2015. jún 26.

Nincs ötleted, miről posztolj? Segít a Facebook!

írta: Klausz.Melinda
Nincs ötleted, miről posztolj? Segít a Facebook!

Előfordult már veled, hogy kínszenvedés kitalálni, hogy mit posztolj a saját Facebook oldaladra? Nem egyszerű dolog valami olyat írni, ami figyelemfelkeltő, aktuális és még a termékről is szól. Az adminok bizony néha fogják a fejüket, hogy mi is legyen az aktuális felhasználó-mágnes bejegyzésük.…

Tovább Szólj hozzá

2015. jún 25.

Ezt mutatja az Internet Veszprém kapcsán

írta: Klausz.Melinda
Ezt mutatja az Internet Veszprém kapcsán

Turisztikai szezon kezdetén érdemes megvizsgálni, mit beszélnek városunkról az idelátogatók, milyen képet festünk az Interneten. A Séd kritikai folyóirat 2015. nyári számában érzelemmérést végeztem Veszprém és Veszprem hívószavakra, mely kutatás kivonatát az alábbiakban közöljük. A teljes anyag…

Tovább Szólj hozzá

2015. jún 25.

Mikor, melyik képformátumot érdemes használni?

írta: Klausz.Melinda
Mikor, melyik képformátumot érdemes használni?

Több képformátum is létezik, mint például a PNG, JPG, vagy a GIF. De vajon melyiket milyen helyzetben érdemes használni? Sokan mondják, hogy a PNG a nyerő, mivel jó minőségűek. Viszont előfordulhat, hogy az ilyen formátumban feltöltött képek után több felhasználó is panaszkodni fog, hogy lassú az…

Tovább Szólj hozzá

2015. jún 24.

Mennyi időd van? Megmondjuk, melyik közösségi média oldal való Neked!

írta: Klausz.Melinda
Mennyi időd van? Megmondjuk, melyik közösségi média oldal való Neked!

Az egyik leggyakoribb üzleti dilemma kitalálni, hogy melyik felületen kezdjük a közösségi média marketinget. Szeretnék mutatni néhány ötlet, hogy segítsen eldönteni, melyik közösségi oldalba érdemes időt fektetni. Mindenek előtt le kell szögeznünk néhány dolgot: nincs általánosan elfogadott…

Tovább Szólj hozzá

2015. jún 23.

Újabb elem a Facebook algoritmusában!

írta: Klausz.Melinda
Újabb elem a Facebook algoritmusában!

Annak érdekében, hogy még tovább növeljék a felhasználói élményt és még pontosabb képet adjon vissza a hírfolyam, a Facebook bejelentette, hogy újabb elemmel bővíti az algoritmusát, mégpedig a bejegyzéseken töltött idővel. És hogy miért kellett ez az új tényező az amúgy sem egyszerű egyenletbe?…

Tovább Szólj hozzá