2017. ápr 04.

Mire jó a remarketing?

írta: Székács Alexa
Mire jó a remarketing?

remarketing-dilate-digital.jpgBiztos sokszor hallottad már ezt a szót, de tudod, hogy mi ez és hogyan működik pontosan?

Tegyük fel, hogy egy nap arra ébredsz, szükséged van egy futócipőre, holott életedben nem futottál rendesen - kivéve mikor a busz után rohansz, hogy el ne menjen nélküled. Ezen a napon a nagy lelkesedés hatására mindenféle sport oldalt végig böngészel a megfelelő futócipőért, ami elindíthatja futókarriered már ettől a héttől kezdve. Rámegy a fél napod a keresgélésre és végül nem veszel semmit, gondolva hogy még átrágod magad rajta, vagy a lelkesedésed el is illan a nap végére.

Másnap már eszedbe sem jutna a téma, de a hirtelen mindenhol futócipők kezdenek felbukkanni a gépeden, telefonodon. Bárhol böngészel a neten, folyamatosan azok a cipők üldöznek, amiket másodpercekig néztél a képernyődön. Ekkor újra feléledhet benned a vágy, hogy lehet mégis jobb lenne megvenni valamelyiket? A sokadik ilyen felbukkanó hirdetésre már biztos újra visszatérsz a honlapra és ábrándozni kezdesz a futócipőről… mígnem aztán mégis megveszed.

Miért? Mert a sport oldal remarketingje jól volt beállítva! ;)

A remarketing vagy retargeting, újra megcélzást jelent, amivel azokat az embereket tudod újra és újra elérni, akik már egyszer meglátogatták a honlapodat. Ugyanis nem Te vagy az egyetlen, aki hirtelen felindulásból, lelkesen nézegeti a weboldalakat, majd elbizonytalanodva elhagyja azokat. Ilyenkor lép akcióba ez a lehetőség. A már begyűjtött adatok alapján a hirdető újra megtudja bombázni az érdeklődőt jobbnál-jobb akciókkal és kedvezményekkel, pont azokra a termékekre, amik őt annyira érdekelték. Neked egy akciós futócipőt mutat, a szomszédnak pedig a legújabb fejlesztésű jógapárnát.

Ha hirdető vagy akkor érdemes már ma beállítani a honlapodhoz és a termékeidhez!
Ha pedig vásárlóként olvasod… tudd, hogy bizony az akaraterődön múlik minden. ;)

 

Szólj hozzá