2019. ápr 29.

Hogyan kezeljük ügyfeleinket a közösségi médiában?

írta: K.Klarissza
Hogyan kezeljük ügyfeleinket a közösségi médiában?

A közösségi média az ügyfélkapcsolatok kiépítésében kulcsfontosságú szerepet tölt be. Ha helyesen használjuk, a közösségi csatornákban sokkal több rejlik, mint hogy megválaszoljuk ügyfeleink üzeneteit, hiszen általuk tartós kapcsolatokat és márkahűséget tudunk…

Tovább Szólj hozzá

2019. ápr 25.

Elrejtik a kedveléseket az Instán?

írta: Csoma Dániel
Elrejtik a kedveléseket az Instán?

Az Insta a kedvelések elrejtésén kísérletezik, hogy elnyomja a hiúságot. Ahogy a közösségi média egyre nagyobb szerepet tölt be életünkben, a társadalomra is egyre nagyobb hatással van, mindegy, hogy hírértékű tartalmak disztribúciójáról vagy csoportok és mozgalmak összehozásáról van szó. A…

Tovább Szólj hozzá

2019. ápr 25.

Hamisítanak az influencerek? A kutatások azt mutatják, hogy sajnos igen!

írta: Csoma Dániel
Hamisítanak az influencerek? A kutatások azt mutatják, hogy sajnos igen!

Az influencerek csak akkor értékesek, ha vannak követőik. Egy valódi influencernek rengeteg idő és energia kiépíteni egy követőbázist, de sokan nem elég elkötelezettek hozzá és kiskapukat keresnek. Ezek az emberek figyelmen kívül hagyják a tényt, hogy az influencerek dolga…

Tovább Szólj hozzá

influencer

2019. ápr 23.

5 hasznos tipp a hirdetéseidhez

írta: Cs. Krisztina
5 hasznos tipp a hirdetéseidhez

 Az évek alatt a Facebook, mint hirdetési felület, továbbra is kiapadhatatlan lehetőségekkel bír. Egyre több targetációs opciót találunk, ami még komplexebbé teheti a kampányainkat. De mégis, hogyan állítsuk be a lehető legjobb hirdetéseket? Válasszuk a megfelelő…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés hirdetéskezelés

2019. ápr 21.

Így csökkentsd hirdetési költségeidet a Fb-on!

írta: Cs. Krisztina
Így csökkentsd hirdetési költségeidet a Fb-on!

Amikor beállítunk egy kampányt, két lehetőség közül választhatunk: megjelenés vagy pedig kattintás után fizetünk. A kattintás utáni elszámolást CPC-nek nevezik (cost per click) ez a leggyakrabban használt módszer. Ha ezt alkalmazzuk, csak akkor kell fizetnünk, ha valaki rákattint a…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés hirdetéskezelés

2019. ápr 19.

Hogyan (ne) növeld követőid számát az Instagramon?

írta: Csoma Dániel
Hogyan (ne) növeld követőid számát az Instagramon?

Manapság már nem olyan egyszerű új követőket szerezni Instán. Kezdjük azzal, hogy az Instagrammon több, mint 1 milliárd felhasználó van jelen havonta. Ezen felhasználók 35%-a legalább napi két alkalommal használja a felületet. 2019-re az Insta reklámokból befolyó összeget 10…

Tovább Szólj hozzá

2019. ápr 17.

Tippek a Facebook Messenger botod kommunikációjának növeléséhez

írta: K.Klarissza
Tippek a Facebook Messenger botod kommunikációjának növeléséhez

Ebben a cikkben vezető Facebook Messenger marketingszakértők legjobb tippjeit szeretnénk Veled megosztani, mely segíteni fog abban, hogy kihasználd a chatbotban rejlő lehetőségeket. Alakíts ki egy karaktert a Messenger botnak 2019-ben a Messenger botok fénykorukat élik, nincs…

Tovább Szólj hozzá

2019. ápr 16.

Hogyan szúrhatjuk ki a "fake" Instagram-profilokat?

írta: Csoma Dániel
Hogyan szúrhatjuk ki a "fake" Instagram-profilokat?

Az influencer marketing elképesztő eredményeket képes produkálni azoknak, akik jól tudják használni. Ahogy egyre népszerűbb a marketing ezen formája, egyre nagyobb jelentősége van a megfelelő influencer kiválasztásának. Fontos, hogy igazi, valódi influencerek terjesszék a brand…

Tovább Szólj hozzá

fake hamis influencer hamis profil fake instagram

2019. ápr 16.

Így növeld céged hitelességét a közösségi médiában!

írta: K.Klarissza
Így növeld céged hitelességét a közösségi médiában!

Minden bizonyíték, ami céged hitelességéről ad tanúbizonyságot, hatalmas érzelmeket vált ki ügyfeleidből. Ezek az érzelmek pedig jelentősen befolyásolják potenciális ügyfeleid reakcióit a termékeidre, szolgáltatásaidra. Éppen ezért most megosztunk veled néhány tippet arra vonatkozóan, hogy tudod…

Tovább Szólj hozzá

vélemény