2019. jún 28.

Online jelenlét – Miért és hogyan?

írta: Sáringer Viktória
Online jelenlét – Miért és hogyan?

Bár 20 évvel ezelőtt sokkal több kérdés volt azzal kapcsolatban, hogy miért fontos az online jelenlét, még mindig vannak olyanok, akik manapság is felteszik ezt a kérdést. Manapság azonban egy olyan digitális világban élünk, ahol az emberek majdnem fele jelen van az interneten. Egy…

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 27.

Facebook Messenger Chatbot, avagy a kiaknázatlan marketing csatorna

írta: K.Klarissza
Facebook Messenger Chatbot, avagy a kiaknázatlan marketing csatorna

A Facebook Messenger Chatbot marketing stratégiája lehetővé teszi az ügyfeleid számára, hogy kapcsolatba lépjenek veled, megismerhessék a cégedet, és azt, hogy végül ügyfeleiddé válhassanak. Ahhoz azonban, hogy megértsük ennek működését, először is tisztázzuk, mi is az a marketingcsatorna. A…

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 25.

Egyedül érzed magad? Vacsorázz együtt egy YouTuberrel!

írta: Sáringer Viktória
Egyedül érzed magad? Vacsorázz együtt egy YouTuberrel!

Őrült Youtube-trendek I. rész: ASMR, Mukbang, Storytime

A YouTuberek újabb és újabb vad ötletekkel állnak elő, hogy nézettséget és hírnevet szerezzenek maguknak. Egy bolond százat csinál, ismerjük a mondást, és ez tökéletesen igaz a Youtube-szituációra is: ha valaki elkezd egy trendet, befut vele, sokan nézik vagy más Youtuberek…

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 20.

Mire jó és hogyan működik az influencer marketing? Neked érdemes lenne-e foglalkoznod vele?

írta: Horváth.Szilveszter
Mire jó és hogyan működik az influencer marketing? Neked érdemes lenne-e foglalkoznod vele?

Hogyan érheted el a célközönséget hatékonyan? Adódik a válasz, hogy hirdetésekkel, ugyanakkor van egy másik lehetőségünk is: az influencer marketing, amelynek keretében olyan személlyel működünk együtt, aki már kialakított magának egy követő bázist, akikre befolyással…

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 19.

Járj túl a Facebook algoritmusok eszén!

írta: Cs. Krisztina
Járj túl a Facebook algoritmusok eszén!

A Facebook algoritmusok gyakran igazi rejtélynek tűnnek, nem igaz? De még mindig ez az a közösségi média felület, amelyen a felhasználók brandeket követnek, így itt lehet őket leginkább elérni a Sprout Social statisztikái szerint. Hogyan működnek a Facebook algoritmusai manapság? A rendszer…

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 18.

Vigyázat, jönnek az őrült YouTuberek!

írta: Sáringer Viktória
Vigyázat, jönnek az őrült YouTuberek!

Míg régen a YouTube-ot zenehallgatásra és klipek nézésére használtuk, mára már teljesen megváltozott a felület. Persze még mindig itt debütál a videóklipek jelentős többsége a legkisebbtől a legnagyobb zenekarokig, de emellett a világ második legnagyobb keresőjévé is vált a Google után. Youtube,…

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 14.

3 elképesztő mesterséges intelligencia és automatizálási trend 2019-ben

írta: K.Klarissza
3 elképesztő mesterséges intelligencia és automatizálási trend 2019-ben

A 2019-es év félidejében számos vállalat újraértékeli az előző hónapok tapasztalatai alapján a stratégiai döntéseit. Ezeket a döntéseket erőteljesen befolyásolják a technológiák trendjeinek előrejelzései. A mesterséges intelligencia és az általa lehetővé tett automatizálás rengeteg vállalkozás…

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 13.

Ingyenes, gyors és elősegíti megjelenésedet a keresőkben – Ez a Google Cégem! (My Business)

írta: Sáringer Viktória
Ingyenes, gyors és elősegíti megjelenésedet a keresőkben – Ez a Google Cégem! (My Business)

Mindannyian szeretnénk elsőként megjelenni a keresőkben, de sokan még a legegyszerűbb lépésről is lemondanak. Használd ki a Google adta ingyenes lehetőséget, hogy vállalkozásod megjelenése ne csak egy link legyen a sok közül. Ha beregisztrálsz a Google Cégem oldalán és megadod…

Tovább Szólj hozzá

googlemaps googlebusiness