4 tipp, hogy feltűnést kelts az Instagram-on
Az Instagram a közelmúltban már félmillió hirdetővel rendelkezett. Ennek ellenére sokan még mindig nem tudják megfelelően beállítani a hirdetéseiket, így nem hatékony a kampányuk. Íme néhány tipp, ami segítségedre lehet!
- Aktualitások
Az Instagram egy egyszerű képszerkesztő alkalmazásként indult, amely a szűrők bevezetésével az egyik vezető képmegosztó applikációvá nőtte ki magát. Ha szeretnél itt hirdetni, akkor éppen ezért nagyon kell figyelned a látványra. Alkalmazni kell minden olyan újdonságot vagy népszerű képbeállítást és szűrőt, amit a célközönséged is használ.
- Fókuszban az első két sor
Az alkalmazás legfontosabb eleme a kép. Ennek ellenére ne felejtkezz el a szövegről, mert ettől válik hatékonyabbá a hirdetésed. Tartsd szem előtt, hogy az Instagram csak az első két-három sort mutatja, minden máshoz tovább kell lépni, így az itt elhelyezett szavaknak kell megragadni a célközönséget.
- Csábítsd el a közönséget!
Nem győzzük hangsúlyozni, mennyire fontos, hogy ismerd a célközönséged! Ez nem csak abban segít, hogy jól célozd a hirdetést, hanem meghatározó eleme a hirdetésnek is. Ha tudod, kinek kommunikálsz, akkor olyan tartalmat tudsz nekik nyújtani, amelyek érdeklik őket. Ha ismered az ő közösségi média stílusukat, akkor olyan képeket és szöveget tudsz elhelyezni az alkalmazásban, amire nagyobb eséllyel kattintanak.
- Vedd figyelembe a kontextust!
A marketingesek gyakran figyelmen kívül hagyják a kontextust, amiben a hirdetések megjelennek. Ugyanaz a hirdetés másképpen működik különböző helyzetekben. Ha például kedd kora reggel hirdetsz egy éjszakai bárt, akkor a célközönség kisebb eséllyel kattint a hirdetésedre. Ez azonban nem csak az időzítés miatt lehet így, hanem reggelente más témák érdeklik a fogyasztókat, kevesebben gondolnak a szórakozásra.
A félmillió hirdető soknak hangzik, de az Instagram-on mégsem olyan zsúfoltak a hirdetések, mint más platformokon. Ezért is érdemes kihasználni a lehetőséget, ha a célcsoportunk jelen van a felületen.