2021. nov 11.

Így érd el, hogy az emberek ne ugorják át YouTube-hirdetéseidet! - II. rész

írta: Sáringer Viktória
Így érd el, hogy az emberek ne ugorják át YouTube-hirdetéseidet! - II. rész

shubham-dhage--weorgq0jum-unsplash.jpgAzért készítünk a YouTube-ra átugorható hirdetéseket, mert ez hosszabbak lehetnek 15 másodpernél, így hosszabb üzenetet is átadhatunk, több információt közölhetünk. Ám el kell érnünk, hogy a felhasználók ne akarják továbbkattintani a hirdetést 5 másodperc megtekintése után. Ez nem egyszerű, de most néhány tippel és példával segítünk, hogy Te is ütős YouTube-hirdetést tudj létrehozni, ami eléggé leköti a nézők figyelmét ahhoz, hogy eszükbe se jusson a hirdetés átugrása gombra klikkelni.

A szórakozás nyerő!

Mindenkinek vannak nehézségei, így természetesen célközönségünknek is. Ezeket jó, ha ismerjük, de nem feltétlen kell mindig csak a problémákra emlékeztetni az embereket. Néha már frusztráló a sok gond és hiába ajánlanak a cégek megoldást szinte mindenre, elegünk van abból, hogy szabadidőnkben, videózás közben is eszünkbe juttatják a mindennapi problémákat. Készíts olyan hirdetést, ahol a humorra, szórakozásra, nevetésre összpontosítasz!

A szórakoztató hirdetések általában kiemelkednek a komolyabb tartalmak közül, könnyebben megjegyezhetők. Ha a hirdetés nézői nagyobb eséllyel tudják felidézni, milyen információkat tudtak meg a hirdetésből, nő a márka ismertsége. Ha emlékezetes tartalmat hozunk létre (pozitív értelemben) akkor csak nyerhetünk.

Azt se felejtsük el, hogy a vicces hirdetéseket általában gyakrabban adják tovább, osztják meg. Az emberek elmesélhetik ismerőseiknek, milyen humoros reklámot láttak, ezzel is népszerűsítve a létrehozó céget.

Ne csak mondd, mutasd is!

Ahelyett, hogy elmondanád, meg akarod mutatni a nézőknek, hogyan profitálhatnak az általad kínált termékből vagy szolgáltatásból? Érd el, hogy a felhasználók megtudják, milyen érzés a terméked vagy szolgáltatásod használata. Ezáltal növelheted az érdeklődést.

Egy tipikus értékesítési bemutató 15 percig vagy tovább is tarthat. Bár a videóba ágyazott, átugorható hirdetéseknek technikailag nincs időkorlátja, a YouTube azt javasolja, hogy tartsuk őket ennél jóval rövidebben, körülbelül 3 percben. Ez azt jelenti, hogy a szokásos bemutatót tömöríteni kell, hogy megfeleljen a platform elvárásainak, a nézők igényeinek. Csak arra lesz időd, hogy a legfontosabb funkciókra összpontosíts, hiszen egy negyedórás YouTube reklámot senki sem fog végignézi.

A Miro hirdetésében bemutatja, hogyan működik a digitális tábla platform az alapvető menük és eszközök futtatásával. Néhány kiválasztott funkcióra összpontosít, beleértve a hatékonyságot szolgáló sablonokat és az együttműködési eszközöket, amelyek vonzóak lehetnek cégek számára, akik home office-ból dolgoznak. A hirdetés felgyorsítja a platform működését bemutató time-lapse videót is, amivel azt érezteti, hogy mennyi könnyen és gyorsan lehet haladni az ajánlott rendszerrel.

Íme, a bizonyíték!

Nem mindenkit egyszerű meggyőzni, egyesek nagyon nehezen hozzák meg a döntéseket. Ám elősegítheti a döntést, ha az emberek látják, hogy hányan választották már az általad kínált megoldást illetve milyen eredményeket érnek el vele.

Ez tulajdonképpen egy visszajelzés, hogy a termék vagy szolgáltatás jó, kelendő, a feedback pozitív. Ennek egy módja az, ha egy ügyfél ajánlását jelenítjük meg vagy egy statisztikát. Előbbi segíti növelni a bizalmat, hiszen jól esik, ha egy hozzánk hasonló személyt látunk és az ő véleményét halljuk, utóbbi pedig számadatokkal segít a döntés meghozásában, így akár ötvözhetjük is a két módszert. Sokkal hitelesebbé teszi a márkát, ha az emberek látják az arcokat, akik már megvásárolták a terméket, akik elégedettek.

A Brandlive hirdetésében bemutatja, hogy milyen nagy márkák vették igénybe szolgáltatásukat és mennyi esemény zajlott platformjuk segítségével.  

Szerepeljen márkanagykövet!

Egy influencerrel vagy márkanagykövettel együttműködve is érhetünk el sikereket. A hiteles influencerek már elnyerték közönségük bizalmát. Ha az átugorható, videóba ágyazott YouTube-hirdetésedben befolyásos személyt jelenítesz meg, egy kicsit Te is kaphatsz ebből a hitelességből, és új közönségek érdeklődését is felkeltheted. Ha egy, az emberek szemében őszinte és megbízható személy ajánl valamit, sokkal könnyebb a vásárlási döntés meghozása.

A Champion márka létrehozott egy sorozatot #BeYourOwnChampion címmel. A videókban különböző sportolókat, influencereket látunk mozgás közben, természetesen Champion ruhákban.

Forrás: https://www.socialmediaexaminer.com/10-ideas-for-youtube-ads-people-wont-skip/

Szólj hozzá

tartalom hirdetés videó ötletek videós hirdetés Youtube csatorna Youtube tippek YouTube hirdetés YouTube videó videóba ágyazott hirdetés