2021. máj 27.

Így ösztönözd vásárlásra követőidet az Instagramon!

írta: K.Klarissza
Így ösztönözd vásárlásra követőidet az Instagramon!

cover_3_1.jpgHavonta több mint 130 millióan kattintanak egy-egy Instagram-vásárlási posztra, mely eredmény láttán, nem kérdés, mekkora is az igény az online vásárlásra.

A vállalkozások számára az Instagram shopping posztok remek lehetőséget kínálnak a termékpalettájuk vagy szolgáltatásuk bemutatására és a vásárlásra való ösztönzésre. Az influencerek számára pedig azon lehetőségek világát nyitja meg, mely által könnyebben népszerűsíthetik a velük együttműködő márkák termékeit. Ezt szem előtt tartva itt az ideje, hogy Te is optimalizáld profilod az Instagram shoppingra! A termékek megjelölésétől kezdve a posztjaidban való címkézéseken át, az Instagram Shop által pillanatok alatt vásárlókká alakíthatod a követőidet.

vertical-double-new-iphone-6-480x495.pngMik is azok az Instagram shopping posztok?

Dióhéjban az Instagram shopping posztok megkönnyítik a felhasználók számára a vásárlást a platformon. A vállalkozások és az influencerek közvetlenül a posztjaikban jelölhetik meg a termékeket, mely által rögtön a weboldalra terelik a követőket – zökkenőmentes vásárlási élményt teremtve ezzel.

Ha beállítod az Instagram Shoppingot, legfeljebb öt terméket jelölhetsz meg az egyképes és videós posztokban, illetve továbbra is megjelölhetsz más fiókokat is! Ez akkor jöhet jól, ha a felhasználó által generált tartalmat használsz, és mind az alkotót, mind az általa használt terméket meg szeretnéd jelölni.

whistle_reszhez.pngPersze az sem jelent problémát, ha több mint 5 terméket szeretnél egyszerre bemutatni követőidnek. Az Instagram Carousel posztok segítségével egy poszton belül akár 20 terméket is megjelölhetsz. Ez gyors és egyszerű módot teremt akár egy teljes kollekció egyidejűleg történő bemutatására. Ezt a módszert a brit divatmárka, a Whistles is sokszor alkalmazza.

Instagram Shop

Az Instagram Shop-ban szereplő termékek az úgynevezett Instagram Shop fülön is megjelennek. A Shop fül egy egyszerűsített módja annak, hogy a felhasználók új termékeket és vállalkozásokat találjanak az Instagramon, a böngészés és a felfedezés lehetőségével.

Egy javasolt termékre kattintva a felhasználók megtekinthetik az árakkal kapcsolatos információkat, a vásárlás módját és még sok más hasznos tájékoztatást.

Instagram Story

Az Instagram Story-n belül a termékcímke hozzáadásával szintén megkönnyíthetjük a vásárlást követőink számára.

A termékcímke segítségével a követők egyszerűen csak rákattintanak a megjelölt termékmatricára, ami közvetlenül a weboldalra tereli őket.

copy-of-nc-later-template-vertical-double-2-480x412.pngInstagram Live Shopping

Az Instagram Live az egyik legjobb módja annak, hogy termékeidet személyre szólóan, rokonszenves módon mutasd be. Az Instagram Live Shopping segítségével pedig közvetlenül az élő adásban jelölheted meg a termékeket, hogy a nézők megérinthessék és megvásárolhassák azokat.

Az élő adás előtt legfeljebb 30 termék jelölhető meg a Facebook Shopból vagy webshopból. A live adás során az értékesíteni kívánó személy egy-egy terméket kitűzhet a képernyőre - ezzel egy új, interaktív vásárlási lehetőséget biztosítva a nézőknek. Ez a funkció még hazánkban várat magára, mindenesetre, valószínűleg óriási érdeklődés lesz rá.

Te mennyire használod ki az Instagram shopping funkcióit?

Forrás: https://later.com/blog/instagram-shopping/

Szólj hozzá

marketing live vásárlás címke értékesítés élő adás online vásárlás képgaléria jelölés posztok online értékesítés Instagram Shopping Instagram Shop Instagram live vásárlás a közösségi médiában vásárlás az Instagramon Instagram poszt