A hirdetéskezelő használata II. rész
Az előző cikkben megismerhetted a Hirdetéskezelő felépítését, funkcióit, valamint az első lépéseket a létrehozásához és használatához. Ha lemaradtál róla, ide kattintva tudod elolvasni!
Most pedig nézzük meg, hogyan határozzuk meg az üzleti célunknak megfelelő hirdetésünk elhelyezését.
A hirdetéselhelyezések határozzák meg, hogy hirdetéseink hol jelenjenek meg. Amikor létrehozunk egy hirdetést a Meta Ads Managerben, kiválaszthatjuk, hogy a Facebookon, a Messengeren, az Instagramon és/vagy az Audience Networkön jelenjen-e meg.
Az Audience Network lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy hirdetési kampányaikat harmadik féltől származó alkalmazások hálózatára is kiterjeszthessék, ezáltal hirdetésünk még több emberhez tud eljutni.
A közönségünk számára releváns hirdetéselhelyezések kiválasztása tehát segít elérni a felhasználókat azon a platformon, ahol a legtöbb időt töltik.