2023. ápr 11.

Ha kitartóan posztolsz közösségi oldalaidra, nem marad el a siker! - PÉLDÁKKAL

írta: Sáringer Viktória
Ha kitartóan posztolsz közösségi oldalaidra, nem marad el a siker! - PÉLDÁKKAL

puppy-g8586f4641_1280.jpg2022-ben a Figo Pet Insurance organikus TikTok stratégiájába mindent beleadott. Hetente négy-öt videót kezdtek el közzétenni a platformon és erőfeszítéseik közönségnövekedéshez, több virálisan terjedő videóhoz és bevételnövelő hirdetésekhez vezettek.

Ha kíváncsi vagy arra, hogy a közösségi médiában a rendszeresség hogyan segítheti stratégiád fejlesztését, a közönség növekedését és a bevételek szárnyalását, tart velünk cikkükben!

A Figo közösségi médiában való jelenléte mögött álló csapat megosztotta tippjeit, hogyan tarthatod meg a lelkesedésed az ütemezéshez és hogyan befolyásolhatják az eredmények a nagy, átfogó vállalati célokat.

@figopet Just some beach tippy taps to brighten your day ☀️ #tippytaps #dogtippytaps #dogsoftiktok #beachdog #yesfigopets #cutedogsoftiktok #seratoninboost #dogs #tippytap ♬ dumb dumb - sped up - mazie

Miért fontos a közösségi média konzisztencia a márkák számára?

A közösségi médiában való következetesség nem csak egy átmenetileg jó dolog, de elengedhetetlen  a hosszútávú sikerhez is.

Íme a négy fő ok, amiért fontos a közösségi média következetesség:

1. Gyakorlat teszi a mestert

Bridgett Colling, a Figo marketing- és kommunikációs igazgatója meglátta a lehetőséget, hogy bővítsék a márka TikTok jelenlétét. De tudta, hogy az alkalmazásban elért siker csak következetességgel lehetséges.

Szerinte a legsikeresebb márkák azok, amelyek sok videótartalmat készítenek, folyamatosan újabb tartalmakkal állnak elő és elérik, hogy újra és újra megnézzék videóikat. Ők számjátékként tekintenek erre és úgy tűnik az eredményekből, hogy be is vált számukra ezt a megközelítés.

Bár a heti ötszöri posztolás megterhelő volt kis csapata számára, Colling szerint kifizetődő volt azáltal, hogy lehetővé tette számukra, hogy csiszolják a tudásukat. Mind ismerjük, milyen nehéz először megbirkózni az új feladatokkal, de ha belejövünk, megy, mint a karikacsapás.

A következetesség lehetővé tette Cheyanne Rainsnek, a Figo közösségi média koordinátorának, hogy saját közösségi média videósablont dolgozzon ki a videókészítés hatékonyabbá tétele érdekében. Sok általa készített videó – beleértve a legjobban teljesítő videójukat is – az elejétől a végéig 15 percet vesz igénybe.

@figopet We know its hard to resist thise puppy dog eyes, but here are 10 foods you should always avoid feeding your dogs � #yesfigopets #pethealth #petsafety #petfood #dogsoftiktok #dogmom #petparents #fyp #foryou ♬ MI CHIQUITA - Alexander McCabe

2. A versenytársak megelőzése

A Sprout Social adattudományi csapata több mint 30 000 Sprout-ügyfél közzétételi gyakoriságát elemezte, és azt találta, hogy az iparági átlag napi 11 bejegyzés az összes közösségi csatornán. A TikTokon pedig az algoritmus feltörésére és az áhított For You Page-re (Neked oldal) való eljutás legjobb módja, ha naponta friss és változatos tartalommal látod el közönséged.

Bridgett első kézből látta ezt megvalósulni. Még egy kisebb, fiatalabb kisállat biztosítási márkaként is következetesen megkülönböztetik teljesítményünket a már régóta a piacon lévő versenytársaktól. Azt mondja, hogy a Figo gyakran utoléri vagy akár felülmúlja versenytársai nézettségét, elkötelezettségét és a kommentek számát.

Az eredmények összehasonlítására használhatsz egy szoftvert, ami megkönnyíti az átláthatóságot.

pi_listening_competitive_analysis_performance.png

3. Teret ad a kísérletezésnek

Ahogy Cheyanne fogalmaz, a kísérletezés volt a fő témája a Figo 2022-es videóstratégiájának. Minden munkanap közzétételével azonosítani tudta, mely tartalomtípusok generálták a legtöbb megjelenítést és elköteleződést.

