2018. máj 28.

3 stratégia a közösségi média felületeink okos növelésére

írta: andisipiczki
3 stratégia a közösségi média felületeink okos növelésére

A közösségi média még mindig az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy ma az interneten és a vállalkozáson belül növekedjen az üzlet és a márka. De ez még mindig egyben a legkomolyabban időigényes és erőforrás-elvezető piac is lehet. Miért? Jelenleg több, mint 2 milliárd…

Tovább Szólj hozzá

2018. máj 25.

3+1 tipp a rajongóbázisod felpörgetéséhez

írta: BDóra.
3+1 tipp a rajongóbázisod felpörgetéséhez

Úgy érzed, hogy stagnál a rajongóbázisod és nehezen tudod aktivitásra bírni őket? Adunk néhány tippet, amivel meghozhatod a kedvüket ismét az oldaladhoz. Törekedni kell ugyanis arra, hogy interakciót tudjunk kiváltani a követőkből, mert ha ez megtörténik, utána már…

Tovább Szólj hozzá

tartalommarketing

2018. máj 24.

Szobafoglalás chatbottal?

írta: BDóra.
Szobafoglalás chatbottal?

A jó idővel párhuzamosan elindult az előnyári szezon és nyilván mindenki azt szeretné, hogy népszerű legyen a szállodája. Vajon a Tiéd az? Nézzük, hogy van-e olyan lehetőség a piacon, amit még nem aknáztál ki. Sokan az Adwrods, Facebook és Instagram hirdetéseknél meg is állnak, ha egyáltalán…

Tovább Szólj hozzá

messenger chatbot

2018. máj 24.

Digitális média tények, adatok Magyarországon

írta: BDóra.
Digitális média tények, adatok Magyarországon

A NEO Interactive idén is kihozta a Digitális Média Tények könyve című ingyenes kiadványát, melynek adatai közül szemezgetünk most. Jelenlegi adatok szerint 5,7 millió volt a 18 év feletti magyarországi internetezők száma 2017-ben. Legnagyobb százalékban a nők a fő internetfelhasználók 51%-kal. A…

Tovább Szólj hozzá

kutatás digitális adat

2018. máj 18.

Nevess a GDPR-on! Mémek, viccek és képregények a témában

írta: Klausz.Melinda
Nevess a GDPR-on! Mémek, viccek és képregények a témában

Lassan már az is fél a G-D-P-R betűkombinációktól, akinek semmi dolga sincs kvázi a GDPR-ral... Az új általános adatvédelmi rendelet május 25-én lép hatályba, amivel a magánszemélyek adatait kezelő cégeknek van dolguk. Hogy pontosan mi, azt itt és itt már leírtuk. Most inkább a dolog poénosabb…

Tovább Szólj hozzá

adatvédelem GDPR

2018. máj 17.

10 Google AdWords tipp a sikeres hirdetéshez

írta: andisipiczki
10 Google AdWords tipp a sikeres hirdetéshez

A Google AdWords a vállalatok számára ideális mód arra, hogy termékeiket vagy szolgáltatásaikat online népszerűsítsék. Egy megfelelően felépített AdWords kampánnyal elérhetjük célközönségünket a megfelelő helyen és a megfelelő időben, ennek összetevőit szedte össze a Social Media Impact. Megfelelő…

Tovább Szólj hozzá

Google Adwords

2018. máj 16.

Hogyan változtatja meg a kiterjesztett valóság a vásárlói élményt?

írta: BDóra.
Hogyan változtatja meg a kiterjesztett valóság a vásárlói élményt?

A kiterjesztett valóság (argumented reality, AR) a valóság virtuális, eszközökkel megvalósított kibővítése. A számítógép webkamerája vagy a mobiltelefon kamerája segítségével figyelve a világot, új addig nem látható információk, ábrák, képek adatok jelennek meg. A mesterséges valóság kerül ötvözésre…

Tovább Szólj hozzá

augmented reality kiterjesztett valóság AR

2018. máj 14.

7 gyakori hiba, amit a márkák elkövetnek

írta: andisipiczki
7 gyakori hiba, amit a márkák elkövetnek

Vannak általános hibák, amelyeket mindannyian el tudunk kerülni (például követők vásárlása - erről itt írtunk), de sok más kevésbé nyilvánvaló is akad, amikre talán nem is gondolunk, de ezeket gyűjtötte össze a SocialMediaToday. Nincs ötlet vagy stratégia „A győzelem szereti az előkészítést.” -…

Tovább Szólj hozzá

2018. máj 11.

Sláger FM - Sláger Arcok: Közösségi médiától a zenéig...

írta: Klausz.Melinda
Sláger FM - Sláger Arcok: Közösségi médiától a zenéig...

Klausz Melinda közösségi médiaszakértő, aki egyébként 10 éve Selector Emka néven áll a Dj pult mögött és saját gondolatvilágát kreativitását jeleníti meg az általa kikevert ritmus-szöveg kombókban. Egyik oldalról tehát a termékeiket, brandjeiket eladni vágyók által az…

Tovább Szólj hozzá