2015. sze 05.

7 módja a spam-szűrők elkerülésének

írta: Klausz.Melinda
7 módja a spam-szűrők elkerülésének

Az egyik leghatékonyabb eszköze az ügyfélkapcsolat kiépítésére az e-mail marketing: olcsó, könnyen használható és rövid idő alatt képes nagy mennyiségű emberhez is eljutni. Annak ellenére, hogy könnyen kezelhető, mégis fontos, hogy kövessünk bizonyos lépéseket, hogy üzenetünk valóban célba érjen.…

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 05.

Facebook esettanulmány: Maggi

írta: Klausz.Melinda
Facebook esettanulmány: Maggi

A Nestlé tulajdonában lévő ételízesítő, a Maggi előkelő helyet foglal el a lengyel gasztronómiában. Bár tényleg szeretik a lengyelek ezt a márkát, mégis inkább csak az 50 feletti korosztály körében népszerű a közösségi oldalon és a vásárlók több mint felét is ők teszik ki. Ezért a Maggi marketing…

Tovább Szólj hozzá