2017. feb 11.

Filmajánló: Snowden

írta: Klausz.Melinda
Filmajánló: Snowden

Új rovatot indítunk a blogon, ugyanis egyre több olyan jó filmmel találkozunk, ami a közösségi média felületekkel, adatvédelemmel, internetbiztonsággal foglalkozik mindennapi életünk vagy éppen közéleti szinten. Első általunk ajánlott film: Snowden magyarul beszélő, német-amerikai életrajzi…

Tovább Szólj hozzá

filmajánló

2017. feb 10.

Hogyan (ne) hirdess (DJ)-versenyt vagy más közösségi média játékot!

írta: Klausz.Melinda
Hogyan (ne) hirdess (DJ)-versenyt vagy más közösségi média játékot!

Közösségi média menedzserként előszeretettel figyelem a Facebookon és egyéb közösségi média csatornákon megjelenő (nyeremény)játékokat. Ezúttal részt is vettem egyben. Sokan tudják, még többen nem tudják, hogy 2008. óta zenélek Selector Emka néven, 2012-ben a Petőfi Rádió DJ versenyén, majd…

Tovább Szólj hozzá

verseny csoda Dj New Yorker NYDJay

2017. feb 09.

Instagram LIVE mindenkinek!

írta: Székács Alexa
Instagram LIVE mindenkinek!

Néhány nappal ezelőtt már nem csak az USA-ban élők indíthatnak élő bejelentkezést az Instagramról, hanem bárki a világon. Próbáljuk ki mi is: 1. Kattints a bal felső sarokban lévő kamera ikonra. 2. Kattints a Live-ra, majd a Start Live Video gombra. Ekkor a követőid értesítést kapnak arról,…

Tovább Szólj hozzá

live videó

2017. feb 08.

Digitális hagyatékról és a halál utáni online létről...

írta: Klausz.Melinda
Digitális hagyatékról és a halál utáni online létről...

Hogyan gyászoljunk közösségi média térben? Hogyan állítsuk le az elhunyt születésnapi emlékeztetőit a Facebook-on? És mi legyen az online térben található adatainkkal halálunk után? Erről beszélgettünk az m2-Petőfi TV-n! Hagyatéki kapcsolattartó megadása a Facebook-on: 1. Kattints a Facebook…

Tovább Szólj hozzá

halál hagyaték digitális hagyaték

2017. feb 08.

Facebook reklámok, amik garantáltan idegesíteni fognak...

írta: Székács Alexa
Facebook reklámok, amik garantáltan idegesíteni fognak...

Készüljetek, mert a Facebook hamarosan bevezeti a beágyazott reklámokat a videókba, ami bizonyára sokunkat bosszantani fog. A Facebook még több videót szeretne megmutatni nekünk és ezzel még több pénzhez juttatni azokat, akik a videót készítik. Már tesztelnek egy új hirdetési formát, ahol megadják…

Tovább Szólj hozzá

videó