2015. jún 06.

A GIF-ek betörtek a Facebookra!

írta: Klausz.Melinda
A GIF-ek betörtek a Facebookra!

Azok, akik igazán régi motorosok a Facebookon, talán emlékeznek rá, hogy a kezdetben még a Facebook támogatta a GIF formátumok feltöltését, majd ez egy idő után meg is szűnt, mert akkor még túl lassú és macerás volt a dolog, ezért megszűntették. Egy évtizeddel később, tehát most, ismét elővették ezt…

Tovább Szólj hozzá

2015. jún 05.

A legrosszabb közösségi média marketingesek

írta: Klausz.Melinda
A legrosszabb közösségi média marketingesek

Sokan úgy gondolják, hogy közösségi oldalakat nagyon egyszerű kezelni, hiszen csak felrakjuk a cégünkkel kapcsolatos híreket és ennyi. De mikor érdemes posztolni? Milyen képeket használjunk? Milyen méretben? És miről érdemes írni? Néhány közösségi média menedzser rémálmokat idézően végzi mindezt...…

Tovább Szólj hozzá

2015. jún 04.

Hogyan ellenőrizhetjük, hogy a hirdetésnél betartottuk a 20-80-as szabályt?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan ellenőrizhetjük, hogy a hirdetésnél betartottuk a 20-80-as szabályt?

Mint tudjuk, lassan eljutunk odáig, hogy aki nem hirdet Facebookon, az sajnos nem éri el a rajongóit. Az elérés már a legtöbb oldalon 2-6%-ra csökkent. A hirdetésnek viszont megvannak a maga szabályai… Ezek közé tartozik például az úgynevezett 20-80-as szabály is, ami annyit jelent, hogy a hirdetni…

Tovább Szólj hozzá

2015. jún 04.

Gyakran Ismételt Facebook kérdések - 2. rész

írta: Klausz.Melinda
Gyakran Ismételt Facebook kérdések - 2. rész

A cégekben gyakran fogalmazódnak meg ugyanazok a kérdések Facebook-oldalukkal kapcsolatban. Mint ahogy az előző cikkben is, most is válaszolunk pár gyakori kérdésre. Láthatom, hogy pontosan kik a rajongóim? Az oldal adminjai, szerkesztői és moderátorai egyaránt láthatják a rajongókat. Viszont nem…

Tovább Szólj hozzá

2015. jún 04.

A nyár a legjobb ismerkedésre, hashtagelésre és fényképek feltöltésére!

írta: Klausz.Melinda
A nyár a legjobb ismerkedésre, hashtagelésre és fényképek feltöltésére!

Summer is coming! Ez pedig a közösségi médiára is hatással van. Igen, a nyár, amikor több millió ember élvezi inkább a napsütést a szabadban, mint bent ülne a gépek előtt. De a marketingesek hogyan maradhatnak szem előtt, amikor olyan sok a „zavaró tényező”? Szerencsére van megoldás! Az alábbi…

Tovább Szólj hozzá