2022. sze 07.

Milyen influencer marketing eszközökre van szükséged 2022-ben?

írta: Sáringer Viktória
Milyen influencer marketing eszközökre van szükséged 2022-ben?

pexels-artem-podrez-6003271.jpgAz influencer marketing 2022-ben egyre népszerűbb. Egy friss jelentés szerint a márkák 76%-a tervezi az influencer marketing költségvetésének növelését ebben az évben. Ha márkád nem dolgozik véleményvezérekkel a marketingkampányok során, akkor bizony nem használod ki az összes lehetőséget a sikerre.

Szerencsére az influencereket sokkal könnyebb megtalálni és velük dolgozni, mint korábban. Ma már számos influencer marketing eszköz létezik, amelyek segítenek felgyorsítani a folyamat minden egyes lépését. Hogy miért van erre szükség és mire kell figyelni?

Máris eláruljuk:

Mik azok az influencer marketing eszközök?

Ezek a marketing eszközök olyan szoftvereket takarnak, amelyek segítenek a marketingeseknek megtalálni, kapcsolatba lépni és üzleteket kötni az influencerekkel.

Ahelyett, hogy a „hagyományos” módon járnának el, a márkák influencer marketing eszközöket használhatnak céljaik gyorsabb eléréséhez. Ez magában foglalja a véleményvezérek szűrését bizonyos jellemzők alapján, az előre megírt e-mail bemutatkozások kiküldését és a márkával kapcsolatos online beszélgetések keresését.

Egyes influencer marketing eszközök értékes betekintést nyújtanak kampányaidhoz, a véleményvezérekhez kapcsolódó interakciókhoz és a legújabb közösségi média trendekhez. Ezek az adatok hasznosak lehetnek a jövőbeli kampányokkal kapcsolatos fontos döntések meghozatalakor.

Miért fontos az influencer marketing eszközök használata?

Az Influencer marketing eszközei segítenek automatizálni a feladatokat, ésszerűsíteni a folyamatokat, és sikeresebb influencer kampányokat futtatni.

Íme néhány előnye az influencer marketing eszközöknek:

  • Lépj kapcsolatba a megfelelő véleményvezérekkel: Használd a mesterséges intelligencia segítéségével létrejövő keresést, a szűrőket és az elköteleződési elemzéseket, hogy megtaláld márkád legjobb lehetőségeit.
  • Tarts lépést a trendekkel: Kövesd nyomon a felkapott hashtag-eket, témákat, zenéket, kihívásokat és egyebeket, hogy virális tartalmakat tudj létrehozni a véleményvezérekkel.
  • Hozz adatvezérelt döntéseket: Használd ki a mélyreható, részletes elemzéseket az előrehaladás nyomon követéséhez, a véleményvezérek sikerének elemzéséhez és a jövőbeli kampányok javításához.
  • Figyeld a konkurenciát: Tartsd szemmel versenytársaid tevékenységét, és hasonlítsd össze saját fejlődésedet, hogy jobb véleményvezér marketingstratégiákat hozhass létre.

Hogyan válasszuk ki a legjobb influencer marketing eszközt vállalkozásunk számára?

A megfelelő influencer marketing eszköz kiválasztása a vállalkozása számára nehéz lehet, különösen akkor, ha olyan sok lehetőség áll rendelkezésre.

Tartsd szem előtt a következő tényezőket, amikor kiválasztod, hogy melyik szoftverbe fekteted bele a pénzedet és idődet:

  • Egyszerű használat: A marketingeseknek túl sok feladata van ahhoz, hogy órákat töltsenek új szoftverek tanulásával. Egy influencer marketing eszköznek inkább megkönnyítenie kell a munkát, nem pedig megnehezítenie, így a könnyű, gyors tanulás mindenképpen hatalmas előny.
  • Ár: Válassz olyan influencer marketing szoftvert, amely megfelel a költségvetésednek, miközben biztosítja a szükséges funkciókat. A legtöbb eszköz ezért többféle árazási tervet kínál, így mindenki megtalálja a legjobb kompromisszumot.
  • Jellemzők: Az eszköz rendelkezik minden szükséges funkcióval? Hány szűrési lehetőséget kínál az influencer keresés szűkítésére? Kínál elemzést és jelentéskészítést?

Hogy milyen területeken és milyen eszközöket érdemes megfontolni, arról cikkünk második részében lesz szó. Kövess minket a Facebook-on, hogy ne maradj le új cikkeink megjelenéséről!

Forrás: https://sproutsocial.com/insights/influencer-marketing-tools/

Szólj hozzá

szoftver eszköz vállalkozás márka marketingeszköz közösségi média marketing influencer influencer marketing influencer marketing eszközök