2020. máj 29.

TOP10 kommunikációs megoldás karantén alatt

írta: Klausz.Melinda
TOP10 kommunikációs megoldás karantén alatt

Az önkéntes karanténok és a kijárási korlátozások feloldásával sokan elkezdték összeszedni, hogy mi minden JÓ volt ebben a helyzetben. Ebben a bejegyzésben szeretnénk összegyűjteni azokat a kommunikációs megoldásokat, amelyek a karanténidőszak alatt születtek, inspirálva mindenkit a kreatív…

Tovább Szólj hozzá

koronavírus covid 19 covid

2020. máj 29.

Betekintés a Facebook Elemzésekbe

írta: petrapenovac
Betekintés a Facebook Elemzésekbe

Minden vállalkozásnak és minden marketinggel foglalkozó szakembernek ismernie kell az általa használt közösségi média felületek elemzési lehetőségeit. Máskülönben sosem kap részletes, számadatokra támaszkodó visszajelzést arról, hogy a platformon folytatott tevékenysége milyen eredményeket is hoz.…

Tovább Szólj hozzá

statisztika hirdetés bejegyzés elemzés rajongó aktivitás bejegyzések elérés követő

2020. máj 28.

Hogyan hatnak a szelfik az önbecsülésre?

írta: Sáringer Viktória
Hogyan hatnak a szelfik az önbecsülésre?

Ha esetleg még sosem tűnődtél volna arról, lányod mennyi időt tölt szelfik készítésével, akkor eláruljuk, mi derült ki egy 2015-ös felmérésből: egy átlagos 16 és 25 év közötti nő hetente több, mint 5 órát tölt önportrék készítésével. Őrület, igaz? Ez rengetegnek hangzik, kivéve, ha Te magad is…

Tovább Szólj hozzá

fotó filter képszerkesztés szülő egészség veszély fotózás fiatalok tinédzserek lájk Facebook Instagram selfie snapchat szelfi

2020. máj 27.

Az organikus elérések ideje lejárt a közösségi oldalakon?

írta: Sáringer Viktória
Az organikus elérések ideje lejárt a közösségi oldalakon?

Manapság már teljesen elfogadottak a fizetett hirdetések, reklámok a közösségi oldalakon is. Azonban nem feltétlenül szükséges a sikerhez, hogy minden tartalmunkra költsünk. Az organikus elérés azt jelenti, hogy nem hirdetjük a tartalmat, csak simán feltöltjük és várjuk, milyen eredményeket tud…

Tovább Szólj hozzá

tartalom hirdetés tipp tippek organikus elérés

2020. máj 26.

Gyárts jó minőségű tartalmat!

írta: Sáringer Viktória
Gyárts jó minőségű tartalmat!

A megfelelő, jó minőségű tartalomgyártás a közösségi médiában kulcsfontosságú. Azt gondolnánk, hogy ez az alapelvárás, de sajnos sok márka esetében nem így van. Amennyiben nincs időd és megfelelően képzett alkalmazottad, hogy valaki megfelelően felügyelje a közösségi profilokat és jó tartalmakat…

Tovább Szólj hozzá

tartalom kép facebook instagram Facebook Instagram tartalommarketing

2020. máj 25.

A legjobb Call to Action megoldások vállalkozásod számára

írta: K.Klarissza
A legjobb Call to Action megoldások vállalkozásod számára

Néhány évvel ezelőtt a Facebook inkább passzív marketing eszközként funkcionált. Használhattuk a cégünk népszerűsítéséhez, a potenciális ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz, és hozzásegítette az érdeklődőket a weboldalunkra, vagy cégünk telephelyére való eljutáshoz. A Facebook azonban rövid idő…

Tovább Szólj hozzá

marketing bejegyzés aktivitás bejegyzések követő call to action

2020. máj 23.

Durva bántalmazás az Instagramon? - Erőszak a közösségi média oldalakon (VIDEÓVAL)

írta: Sáringer Viktória
Durva bántalmazás az Instagramon? - Erőszak a közösségi média oldalakon (VIDEÓVAL)

Bár a közösségi média tinédzserekre gyakorolt hatásáról a minap írtunk cikket, nem tudunk elmenni egy aktuális téma mellett. Az elmúlt pár napban ugyanis hangos a sajtó attól, hogy egyes Instagram oldalakon erőszakos tartalmakat gyűjtenek, és ilyen jellegű fotók, videók készítésére ösztönzik a…

Tovább Szólj hozzá

2020. máj 23.

Az influencerek bármit eladnak jópénzért?

írta: Sáringer Viktória
Az influencerek bármit eladnak jópénzért?

A véleményvezérek hitelessége nagyon is kérdéses és mind az átlagfelhasználók, mind a cégek szempontjából fontos alaposabban utánajárni, kit követünk vagy kivel dolgozunk együtt. Az influencerek megbízhatósága több oldalról is vizsgálható, hiszen más szempont hangsúlyos a követőknek és más…

Tovább Szólj hozzá

vélemény hirdetés youtube átverés termék márka véleményvezér átvágás instagram influencer Instagram

2020. máj 22.

A koronavírus hatása az influencer marketingre

írta: petrapenovac
A koronavírus hatása az influencer marketingre

A marketingszakemberek igyekeznek alkalmazkodni a gyors változásokhoz az influencer marketing terén, amit a koronavírus is befolyásol. Nincsenek könnyű helyzetben, hiszen a költségvetések sok helyen most szűkebbre vannak szabva és sok esemény is elmarad. Ráadásul a vásárlók szokásai is változnak a…

Tovább Szólj hozzá

marketing változás Facebook influencer Instagram koronavírus KORONAVÍRUS

2020. máj 21.

A koronavírus hatása a hirdetési költségekre

írta: petrapenovac
A koronavírus hatása a hirdetési költségekre

A koronavírus közösségi média kommunikációra gyakorolt hatásával foglalkozó cikkünk első részében az organikus bejegyzésekkel foglalkoztunk. A nem fizetett posztok kapcsán láthatjuk igazán tisztán, hogy az emberek érdeklődése és aktivitása hogyan alakult át a vírus kirobbanása óta. Azonban a…

Tovább Szólj hozzá

statisztika poszt hirdetés facebook változás bejegyzés elemzés bejegyzések posztok Facebook koronavírus KORONAVÍRUS