Cheyanne ezt úgy magyarázza, hogy a háziállatokhoz és a háziállat biztosításokhoz kapcsolódó felkapott hangok és mémek növelik a nagy elkötelezettséget. A listák is nagyon jól teljesítő videók a tapasztalataik alapján. Így nem is csoda, ha ezek a tartalomtípusok újra és újra visszaköszönnek a stratégiában.

A Figo következetes posztolási üteme teret hagyott az új ötletek számára is, például az „Ask the Vet Tech” sorozatukhoz, amely egyedülálló értéket biztosít közösségük számára.

@figopet Head to the link in our bio for more details about coverage for hip dysplasia in pets �� #hipdysplasia #petinsurance #figopet #askavettech #vettechtok #pethealth #doghealth #vetbill #fyp ♬ Pieces (Solo Piano Version) - Danilo Stankovic

A rendszeres közzétételi ütemterv lehetővé teszi a csapatnak, hogy soha ne hagyják abba a tesztelést és a tanulást.

4. Közösség építése

A TikTokon való gyors terjedés lenyűgöző mérföldkő volt a Figo számára. Bridgett azonban rámutatott, hogy nem a viralitás volt az első számú prioritásuk. A vírusos terjedésnél fontosabb egy valódi közösség megtalálása és felépítése a közösségi médiában.

Cheyanne számára az emberekkel való kapcsolattartás megkövetelte a TikTok kultúrájának megértését. Szerinte az emberek a TikTok segítségével olyan videókat néznek, amelyeket átlagemberek készítenek a telefonjukkal. Legyen a lehető leghitelesebb videó, ha sikereket akarunk elérni. Érdemes kerülni az értékesítési megközelítést.

A TikTok algoritmus szűk körű, személyre szabott élményt nyújt. A közönség eléréséhez bele kell mélyedni az őket érdeklő témákba, és következetesen releváns tartalmat kell közzétenni. Cheyanne elmagyarázza, mennyire fontos lépést tartani a közösségen belüli trendekkel. Nem csak a felkapott hangok és mémek, hanem azok a témák is, amelyekről az emberek beszélnek. Ügyelj arra, hogyan kapcsolhatók vissza ezek a témák a márkádhoz, termékedhez.

Néha kihívást jelenthet a közönséggel való kapcsolattartás. Cheyanne elárult egy jól őrzött titkot, amely meglepi a Figo követőit: nincs házi kedvence. Ami nagyon meglepő lehet egy ennyire háziállat központú márkánál. Szóval hogyan tud a Figo mégis annyi embert megérinteni?

Természetesen azonnal rávághatjuk, hogy cuki állatokkal, mert ennél jobb marketing nem is kell, az állatok szeretete máris összeköti a márkát és a rajongókat. Ráadásul, ahogy mondani szokták, állatokkal és kisbabákkal mindent el lehet adni. Azonban ennyi nem elég, hiszen a versenytársak szintén hasonló témában aktívak, így kell valami plusz, ami megfogja a felhasználókat.

A márka egy remek ötlete, hogy a csapattagok és az ő házikedvenceik is szerepelnek az oldalon, ami által máris humanizálják a márkát és sokkal közelebb hozza a dolgozókat a követőkhöz. A munkatársak felvételei segítenek a következetesség megtartásában és a felhasználói tartalmak stratégiába való beépítésében is.

@figopet Introducing just a few of our amazing team members here at Figo � #tvintros #meetourteam #fyp #foryoupage #petsoftiktok #petinsurance #meetmypet #dogsoftiktok ♬ original sound - Y2K Throwbacks

Érdemes mindenkinek megfogadni a Figo hasznos tippjeit, ugyanis a rendszeres és meggondolt posztolás közelebb vihet minket akár nagy, átfogó üzleti céljainkhoz is.

melinda_2.PNGTe is szeretnél sikereket elérni a TikTok-on? Tarts velünk FACEBOOK, INSTAGRAM és TikTok HIRDETÉSI workshopunkon és légy Te is profi! A részletekért kattints!

Forrás: https://sproutsocial.com/insights/social-media-consistency/

 

Szólj hozzá

kommunikáció videó ötletek videós esettanulmány videós tartalmak hogyan csináld tartalommarketing így csináld videós tartalom videós marketing újgenerációs felületek TikTok trendek TikTok marketing TikTok tartalmak TikTok alapok