre, hashtagelésre és fényképek feltöltésére!

írta: Klausz.Melinda
A nyár a legjobb ismerkedésre, hashtagelésre és fényképek feltöltésére!

jegySummer is coming! Ez pedig a közösségi médiára is hatással van. Igen, a nyár, amikor több millió ember élvezi inkább a napsütést a szabadban, mint bent ülne a gépek előtt. De a marketingesek hogyan maradhatnak szem előtt, amikor olyan sok a „zavaró tényező”? Szerencsére van megoldás!

Az alábbi infógrafikából láthatjuk, hogy a felhasználók ebben az időben inkább mobilról használják a felületet, a videós bejegyzések még nagyobb hangsúlyt kapnak, és többen használják az Instagramot is.

11057198_828067597269830_7231229_n

De mit kezdhetünk ezekkel az adatokkal? Mutatunk pár trükköt!

Örökítsük meg a pillanatokat videók segítségével!

A mobil videó a leggyorsabban növekvő média Facebookon. Facebook videós hirdetések a legjobb módja annak, hogy a vállalat életébe bepillantást nyerjenek a rajongók, középpontban a nyári élményekkel. ;)

Hívjuk segítségül az Instagramot!

Instagram az egyetlen mobilos felület, ahol a képi világ kerül előtérbe. Ide felhasználók azért jönnek, hogy inspirációt gyűjtsenek és gyönyörködjenek a képekben. Hirdetések Instagramon legyenek személyesek, nem tolakodók, és figyelemfelkeltőek.

Építsük bele a kommunikációnkba az időjárás tényezőt is!

Kutatások azt mutatják, hogy egyes termékek, mint a fagylalt vagy ital nagymértékben időjárás-érzékeny: ha süt a nap, az emberek nagyobb valószínűséggel beszélnek róluk a Facebookon is. Akkor indítsuk mobilhirdetésünket, mikor süt a nap, hogy mikor az utcákon sétálnak, megragadjon hirdetésünk az emberek fejében.

Célozzuk meg az utazókat!

A felhasználók 95% kutakodik és keresgél a Facebookon, mielőtt utazást foglalna. Ez az aktivitás megvan júniustól egészen augusztus végéig. Használjuk ki ezt a témát, hiszen a nyaralás szinte minden vállalati témához kapcsolható.

A szórakoztató tartalmak nagyobb szerepet kapnak ilyenkor!

Egy friss tanulmány szerint nem csak hogy a felhasználók 60%-a a szórakoztató tartalmakat keresi az interneten, de a filmrajongók 36%-a és a zenerajongók 46%-a kezd el ilyenkor aktív kutakodásba új tartalmakért.

Nézzük csak meg, hogy a Nestlé, a Coca-Cola, vagy a TUI hogyan használja ki ezt az időszakot és bátran merítsünk tőlük ötleteket. ;)

Szólj hozzá