2015. okt 01.

A Facebook frissített konverzió központú hirdetésmérőjén

írta: Klausz.Melinda
A Facebook frissített konverzió központú hirdetésmérőjén

A Facebook nemrég frissítette a januárban létrehozott hirdetésmérő eszközét, amely a konverzióra koncentrálódik. A konverzió az, ha látogató valamilyen értékkel bíró dolgot tesz, például megrendel egy terméket, feliratkozik egy hírlevélre, ajánlatot kér, stb. A frissítés segítségével még jobban…

Tovább Szólj hozzá

2015. okt 01.

A világmárkák is bakiznak...

írta: Klausz.Melinda
A világmárkák is bakiznak...

A vállalatok egyre inkább látják, hogy a közösségi média megkerülhetetlen, ha igazán sikeresek akarnak lenni és azonnal elérni célközönségüket. Viszont a közösségi oldalak kezelése nem mindig egyszerű feladat. Rengeteg tényezőre kell figyelni és csupán egyetlen rossz mozdulat is elindíthat egy…

Tovább Szólj hozzá

2015. okt 01.

Tényleg lesz dislike gomb?

írta: Klausz.Melinda
Tényleg lesz dislike gomb?

Nemrég a Facebook azoktól a híresztelésektől volt hangos, miszerint a Like gomb mellé hamarosan érkezik a Dislike gomb is. Mark Zuckerberg valóban nemrég mondta, hogy évek óta nyaggatják a dislike gombbal, ezért elkezdtek dolgozni azon, hogy a felhasználók ne csak kedvelni tudjanak dolgokat, hanem…

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 28.

Közösségi önértékelés 5 lépésben

írta: Klausz.Melinda
Közösségi önértékelés 5 lépésben

Néha a legjobb módja annak, hogy tudjuk, valóban sikeresen használjuk a közösségi média erejét, hogy bepiszkoljuk kicsit a kezünket és önértékelést tartunk. Lehet, hogy még nem vagy közösségi média szakértő, de ha végigmész ezen az 5 lépésen, amit mutatunk, biztosan hatékonyabbá válik a munkád.…

Tovább Szólj hozzá