2021. aug 12.

Módszerek, hogyan irányítsd át az embereket weboldaladra Instagramról!

írta: Sáringer Viktória
Módszerek, hogyan irányítsd át az embereket weboldaladra Instagramról!

woman-3083383_1280.jpgHabár az Instagramon nem a linkeké a főszerep, sőt, elég korlátozottak a lehetőségeink, hogyan tudunk kattintható webcímet közzétenni, mégis nagyszerű lehetőség a felületen való jelenlét, hogy népszerűsítsük honlapunkat és át tudjuk irányítani az embereket.

Ha már építed a követőbázisodat Instán, akkor ez a cikk hasznos lesz számodra, hogy rajongóidat honlapodra tudd irányítani!

Link a bemutatkozásban

Az  egyik legkézenfekvőbb megoldás az, ha elhelyezünk egy linket a bemutatkozásban, hiszen itt meg tudunk adni egy webcímet, ami kattinthatóan fog megjelenni profilunkon. Ráadásul remek, kiemelt helyen, így az emberek könnyen megtalálhatják. Az is fontos szempont, hogy bárkinek elérhető ez a funkció, legyél fent magánszemélyként, üzleti profillal, tartalomgyártóként. Mindegy, hogy hányan követnek vagy hány posztod van, linket meg tudsz osztani profilodon.

Ahhoz, hogy maximalizálni tudd a lehetőséget, használj egy közvetítő weboldalt. Ugyanis ennek a linkelési módszernek az a hátránya, hogy csakis egyetlen linket tehetsz be ide. Mi legyen az: blogod, Youtube-csatornád, webshopod vagy a legújabb terméked? Mindegyik!

cikkhez_2.PNGA linkösszesítővel egy olyan címet tudsz megosztani, amire ha ráklikkelnek a felhasználók, egy köztes felületre jutnak. Itt megadhatsz egymás alatt több opciót, több gombot. Ezek mindegyike máshová vezethet, így a listából könnyen ki tudják választani az emberek, hogy mit szeretnének megnézni.

A Linktree egy erre nagyszerűen alkalmas, ingyenes lehetőség.

Instagram sztorik

Az Instagram történetek funkciója nagyon kedvelt és bizony jó szolgálatot tehet akkor is, ha linkekről van szó. Ez a legegyszerűbb, legjobb módszer az emberek átirányítására külsős webes felületre, de sajnos feltételhez kötött. Legalább 10.000 követővel kell rendelkeznie a profilnak, hogy tudd alkalmazni.

A sztoriknál való linkmegosztás előnyeihez tartozik, hogy akár úgy is csinálhatod, hogy a történetekben bemutatod a terméket, pár fotóval vagy videóval hozod meg az emberek kedvét a vásárlásra és ők egyből a tartalomnál át is tudnak klikkelni a webshopba vagy ahová csak akarod.

A linkeléstől függetlenül a sztorikhoz tartozó minden eszköz elérhető marad, így filterek, GIF-ek, interaktív elemek tehetik még jobbá tartalmadat.

Ha még nincs 10.000 követőd, IGTV-t akkor is tudsz linkelni a történeteknél, ezt pedig mindenképp érdemes kihasználni.

IGTV leírások

Az IGTV videód leírásában megjelenhet link, amire rá is tudnak klikkelni. És így akár duplán kihasználhatod a linkelési lehetőségeket az Instán, hiszen a sztorikból átküldheted az embereket egy kattintással az IGTV videódhoz, ahol pedig a tartalom alatti leírásban ott van a webcím, amire könnyedén rá is tudnak kattintani.

pexels-karolina-grabowska-4195409_1.jpgAmennyiben az utóbbi két verziót választod, amikor tartalom mellé helyezed el a linket, mindig alkalmazz alaposan átgondolt szövegezést, erős CTA-t és minőségi tartalmat!

Üzenetek

Privát üzenetben is küldhetők kattintható linkek, ám ez elsősorban akkor érdekes funkció, ha az érdeklődők kérdeznek tőled, felveszik veled a kapcsolatot. Könnyen és gyorsan átküldheted őket egy külső webes felületre a válaszüzenetben.

Forrás: https://later.com/blog/publishers-drive-traffic-through-instagram/

Szólj hozzá

link linkek forgalom linkelés történetek sztorik insta igtv weboldalra irányítás