2019. ápr 19.

Hogyan (ne) növeld követőid számát az Instagramon?

írta: Csoma Dániel
Hogyan (ne) növeld követőid számát az Instagramon?

koveto_2019_borito.jpgManapság már nem olyan egyszerű új követőket szerezni Instán. Kezdjük azzal, hogy az Instagrammon több, mint 1 milliárd felhasználó van jelen havonta. Ezen felhasználók 35%-a legalább napi két alkalommal használja a felületet. 2019-re az Insta reklámokból befolyó összeget 10 milliárd dollárra becsülik.

Fontos kitérni arra is, hogy mit NE tegyünk követőink növelése érdekében! Ne vásárolj „fake” like-okat és követőket! Azt gondolnád, hogy emberek vonzóbbnak találják majd profilod a sok kedvelés és követő miatt, de sajnos ez nem mindig jön be. Az ilyen jellegű követő szerzések káros hatását részletesen kifejtettük egy korábbi bejegyzésben. Nagy trendje van most az automatikus posztolásnak is, ami ugyancsak tönkre teheti ...

Tovább Szólj hozzá

2019. ápr 17.

Tippek a Facebook Messenger botod kommunikációjának növeléséhez

írta: K.Klarissza
Tippek a Facebook Messenger botod kommunikációjának növeléséhez

messenger_bot.jpgEbben a cikkben vezető Facebook Messenger marketingszakértők legjobb tippjeit szeretnénk Veled megosztani, mely segíteni fog abban, hogy kihasználd a chatbotban rejlő lehetőségeket.

  1. Alakíts ki egy karaktert a Messenger botnak

2019-ben a Messenger botok fénykorukat élik, nincs is jobb módja annak, hogy olyan kapcsolatot hozzunk létre ügyfeleink és chatbotunk között, mely valódi konverziót eredményez. Fontos azonban figyelembe venni néhány tényezőt, hiszen chatbot és chatbot között óriási különbségek vannak.

Ne feledjük, hogy egy chatbot mindenképpen csak egy bot, és ne is próbáljuk valós embernek beállítani! Hiszen ez nem csak félrevezetheti a felhasználókat, de törvényt is sérthetünk vele. Így célszerű már a beszélgetés ...

Tovább Szólj hozzá

2019. ápr 16.

Hogyan szúrhatjuk ki a "fake" Instagram-profilokat?

írta: Csoma Dániel
Hogyan szúrhatjuk ki a "fake" Instagram-profilokat?

blogger-bodyblendz-colors-1191533_1.jpgAz influencer marketing elképesztő eredményeket képes produkálni azoknak, akik jól tudják használni. Ahogy egyre népszerűbb a marketing ezen formája, egyre nagyobb jelentősége van a megfelelő influencer kiválasztásának. Fontos, hogy igazi, valódi influencerek terjesszék a brand üzenetét, mert sokan vannak a neten, akik influencernek adják ki magukat, jellemzően a magas követőszámaik alapján, de a feladatok felét se végzik el, illetve nem megfelelő követői bázisukkal ha nem nézünk a számok mögé, csak látszólagos eredményeket szállítanak . Számos cég kampánya fulladt kudarcba ilyen jellegű probléma miatt.

Manapság már nem vehetünk készpénznek semmit, amit az interneten olvasunk, ahogy abban sem lehetünk biztosak, hogy egy személy ...

Tovább Szólj hozzá

fake hamis influencer hamis profil fake instagram

2019. ápr 16.

Így növeld céged hitelességét a közösségi médiában!

írta: K.Klarissza
Így növeld céged hitelességét a közösségi médiában!

adult-bar-brainstorming-1015568_1.jpgMinden bizonyíték, ami céged hitelességéről ad tanúbizonyságot, hatalmas érzelmeket vált ki ügyfeleidből. Ezek az érzelmek pedig jelentősen befolyásolják potenciális ügyfeleid reakcióit a termékeidre, szolgáltatásaidra. Éppen ezért most megosztunk veled néhány tippet arra vonatkozóan, hogy tudod növelni céged hitelességét a közösségi médiában.

  1. Vásárlói vélemények és ajánlások

Ösztönözd vásárlóidat arra, hogy osszák meg a véleményüket a cégedről, termékedről, szolgáltatásodról! Így, amikor a cégedre keresnek a potenciális ügyfelek, ezekből a véleményekből és ajánlásokból rögtön kialakul bennük egy kép a cégedről. Ez nagymértékben javítja az esélyeidet arra, hogy vásároljanak tőled.

...

Tovább Szólj hozzá

vélemény

2019. ápr 15.

Nem mind arany, ami fénylik – főleg az Instagramon!

írta: Klausz.Melinda
Nem mind arany, ami fénylik – főleg az Instagramon!

blur-display-electronics-174938_1_1.jpgNagyon sok reklámmal találkozhatsz mostanában, amelyek az Instagramot éltetik és azt ígérik, hogy mennyire könnyen és gyorsan jönnek a felületről rajongók, vásárlók és érdeklődők. No most egyetlen egy gond van, hogy mindezt a Facebookon hirdetik…

Vajon miért?

Mert a Facebook még mindig tökéletes célzási lehetőséget ad és amíg a Facebookot megnézheted asztali gépről, mobilról és táblagépről (sőt, ha nagyon akarod tévéről is), addig az Instagramot leginkább mobilról nézzük. A felhasználók jelentős része még mindig 30-35 év alatti. A mobilvásárlás már ugyan gyakori Magyarországon is, azonban az Instagramon a felhasználók többsége mit csinál? Gördít-gördít-gördít, belájkol egy képet, gördít-gördít-gördít.

