A legtöbbet megosztott bejegyzések 2017-ben...
Legutóbb a Youtube 2017-es legnépszerűbb videóit gyűjtöttük össze, most lehull a lepel a Facebookról is...
Milyen tartalmat szeretett a legnagyobb közösségi média oldal, a Facebook közönsége 2017-ben? A BuzzSumo megvizsgálta a kérdést és vele együtt az idei évben közzétett két milliárd cikket és hozzászólást.
2017-ben a legtöbbet megosztott tartalom
Nem árulunk el nagy titkot, ha gyorsan le is leplezzük a végeredményt, miszerint a legtöbbet megosztott tartalom a Facebookon sem volt más, mint a Youtube-on, azaz a Despacito! A zenei tartalmakat - melyek egyértelműen uralják a dobogós helyeket - kvízek, utazási beszámolók és eddigiektől eltérően politikai tartalmak is követik.
Az idei év legtöbbet megosztott tartalma a Facebookon Luis Fonsi "Despacito" című YouTube videóklipje volt, amelyet Daddy Yankee rapperrel készített. Ez a dal 47 ország slágerlistáit vezette és 1996 óta először spanyol nyelven tette mindezt! A videót 4 milliárd alkalommal nézték meg a Youtube-on. A második helyen álló Ed Sheeran: Shape of You című számát "csupán" 2,2 milliárdan. Amíg az előbbi 22 millió, addig az utóbbi 9,7 millió interakciót ért el.
A harmadik helyezést Chester Bennington, a Linkin Park egykori tagjának öngyilkosságáról szóló első beszámoló érte el. A 7,4 millió interakció a tragikus emberi történet miatt keletkezhetett.
A további helyezettek között kvízek, utazással kapcsolatos hírek, szívmelengető történetek, igazán lenyűgöző képek és tartalmak egyaránt szerepelnek. Bár a kvízek esetében azt hihetnénk, hogy lefutott lemez, a nyelvtani tudást mérő kvíz 5,4 millió, míg a "Melyik állam illik a személyiségedhez?" kvíz 3,1 millió interakciót tudhatott magáénak.
A pontos eredményeket alábbiakban mutatjuk be.