2020. aug 31.

Konferencia Chatbot - A Marketing Commando Marketing Expo nevű rendezvényének elő-, helyszíni és utó-kommunikációja

írta: K.Klarissza
Konferencia Chatbot - A Marketing Commando Marketing Expo nevű rendezvényének elő-, helyszíni és utó-kommunikációja

menu3.pngA Marketing Commando évente megrendezésre kerülő eseménye a Marketing Expo, melyen az odalátogató közönség mindig valami különlegességgel és újdonsággal találkozhat. Így volt ez 2019-ben is, amikor a rendezvény elő-, helyszíni és utó-kommunikációját a mesterséges intelligencia segítségével bonyolítottuk le.

Előkommunikáció

Az eseményt megelőző hetekben már elkezdtük az előkommunikációt a chatbot segítségével. Amint az érdeklődők elindították a chatbotot és hozzájárultak adataik kezeléséhez, egy oldalra gördülő menü fogadta őket.

A helyszín blokkban az érdeklődők megnézhették a helyszínnel kapcsolatos információkat, mint például a megközelíthetőség autóval és tömegközlekedéssel, valamint elolvashatták az ezzel kapcsolatos gyakran ismételt kérdéseket.

Az előadásokat szintén külön blokkba szedtük, megkülönböztetve a villámtréningeket, valamint a plenáris-, és szekcióelőadásokat. Itt igyekeztünk sok hasznos információt megosztani az egyes előadások tartalmát tekintve, egyben bemutatva az előadókat is.

elo_ada_sok.png

Természetesen a menüben helyet kapott a kiállítói lista is, és a kényelem fokozására elérhetővé tettük a letölthető programlistát is, pdf formátumban.

Ahogy közeledett az esemény, úgy növeltük a chatboton keresztül is az izgalmakat.

indul.png

Helyszíni kommunikáció – a rendezvény napja

Már rögtön a rendezvény reggelén ráköszöntünk a felhasználókra, ezzel is jelezve, hogy a Commando chatbotja aznap lesz a legaktívabb és bátran számíthatnak rá a rendezvényre látogatók. Mivel a rendezvény a rock and roll életérzés jegyében került megrendezésre, a díszletek, öltözékek, és természetesen a kommunikáció is ennek megfelelően zajlott.

reggel.png

A chatbotba beépítettünk egy live chat funkciót is, amely segítségével a felhasználók bármikor megszakíthatták a chatbotot, és lehetőségük volt a Marketing Commando egy munkatársától élő chatben kérdezni a rendezvénnyel kapcsolatban.

livechat.png

Az információkat persze folyamatosan hangulatjelekkel, gifekkel és fotókkal színesítettük, amik különlegessége abban rejlett, hogy Gábor és Kriszta, valamint az előadók sok fotó és gif animáció alanyaként szolgáltak. Így sokkal ütősebb és személyre szabottabb chatbotot tudtunk készíteni.

kriszta.png

ebe_d2.png

A folyamatos chatbot-információknak köszönhetően a vendégek mindig aktuális tájékoztatást kaptak a közelendő előadásokról, előadókról és persze a teremszámokról is. Így nem kellett keresgélni, programfüzetet cipelni és abban bogarászni.

ka_ve_1.png

villa_mtre_ning.png

Utókommunikáció

Igen! Chatbotunk különlegességét az is adta, hogy a rendezvény után sem engedtük el a vendégek kezét, hiszen mi arra is kíváncsiak voltunk, ők hogyan érezték magukat. Így a résztvevők nem csak értékelhették az eseményt, de már másnap lehetőség volt az eseményen készült videó és fotók megnézésére is, mindezt a chatboton keresztül.

uto_komm.png

uto_komm2.png

Ha úgy érzed, a Te céged is nagy hasznát venné egy Messenger Chatbotnak, vagy szívesen lebonyolítanál általa egy hasonló rendezvénykommunikációt, keress minket bizalommal! Szolgáltatásaink között megtalálod a Chatbot- és Alkalmazásfejlesztést is. 2018-ban a Magyar Marketing Szövetségtől a Spektrum Home-on futó Tesztbeszéd talkshownak gyártott chatbotunk Marketing Diamond díjat kapott.

Nézd meg bővebben az általunk készített chatbotokat az alábbi linken, és fordulj hozzánk bizalommal:

https://www.kozossegimediakonyv.com/chatbot-es-alkalmazasfejlesztes

Szólj hozzá

marketing chat esemény kommunikáció