2021. nov 05.

Így érd el, hogy az emberek ne ugorják át YouTube-hirdetéseidet! - I. rész

írta: Sáringer Viktória
Így érd el, hogy az emberek ne ugorják át YouTube-hirdetéseidet! - I. rész

humphrey-muleba-9moqkzw0ngu-unsplash_1.jpgSzeretnél jobb videóhirdetéseket készíteni, de úgy érzed, elakadtál a kreatív koncepciók terén? Nehezen írsz erős forgatókönyvet? Az emberek nem nézik végig átugorható YouTube-hirdetésedet, így nem tudod megfelelően átadni üzenetedet?

Ebből a cikkből ötleteket kaphatsz olyan átugorható, videóba ágyazott YouTube-hirdetések létrehozásához, amelyeket a nézők nem akarnak majd kihagyni, átugrani. Néhány nagyszerű példát is hozunk nagy márkáktól, melyek inspirációként szolgálhatnak.

Felhasználási ötletek

Hogyan mondd el a nézőknek, hogy terméked vagy szolgáltatásod megfelelő a számukra? Mutass nekik olyan felhasználási ötleteket, helyzeteket, amivel azonosulni tudnak! Így a felhasználók számára egyértelművé válik, miért is van szükségük kínálatodra.

Maximalizáld a videó történetmesélő erejét! Ha eléggé megfogja az embereket a sztori, akkor végig akarják majd nézni a hirdetést.

Példaként említhetjük a Grammarly-hirdetését. A cég egy történetet mesél el, amiben a cél, hogy a főiskola könnyebben menjen a diákok számára. A főszereplő útját több, kisebb történeten keresztül követhetjük, ahogy felkészíti a diákokat. A sztoril mellett természetesen a program felhasználási módja és előnyei is figyelmet kapnak.

 

Emeld ki az előnyöket!

Meg szeretnéd mutatni a nézőknek, hogyan érhetik el főbb céljaikat termékeddel vagy szolgáltatásoddal? Mutasd be az előnyöket!

Az ilyen típusú hirdetések létrehozásakor ügyelj arra, hogy célközönséged nyelvét beszéld. Mit akarnak valójában elérni? Ahelyett, hogy elvégeznének egy feladatot a teendők listáján, előfordulhat, hogy nagyobb célokra törekszenek, például időt takarítanának meg vagy több ügyfelet szereznének. Ismerd ki alaposan célközönséged és szabd hirdetésed igényeikre és vágyaikra!

youtube-in-stream-ad-highlighting-key-benefits-1536x883.pngA Semrush hirdetésében kiemeli, hogyan érhetnek el a nézők jobb eredményeket a platform helyi keresőoptimalizálási (SEO) eszközével. És mielőtt bárki átugraná a reklámot, a cég bedobja azt a csalit, amit az ügyfelek valóban el akarnak érni: több ügyfelet szerezni. És ilyenkor már a nézőben benne van a kíváncsiság: vajon hogyan csináljam? Hogyan tud ez a cég segíteni nekem, hogy elérjem ezt a célt?

Ne feledkezz meg célközönséged nehézségeiről!

Mi a teendő, ha olyan ügyfeleket szeretnél elérni, akik még nem állnak készen arra, hogy halljanak a márka előnyeiről? Lehet, hogy a célközönség még nincs is tisztában a problémával, amellyel szembesül – és emiatt még megoldást sem keres, habár terméked vagy szolgáltatásod megkönnyíthetné a mindennapjait.

Ismerd meg célcsoportod legnagyobb kihívásait és tálald ezeket olyan módon a hirdetésben, amit a célközönség azonnal felismer. Az is segít, ha egy humort csempészel mondandódba.

A Nutshell hirdetésében például egy sor munkahelyi bosszúságot – a rendetlen irodától a túlcsorduló kávésbögrén át a frusztrált eladóig – a nem hatékony szoftverekből eredő frusztrációhoz hasonlít. A videós hirdetés humorral könnyíti meg az egyes helyzeteket, mielőtt a Nutshell-t ideális megoldásnak javasolná, és ingyenes próbaverziót kínálna a nézőknek.

Forrás: https://www.socialmediaexaminer.com/10-ideas-for-youtube-ads-people-wont-skip/

Szólj hozzá

hirdetés hirdetések ads videós hirdetés youtube tippek YouTube hirdetés YouTube videó videóba ágyazott hirdetés átugorható hirdetés