...

Tovább Szólj hozzá

2019. ápr 14.

Közösségi média használatod befolyásolja a párkapcsolatodat!

írta: R Judit
Közösségi média használatod befolyásolja a párkapcsolatodat!

aziz-acharki-416318-unsplash.jpgNem árulunk el újdonságot azzal, hogy a közösségi média befolyásolhatja életünk minden területét, így kapcsolataink milyenségére is kihathat.

Egy 2013-as 205 embert érintő kutatás 1 azt mutatta, hogy a minél több Facebookon töltött idő kapcsolódhat a párkapcsolatok negatív kimeneteléhez, valamint a platformmal kapcsolatos konfliktusokat okozhat (például féltékenység).

Egy másik tanulmány 2 azt mutatta ki, hogy szakítás utáni Facebook használat (a volt partnerünk profiljának állandó nézegetése, kémkedés utána) akadályozhatja a „gyászidőszak” elmúlását és a gyógyulás folyamatát. 

Mivel az online kommunikáció nagy része a közösségi média oldalakon történik, annak elhagyása sok embernek gondot okoz, vagy nem is ...

Tovább Szólj hozzá

gyász szakítás párkapcsolat

2019. ápr 12.

Az internet sötét oldala, a Dark web

írta: R Judit
Az internet sötét oldala, a Dark web

annie-spratt-973393-unsplash.jpgBiztosan Te is hallottál már az úgynevezett Dark net vagy Dark webről, ahol az illegális kereskedelem, terrorizmus egy  része zajlik és próbálják ellopni az adataidat. De ez biztosan így van? Nézzünk kicsit utána, mi is igazából az internet sötétebb fele és hogyan működik!

Tegyük rendbe az alapfogalmakat!

Az internet óriási, leginkább a nyílt óceánhoz lehetne hasonlítani, aminek csak egy része elérhető a mindennapos használók számára. A keresőmotorokkal csak egy bizonyos százalékát tudjuk felfedezni ennek az óriási „területnek”.

Ismered Freud-nak a jéghegyes hasonlatát a személyiségről? Igazából az internetre is illik ez a hasonlat! A keresőmotorok által nem feltérképezett területet hívjuk Deep web nek/Mély ...

Tovább Szólj hozzá

2019. ápr 10.

3, 2, 1 - Választásra felkészülni a közösségi médiában is!

írta: Klausz.Melinda
3, 2, 1 - Választásra felkészülni a közösségi médiában is!

7 évig visszakereshető politikai hirdetések

hird_2.pngObama majd később Trump választási kampánya óta tudjuk, milyen fontos szerepe van a közéletben a közösségi médiának. A Facebook folyamatos lépéseket eszközöl a politikai hirdetésekkel kapcsolatban, ami az átláthatóságot segíti és most az Európai Uniós választásra készülődve itt a következő lépés.

Országról országra fokozatosan vezetik be a politikához vagy országos jelentőségű ügyekhez kapcsolódó hirdetéseket megjelenítő hirdetők engedélyezési eljárását.

Kikre vonatkozik a szabályozás?

Mindazoknak a hirdetőknek, akik politikusokra, politikai pártokra, EU-s választásokra (a szavazásra buzdító kampányokat is beleértve), illetve az EU-n belüli fontos közügyekre (bevándorlás, politikai értékek, ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés

2019. ápr 09.

Jön a minőségi rangsorolás és még több új mutató a Fb-on!

írta: Klausz.Melinda
Jön a minőségi rangsorolás és még több új mutató a Fb-on!

Tűpontos mérések level 3.0

bloom-blooming-blossom-979927.jpg2019. április 30-ától kezdve néhány mérőszám nem lesz már elérhető a Hírdetéskezelőben, ám nem a mérési módszerektől koszönünk el, hanem azok jobbított változatai fognak - elvileg - megjelenni a felületeken, ami még tűpontosabb hirdetési elemzéseket tesznek majd lehetővé.

  • Relevancia-pontszám

    Az egyik legfontosabb mutató, amit eddig a hirdetések optimalizálására használtunk a relevancia-pontszám mutatója volt. 

    A   relevancia-pontszámot   egy sor új, egyértelműbb és hasznosabb diagnosztikai adattal fogja helyettesíteni a Facebook, ezek pedig a minőségi rangsorolás, az aktivitási arányszám, az aktivitási arányszám szerinti rangsorolás és a konverziós arány szerinti rangsorolás. Ezek alapján pontosabban ...

Tovább Szólj hozzá

mérés elemzés optimalizálás

2019. ápr 09.

5 hasznos eszköz kreatívjaid elkészítéséhez

írta: Cs. Krisztina
5 hasznos eszköz kreatívjaid elkészítéséhez

emma-matthews-1296167-unsplash.jpgEgy kampány kreatívja az egyik legfontosabb alappillér a megfelelő konverziószám sikerét illetően. Ezzel találkozik először a felhasználó, és emiatt áll meg a egy pillanatra a görgetés megszokott mechanizmusában - legalábbis, ha megfelelően jó a vizuális tartalom. Nézzünk néhány hasznos és könnyen kezelhető platformot, amelyek megkönnyíthetik az életünket.

  1. Canva

Itt aztán határ a csillagos ég: rengeteg féle és típusú template-t találunk, az e-book borítótók kezdve infografikákon át a közösségi médiás kreatívokig. Ráadásul a használata sem túl bonyolult, és az egyes template-k remekül személyre szabhatóak.

Vannak saját stock fotói, de a saját képeidet és logódat is feltöltheted akár, hogy még inkább a sajátod ...

Tovább Szólj hozzá

tartalommarketing