2018. júl 31.

Nem indulnak a hirdetéseid? Itt keresd az okokat!

írta: BDóra.
Nem indulnak a hirdetéseid? Itt keresd az okokat!

Sajnos nem mindig teljesítenek tökéletesen a hirdetések, de mutatunk néhány trükköt, amivel ezen lehet segíteni. Licit Itt kétféle lehetőség van, az egyik, hogy manuálisan, azaz Te magad állítod be az összeget, a másik, hogy hagyod hogy a Facebook foglalkozzon vele. Ha Te…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés hirdetéskezelés

2018. júl 31.

A mesterséges intelligencia csak egy lépésre van Tőled!

írta: K.Klarissza
A mesterséges intelligencia csak egy lépésre van Tőled!

A chatbot nem más, mint egy mesterséges intelligenciával rendelkező program, ami képes beszélgetést folytatni ügyfeleiddel! A chatbot nem egy újkeletű dolog, a vállalkozások mégis csak az utóbbi időben kezdték el alkalmazni. Egy korábbi bejegyzésünkben bővebben olvashatsz…

Tovább Szólj hozzá

2018. júl 30.

A változatosság gyönyörködtet a posztolásnál is! ;)

írta: K.Klarissza
A változatosság gyönyörködtet a posztolásnál is! ;)

Ki ne ismerné a "Változatosság gyönyörködtet" eredetileg latin szállóigét, amely a Facebbokon megjelenő posztjainkra is igaz! Akkor jó ugyanis az oldalad, ha változatos, érdekes tartalmakkal tudod megtölteni - ha valójában ugyanazt a témát, de mégis százféleképpen tálalod! Erre szerencsére a…

Tovább Szólj hozzá

posztok tartalommarketing

2018. júl 26.

Bocsánatot kértek az influencerek a szállodától...

írta: Klausz.Melinda
Bocsánatot kértek az influencerek a szállodától...

Két hete nagy vihart kavart két huszonéves influencer trollkodása egy magyar szálloda Instagram és Facebook oldalán.  Röviden: Mivel a szálloda nem engedte fel a BalatonSound alatt a fiatalok barátait a szobákba, a két fiú az összesen 120.000-es követőtáborukat több Instagram Story-ban arra…

Tovább Szólj hozzá

marketing influencer

2018. júl 24.

Még mindig érint a Facebook zéró?

írta: BDóra.
Még mindig érint a Facebook zéró?

Az év elejét a Facebook algoritmusának a változásával kezdtük, ahol a legnagyobb közösségi média platform vezetője, Mark Zuckerberg bejelentette, hogy a barátok és társas kapcsolatok kerülnek majd előtérbe a hírfolyamban. Azt mindenki sejtette, hogy az amúgy is alacsony organikus…

Tovább Szólj hozzá

elérés chatbot Facebook zéró

2018. júl 23.

Milyen célzás használható a Display Hálózati kampányokhoz?

írta: BDóra.
Milyen célzás használható a Display Hálózati kampányokhoz?

A Google Display Hálózat az internetezők 90%-át éri el, ami több mint 2 millió webhelyből áll. Ezzel a lehetőséggel és egy jól célzott hirdetéssel széleskörben érhető el számunkra releváns célközönség. Csoportok Megcélozhatunk felhasználói csoportokat, itt adott…

Tovább Szólj hozzá

adwords display Google Adwords google display

2018. júl 17.

Hozz ki minél többet Adwords kampányaidból!

írta: BDóra.
Hozz ki minél többet Adwords kampányaidból!

Nem csak a Facebook kampányokat érdemes tesztelni, hanem az Adwords-ben futó kampányokat is lehet, sőt kell is optimalizálni, hogy a lehető legtöbbet tudjuk kihozni a rendelkezésünkre álló büdzséből. Nem kell rögtön élesben az adott, esetleg amúgy is jól futó kampányon…

Tovább Szólj hozzá

adwords Google Adwords

2018. júl 16.

Így növeld márkád népszerűségét! Esettanulmány

írta: BDóra.
Így növeld márkád népszerűségét! Esettanulmány

A social media kiváló felület arra, hogy beleégesd az emberek fejébe a márkádat tökéletes képi világgal és megfelelő szövegezéssel. Azonban sajnos ennek az ellenkezője is megtörténhet, hiszen ha nem jó minőségben kommunikálsz és gyenge minőségű képeket használsz, akkor…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés videó videóhirdetés hirdetéskezelés

2018. júl 13.

A kollekció típusú hirdetés

írta: BDóra.
A kollekció típusú hirdetés

Sokféle típusú hirdetéssel találkozhatunk a hírfolyamban pont azért, hogy minél változatosabb és figyelemfelkeltőbb legyenek a hirdetések, ezzel jobb eredményeket generálhatunk. Ennek egyik fajtája a kollekció típusú hirdetés. Elmesélhetsz vele egy történetet egy videó…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés facebook ads hirdetéskezelés

2018. júl 10.

Így érj el a FarmVille-hez hasonló nagy sikereket! Esettanulmány

írta: BDóra.
Így érj el a FarmVille-hez hasonló nagy sikereket! Esettanulmány

Szeretnél pénzt keresni játékaiddal? Kezdd el a népszerűsítést Facebookon és találd meg a számodra legmegfelelőbb célközönséget! Készíts a Facebook-platformon nagyszerű játékokat, amelyekkel közvetlenül a Messenger alkalmazásban játszhatnak azonnali játékot az…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés játék farmville zynga hirdetéskezelés