2022. okt 26.

Hirdetés az Instagramon II. rész

írta: K.Klarissza
Hirdetés az Instagramon II. rész

pexels-cottonbro-5053851.jpgJobb több lábon állni – Ismered a mondást? Igaz ez a közösségi médiában való hirdetésekre is. Ne hagyatkozz egyetlen platformra, ha hirdetésekről van szó, legyél jelen több helyen is!
Amikor az Instagramon hirdetsz, felfedezhetnek olyan felhasználók, akik még nem követnek és cselekvésre ösztönözheted őket. A hirdetések segítségével elérhetsz olyanokat, akik valószínűleg aktivitást mutatnának a vállalkozásoddal kapcsolatban, többek között a tartózkodási helyük vagy az érdeklődési köreik alapján.
Ha van üzleti fiókod az Instagramon, kiemelhetsz egy meglévő bejegyzést vagy történetet és így máris hirdetéssé alakíthatod.
A cikk első részében végigmentünk azon az 5 ponton, amit mindenképp érdemes a hirdetések előtt meghatároznod. Ha nem olvastad az első részt, először azzal kezdj! Ide kattintva eléred!
Ha pedig készen állsz a hirdetés elkezdéséhez, vágjunk is bele!
 
Hirdetésed elkészítése során számos funkció áll rendelkezésedre, melyek pontos beállítása segít az eredményesebb hirdetés elkészítésében.

1. Válaszd ki a kiemelni kívánt bejegyzést vagy történetet

Itt azt a szempontot érdemes elsődlegesen figyelembe venned, hogy melyik bejegyzés vagy story szolgálja leginkább a hirdetési célodat.
  • Olyan bejegyzést vagy történetet válassz, amely egy népszerű terméket/termékeket, a vállalkozásod nyújtotta előnyöket vagy ügyfél-visszajelzéseket mutat be.
  • Olyan bejegyzéseket és történeteket keress, amelyek érdeklik a célközönségedet és közelebb visznek az elérni kívánt céljaidhoz.
  • A szokványos hírfolyambeli bejegyzésekhez hasonló egyszerű fényképek és videók a legjobbak arra, hogy megragadd a célközönséged figyelmét.

2. Válassz célhelyet

A célhely nem más, mint ahová irányítani szeretnéd azokat a felhasználókat, akik rákattintanak a hirdetésedre. Erre az alábbi lehetőségeid vannak:
  • Instagram profil: akkor legyen ez a célhely, ha a termékeidet, a szolgáltatásaidat vagy a portfóliódat szeretnéd bemutatni.
  • Vállalkozás webhelye: akkor küldd ide a felhasználókat, ha azt szeretnéd, hogy böngésszenek az online boltodban, további tudnivalókat találjanak egy eseménnyel kapcsolatban, vagy regisztráljanak egy különleges ajánlatra vagy egy levelezőlistára.
  • Direkt üzenetek: ebben az esetben arra ösztönözheted a felhasználókat, hogy írjanak neked közvetlenül üzenetet. Ez akkor igazán hasznos, ha a célod több kérés, időpontfoglalás vagy megkeresés elérése a potenciális ügyfelektől.

Érdekel, hogyan határozd meg a célközönségedet, hogyan állítsd be a költségkeretet és az időtartamot? Olvass tovább!

Szólj hozzá

poszt hirdetés történet story kiemelés hogyan csináld hirdetéskezelés hirdetésbeállítás üzleti fiók