2019. okt 16.

Hatásosak a bejegyzéseid? Elemzések megtekintése az Instagramon!

írta: Sáringer Viktória
Hatásosak a bejegyzéseid? Elemzések megtekintése az Instagramon!

elemze_sek.jpgAz Instagram felhasználóinak száma és népszerűsége napról napra nő - ráadásul nem is lassan! Így muszáj tudomást vennünk a platformról. Magától értetődik, hogy amennyiben úgy határozol, hogy cégedet képviseltetni szeretnéd az Instagramon is, tudni akarod, milyen eredményeket érsz el. Szerencsére az applikáció segít, hogy gyorsan és egyszerűen megnézhesd, hogy teljesítenek egyes posztjaid, illetve így a megbízott ügynökséget is ellenőrizheted, hogy az általad elvártaknak megfelelő eredményeket produkálnak-e.

Fontos, hogy Instagram-fiókod legyen üzleti fiókká alakítva, hiszen csak így férhetsz hozzá az elemzési adatokhoz. Erről már korábban írtunk, így ha felmerülnek benned kérdések, hogy mi is pontosan az Instagram, mi köze van az üzlethez, miért van rá szükséged és hogyan hozhatsz létre üzleti fiókot, olvasd el cikkünket:
https://kozossegi-media-
mindenkinek.blog.hu/2019/06/12/uzlet_az_instagramon_lepesrol_lepesre_kezdoknek

1. Ha már van üzleti fiókod, lépj be és menj profilodra, ami az alsó menüsorban a jobb szélső ikon lesz (itt bélyegképedet látod kicsiben).elemze_sek_1.png

2. Itt lefelé görgetve végignézheted az általad a Képfolyamban megosztott tartalmakat. Kattints arra a képre vagy videóra, amelyiknek az elemzési adataira kíváncsi vagy!

3. Menj az Elemzések megtekintése lehetőségre, amit a kép alatt, de a képcím fölött látsz kék színnel.

4. Alulról fel fog ugrani egy ablak, ahol a Bejegyzés elemzési adataid látod: hányan kedveltél, szóltak hozzá, osztották meg és mentették el illetve mennyien keresték fel profilodat a kép megtekintése után és hány emberhez jutott el tartalmad.

elemze_sek_2.png5. Több információt is rejt ez a kis ablak: húzd ujjaddal lentről felfelé!

Itt felbontva láthatod az aktivitást: hányan keresték fel profilodat illetve webhelyedet az adott bejegyzéstől kiindulva, hányan követtek be a bejegyzés megtekintése után, és ami rendkívül fontos: Megjelenések.

elemze_sek_3.pngÖsszesen hányszor jelent meg a posztod és milyen módon: a kezdőlapon, keresőcímkék alapján vagy egyéb módon. A kezdőlapon való megjelenés elsősorban követőid elérését jelenti, a keresőcímkék fülnél pedig ellenőrizheted, megfelelő hashtageket használsz-e: ha itt rendszeresen nullát (vagy nagyon alacsony számot) látsz, akkor el kell gondolkodnod, milyen más, hatékonyabb keresőcímkéket vethetnél be, hogy minél többen profilodra találjanak.
Az Egyéb sok mindent takarhat: például azt is, ha egyes felhasználók üzenetben elküldik a bejegyzésedet másnak, aki aztán rákattint vagy akár megjelölik a bejegyzés alatt ismerősüket.

Szólj hozzá

elemzés