2021. nov 28.

Ötletek az Instagram Highlight-odhoz!

írta: Sáringer Viktória
Ötletek az Instagram Highlight-odhoz!

jenny-ueberberg-ev2cvxpq1ty-unsplash.jpgAz Instagramon lehetőségünk van pár másodperces, 24 órán belül eltűnő történetek létrehozásához. Ezeknek az élettartamát meghosszabbíthatjuk, ha a Highlight-ok közé mentjük őket.

Ez azt jelenti, hogy profilunkon a bemutatkozásunk alatt kis körök fognak megjelenni, amiknek személyreszabott képet állíthatunk be, címet adhatunk és ebbe gyűjthetjük a történeteket.

Érdemes tematizálni, ezzel segítve az érdeklődőket, hogy megtalálják, amit keresnek.

Most néhány tippet gyűjtöttünk, hogyan hozhatod ki a maximumot a Highlight funkcióból az Instagramon!

Oszd meg a mérföldköveket!

img_8505-min.pngHa valami fontos történik céged háza tájékán, akkor azt tanácsos megosztani közönségeddel. Sokkal személyesebbé, közelebbivé teszi márkádat, ha rendszeresen informálod a felhasználókat a változásokról, aktualitásokról és újításokról.

A közérdekű információk megosztása pedig még ennél is fontosabb, például ha változik a nyitva tartás vagy új üzlet nyílik, arról akár többször is tájékoztathatod az embereket.

Nevezd el a gyűjteményt újdonságoknak, fontos infóknak, történéseknek, vagy valamilyen hasonló címet találj ki, amivel utalsz arra, hogy a számottevő céges információkat találják itt a követők.

Biztosíts forrásokat és oktatási tartalmat!

Az egyik dolog, amit rendszeresen ajánlatos megtenni a sztoriknál, az a linkek megosztása.

De milyen linkekkel keltheted fel az emberek érdeklődését?

Egy kicsit tekints messzebbre, mint a saját termékek és szolgáltatások megosztása és promótálása. Adj értéket az embereknek! Linkelj be blogcikkeket, oktatási forrásanyagokat, e-könyveket, podcast-eket, videókat – bármit, ami hasznos lehet célcsoportodnak!

share-educational-resources.jpg

Népszerűsítsd az eseményeket!

A történetek rengeteg emberhez eljutnak, így nagyon jól alkalmazhatók egy esemény felvezető kommunikációja során. Gyorsan növelhetjük a regisztráltak, résztvevők számát, ha többször is bemutatjuk az embereknek képek, videók segítségével, miért is éri meg jelen lenni rendezvényünkön.

A Highlight-ot elnevezheted általánosan eseményeknek, ide gyűjtve több alkalmat is vagy a külön alkalmaknak is csinálhatsz saját gyűjteményt.

promote-events.jpg

Válaszold meg a követők kérdéseit!

A gyakran ismételt kérdések megválaszolásának a legjobb módja, ha kiteszel egy kérdés matricát sztoridba, majd megválaszolod a sokszor felmerülő kérdéseket történeteidnél, ezeket pedig szépen egy mappába mented a Highlight-ok közé, így az érdeklődők egyből átnézhetik az általános kérdéseket és válaszokat.

Mentsd el a felhasználók tartalmait, értékeléseit!

Tudtad, hogy nem csak saját történeteid életét hosszabbíthatod meg? Bizony, ha a követők megjelölnek sztorijukban, Te pedig lemented ezeket a Highlight-ok közé, akkor később is visszanézhető lesz!

A pozitív vásárlói visszajelzések és vélemények pedig egyértelműen jól mutatnak oldaladon.

Légy kreatív!

Az szuper, ha megtalálod a közös hangot követőiddel. Kommunikálj velük, használd az Instagram interaktív matrica lehetőségeit. Emellett jó ötlet, ha sablonokat készítesz, színezőkkel, feladványokkal, különleges grafikai tartalmakkal leped meg a követőket.

Ne aggódj, nem kell profi grafikusnak lenned, hogy ilyesmit létrehozz, elég ha egy kicsit ismerkedsz a Canva-val vagy a StoryArt sablonjait személyreszabod.

engage-followers.jpg

Forrás: https://sproutsocial.com/insights/instagram-stories-highlights/

Szólj hozzá

történet ötletek sztori tippek történetek stories tematizálás vizualitás marketing tanácsok Fókusz Highlight Instagram történetek Insta sztorik