2018. aug 23.

Kapcsolatépítés a digitális diplomácia területén

írta: Csoma Dániel
Kapcsolatépítés a digitális diplomácia területén

A szövetségre lépés fontos eleme az üzenetünk terjesztésének, ennek ellenére viszonylag kevés külügyminisztérium használja a Twittert kölcsönös Twiplomáciai kapcsolatok építésére. 2018 márciusában az orosz követség szóvivője az államok minisztériuma és az orosz nagykövetség közti kölcsönös Twitter…

Tovább Szólj hozzá

digitális diplomácia

2018. aug 19.

Így használd a hashtag-et a Facebookon!

írta: K.Klarissza
Így használd a hashtag-et a Facebookon!

Vannak platformok, ahol elárasztják vele a követőket, máshol félnek a használatától. Igen, ez a #hashtag! Annak ellenére, hogy a hashtagek a Facebook-on már 2015 óta jelen vannak, kezdetben nem örvendtek nagy népszerűségnek, sőt sokan a mai napig egyáltalán nem alkalmazzák…

Tovább Szólj hozzá

hashtag

2018. aug 18.

Mit tudhatunk meg a TOP 20 ezer márka 43 millió Facebook posztjából? - Esettanulmány

írta: K.Klarissza
Mit tudhatunk meg a TOP 20 ezer márka 43 millió Facebook posztjából? - Esettanulmány

A Facebookon a közönség elérésének legjobb módszerei az adatok tanulmányozása, a folyamatos kísérletezés, a nyitottság a tanuláshoz és a növekedési gondolkodásmód kialakítása. Ennek tükrében a Buffer Social és a BuzzSumo összefogott, hogy elemezzen több, mint 43 millió Facebook posztot, melyek a…

Tovább Szólj hozzá

elérés posztok posztolás

2018. aug 10.

Amit tudnod kell az influencer marketingről...

írta: K.Klarissza
Amit tudnod kell az influencer marketingről...

Az influencer marketing egyre nagyobb teret hódít magának, de vajon biztosak vagyunk benne, hogy megfelelően alkalmazzuk? Több blogbejegyzést írtunk korábban a témában, hogy a nem körültekintően megválasztott vagy csak a rajongószámok alapján megválasztott influencer nem…

Tovább Szólj hozzá

influencer

2018. aug 07.

Chatbot vs. e-mail marketing: 1:0

írta: K.Klarissza
Chatbot vs. e-mail marketing: 1:0

Valójában mindegyik kommunikációs csatornának megvannak a maga előnyei és hátrányai, ezért elengedhetetlen, hogy azokat alkalmazzuk, melyek a saját üzleti modellünknek a legmegfelelőbbek. Az e-mail marketing és a chatbot egyaránt kapcsolatot teremt az ügyfelekkel, de különböző -…

Tovább Szólj hozzá

chatbot E-MAIL

2018. aug 03.

Milyen Facebook hirdetést használhatok az éttermem népszerűsítésére?

írta: BDóra.
Milyen Facebook hirdetést használhatok az éttermem népszerűsítésére?

A megfelelő képes és videós tartalmakon túl nem szabad elmenni a hirdetések mellet sem. Hiszen fontos, hogy a telített piacon minél inkább előtérben legyünk és ránk essen a választás, amikor megéheznek az emberek. A Facebook egy nagyon jó lehetőség az éttermek számára is,…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés facebook ads hirdetéskezelés