2018. aug 21.

Így lehet még ütősebb a chatbotod!

írta: K.Klarissza
Így lehet még ütősebb a chatbotod!

Korábban írtunk már róla, hogy miért jobb a chatbot, mint az e-mail, vagy hogy lehet egy jó chatbot-alapot készíteni, amiről itt olvashattok. Most viszont azt szeretnénk megmutatni, hogy hogyan tudjuk chatbotunkat még személyesebbé tenni. Chatbot és chatbot között órási…

Tovább Szólj hozzá

2018. aug 19.

Így használd a hashtag-et a Facebookon!

írta: K.Klarissza
Így használd a hashtag-et a Facebookon!

Vannak platformok, ahol elárasztják vele a követőket, máshol félnek a használatától. Igen, ez a #hashtag! Annak ellenére, hogy a hashtagek a Facebook-on már 2015 óta jelen vannak, kezdetben nem örvendtek nagy népszerűségnek, sőt sokan a mai napig egyáltalán nem alkalmazzák…

Tovább Szólj hozzá

hashtag

2018. aug 18.

Mit tudhatunk meg a TOP 20 ezer márka 43 millió Facebook posztjából? - Esettanulmány

írta: K.Klarissza
Mit tudhatunk meg a TOP 20 ezer márka 43 millió Facebook posztjából? - Esettanulmány

A Facebookon a közönség elérésének legjobb módszerei az adatok tanulmányozása, a folyamatos kísérletezés, a nyitottság a tanuláshoz és a növekedési gondolkodásmód kialakítása. Ennek tükrében a Buffer Social és a BuzzSumo összefogott, hogy elemezzen több, mint 43 millió Facebook posztot, melyek a…

Tovább Szólj hozzá

elérés posztok posztolás

2018. aug 10.

Amit tudnod kell az influencer marketingről...

írta: K.Klarissza
Amit tudnod kell az influencer marketingről...

Az influencer marketing egyre nagyobb teret hódít magának, de vajon biztosak vagyunk benne, hogy megfelelően alkalmazzuk? Több blogbejegyzést írtunk korábban a témában, hogy a nem körültekintően megválasztott vagy csak a rajongószámok alapján megválasztott influencer nem…

Tovább Szólj hozzá

influencer

2018. aug 07.

Chatbot vs. e-mail marketing: 1:0

írta: K.Klarissza
Chatbot vs. e-mail marketing: 1:0

Valójában mindegyik kommunikációs csatornának megvannak a maga előnyei és hátrányai, ezért elengedhetetlen, hogy azokat alkalmazzuk, melyek a saját üzleti modellünknek a legmegfelelőbbek. Az e-mail marketing és a chatbot egyaránt kapcsolatot teremt az ügyfelekkel, de különböző -…

Tovább Szólj hozzá

chatbot E-MAIL

2018. aug 03.

Milyen Facebook hirdetést használhatok az éttermem népszerűsítésére?

írta: BDóra.
Milyen Facebook hirdetést használhatok az éttermem népszerűsítésére?

A megfelelő képes és videós tartalmakon túl nem szabad elmenni a hirdetések mellet sem. Hiszen fontos, hogy a telített piacon minél inkább előtérben legyünk és ránk essen a választás, amikor megéheznek az emberek. A Facebook egy nagyon jó lehetőség az éttermek számára is,…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés facebook ads hirdetéskezelés