2018. már 23.

Hogyan elemezd az Instagram sztorijaidat az „Insight-on” keresztül?

írta: andisipiczki
Hogyan elemezd az Instagram sztorijaidat az „Insight-on” keresztül?

Az Instagram sztoridat használod marketingnek? Vajon hol találhatóak a mutatói? Ebben a bejegyzésben kiderül, hogy hogyan használhatod az elemzéseidet a történeteidnél. Miért követi nyomon a KPI az Instagram sztoridat? A történetek az Instagram szerves részeivé váltak. 800…

Tovább Szólj hozzá

2018. már 22.

Hogyan szerezz követőket a közösségi médiában?

írta: andisipiczki
Hogyan szerezz követőket a közösségi médiában?

Miért nehéz követőt szerezni a közösségi médiában? Ha valaki megkérdez egy marketingszakértőt arról, hogy hogyan szerezhet követőket azt a választ fogja kapni szinte minden esetben,hogy “Gyárts tartalmakat!”. Jó út, de nem a legjobb stratégia, írja Neil Patel. A Ruthgers…

Tovább Szólj hozzá

2018. már 22.

Milyen adatokhoz férnek hozzá a Facebook alkalmazások?

írta: BDóra.
Milyen adatokhoz férnek hozzá a Facebook alkalmazások?

Felröppent a hír a Facebook tájáról egy igen kellemetlen adatlopási botránnyal kapcsolatban, miszerint 50 millió ember adataihoz fértek hozzá egy alkalmazáson keresztül. Mi lesz ennek a vége? Javasoljuk, hogy nézz rá Te is a saját felületedre, hogy milyen alkalmazásoknak adtál eddig hozzáférést a…

Tovább Szólj hozzá

alkalmazás

2018. már 22.

Mark Zuckerberg közleménye az adatbotrányról

írta: andisipiczki
Mark Zuckerberg közleménye az adatbotrányról

A héten a New York Times információi szerint közel 50 millió Facebook felhasználó személyes adataihoz jutott hozzá a Cambridge Analytica nevű adatelemző cég. Mark Zuckerberg a Facebook alapítója és tulajdonosa ma egy közleményt adott ki a saját profilján.  „Szeretnék megosztani egy friss…

Tovább Szólj hozzá

biztonság adatvédelem botrány Zuckerberg

2018. már 21.

A Z-generáció elhagyja a közösségi médiát?

írta: andisipiczki
A Z-generáció elhagyja a közösségi médiát?

A „Z” generáció, vagyis az 1990-es évek közepén és a 2000-es évek elején született emberek 34 százaléka azt állítja, hogy rendszeresen kikapcsolja a közösségi médiát, és 64 százalékuk mondja, hogy szünetet tartanak a platformokról - derül ki a Hill Holliday…

Tovább Szólj hozzá

z-generáció

2018. már 20.

Így töröld közösségi média felületeidet, hogy valóban törlődjenek...

írta: andisipiczki
Így töröld közösségi média felületeidet, hogy valóban törlődjenek...

A közösségi médiában nagyon vékony a határ a hasznosság és a függőség között. Elhatározni, hogy törlöd a fiókod és meg is tenni... nem egyszerű történet. A platformok nagyon ragaszkodó típusok, hiszen szinte mindent tudnak rólad, ezért is nehéz megválni tőlük. Íme…

Tovább Szólj hozzá

függőség törlés internetfüggőség

2018. már 20.

Esik a hírek megjelenése a Facebookon...

írta: andisipiczki
Esik a hírek megjelenése a Facebookon...

Januárban a Facebook kiadott egy közleményt miszerint csökkentik a hírek áramlását a hírfolyamon, helyette és az ismerősök/rokonok bejegyzéseit helyezik előtérbe. Valójában már egy éve drasztikusan esik a hírek megjelenése. A Parse.ly adatai legalábbis azt mutatják, hogy a 2016-os amerikai…

Tovább Szólj hozzá

algoritmus hírfolyam edgerank

2018. már 18.

9 tipp, hogy hogyan növeljük az organikus elérést a Facebookon!

írta: BDóra.
9 tipp, hogy hogyan növeljük az organikus elérést a Facebookon!

Facebook algoritmus változás ide vagy oda, törekedni kell az organikus elérések növelésére, hogy ne kelljen minden pénzünket a hirdetésekbe ölni. Erre hozunk most néhány tippet, miként is lehet ezt egy kicsit felpörgetni anélkül, hogy hatalmas összegeket költenénk el a kampányokra Kérdezz! –…

Tovább Szólj hozzá

2018. már 14.

Álláskeresés a Facebookon?

írta: BDóra.
Álláskeresés a Facebookon?

Igen, ma már ezt is lehet! J Eddig külön csoportokhoz kellett csatlakozni, amelyek akár szakmára lebontva lettek létrehozva, azért, hogy a kereslet és a kínálat minél gyorsabban megtalálja egymást. Ma már ez még könnyebbé vált… A megfelelő szakember megtalálása sosem…

Tovább Szólj hozzá

munka állás munkakeresés munkahely

2018. már 12.

Kreatív hirdetési megoldások

írta: BDóra.
Kreatív hirdetési megoldások

Mindenhol csak azt hallani, hogy „Hirdetni, hirdetni és hirdetni!” ez a legfontosabb, hogy elérjük a közönséget. Ez részben így is van, csak nem mindegy, hogy ezt miként tesszük. Lehet, hogy nagyobb sikereket is el tudnánk érni, ha egy kis kreativitással megbolondítanánk a hirdetéseinket. Kezdjük…

Tovább Szólj hozzá