2019. nov 14.

4 módszer vállalkozásod automatizálásához

írta: K.Klarissza
4 módszer vállalkozásod automatizálásához

turn-on-2917047_1280.jpgMint cégtulajdonos nyilván szeretnéd ellenőrizni a vállalkozásod mindennapi folyamatait. Óriási segítség, ha olyan alkalmazottakkal dolgozol együtt, akik tisztában vannak a közösségi média stratégiákkal, rendszeresen töltenek néhány órát ötleteléssel a következő marketing kampányra, illetve,  ha olyan megbízható számviteli osztállyal rendelkezel, mely gondoskodik a számlákról, adókövetelményekről és hasonlókról.

Másrészt az automatizálásnak is megvan a maga szépsége. A megfelelő digitális eszközökkel, a rendszerintegrációval és az AI-vezérelt megoldásokkal a vállalkozások ténylegesen felszabadíthatják idejük nagy részét és a felszabadult munkaidőt más területekbe fektethetik. Így a nagyobb termelékenységet szem ...

Tovább Szólj hozzá

automatizálás ügyfél

2019. nov 13.

Vond be követőidet is az Instagram-tevékenységedbe!

írta: Sáringer Viktória
Vond be követőidet is az Instagram-tevékenységedbe!

vond_be_ko_veto_idet_3.jpgA felhasználók által készített tartalmak remek lehetőséget kínálnak a márkáknak, hogy megerősítsék online jelenlétüket és növeljék ismertségüket, követőbázisukat egyaránt. Ez egy megfizethető, kedvező módszer, hogy jó minőségű tartalmakat ossz meg, amik vásárlásokat hozhatnak cégednek. A tények oldaláról közelítve: a vásárlók 55%-a bízik jobban a felhasználók által létrehozott tartalmakban, mint bármilyen más marketing formában. Ezáltal ez az opció egy biztos lehetőséget jelent számodra, hogy növeld a márkahűséget.

Pontosan miről van szó?

Dióhéjban a felhasználók által létrehozott tartalmakhoz tartozik minden egyes tartalom, amit a márka követői, a termékek felhasználói, fogyasztói, a szolgáltatás ...

Tovább Szólj hozzá

marketing követő

2019. nov 12.

Sajátítsd el Te is a hatékony marketing szövegírás fortélyait!

írta: Sáringer Viktória
Sajátítsd el Te is a hatékony marketing szövegírás fortélyait!

aida1.jpgA mai felgyorsult világban nehéz megragadni az emberek figyelmét. Nap mint nap bombáznak minket minden irányból a figyelemfelkeltés céljából kitalált hatásvadász címekkel. Akik internetes szövegírással foglalkoznak, biztosan használtak már clickbait elnevezéseket, hogy több kattintást szerezzenek. Ez főleg a marketing világában népszerű fogás.

A hirdetések világában egyre jobban kiéleződik a verseny, így minél választékosabb és stílusosabb szövegekkel kell előállnunk. Minden szövegnek kiemelten jónak kell lennie, hogy kellő figyelmet kapjon.

Még megmaradtak a régi alapelvei a reklámozásnak: a legfontosabb a figyelem megragadása és a rábeszélés a cselekvésre, amit el akarunk érni: ez legtöbb esetben azonnal a vásárlás vagy ...

Tovább Szólj hozzá

marketing szövegírás e-mail

2019. nov 11.

Minden, amit tudnod kell az Instagram legújabb trendi nyereményjátékairól

írta: Sáringer Viktória
Minden, amit tudnod kell az Instagram legújabb trendi nyereményjátékairól

nyereme_nyja_te_k_2_1.jpgHa rendszeresen görgeted az Instagramot és követsz influencereket, akkor szinte biztos, hogy belefutottál már egy új típusú nyereményjátékba. Na jó, nem annyira új, de mostanában kezdett el rohamosan terjedni és már az influencerek nagy részénél megtalálható.

Miről van szó?

Angolul úgy hívják "Loop Giveaway", ami azt jelenti, hogy nem csak egy ember posztja alatt kell jelentkezni a nyereményért, hanem több profilon is.
Ilyenkor általában az a sablonszöveg, hogy menj át XY nevű másik felhasználó profiljára és ismételd meg a lépéseket amíg vissza nem érsz hozzám. Vagy: kövesd be az összes felhasználót, akit ez az adott profil követ és megad egy külön, erre a célra létrehozott profilt.

Hány profilt kell bekövetni?

A ...

Tovább Szólj hozzá

nyereményjáték követő

2019. nov 10.

Az Instagram eltörli a lájkok számát - Elmondom, miért lesz ez JÓ!

írta: Klausz.Melinda
Az Instagram eltörli a lájkok számát - Elmondom, miért lesz ez JÓ!

inkedletoltes_1_li.jpg2013-ban írtam a legelső blogbejegyzést arról, hogy miért NEM jó a sok lájk és a sok rajongó ( olvasd el itt , vagy itt ) . Azóta is képviselem ezt az álláspontot - főleg amióta az influencer-éra túlnőtte önmagát és főleg az Instagramon kezdtek el begyűrűzni olyan eszközök és módszerek, amelyek nem csupán a felhasználókat, de a cégeket is megvezetik. Erről bővebben a Nem mind arany, ami fénylik - főleg az Instagramon  című cikkemben olvashatsz.

Korábban már írtunk arról is, hogy az Instagram elkezdi kikapcsolni a lájkokat tesztelési jelleggel Kanadában, Ausztráliában, Új-Zélandon, Írországban, Japánban és Barzíliában, de az intézkedés jövő héttől már nem csak teszt jelleggel, hanem Amerikában mindenki számára ...

Tovább Szólj hozzá

Facebook

2019. nov 07.

Minden az IGTV-ről...

írta: Sáringer Viktória
Minden az IGTV-ről...

igtv_1.jpgMár biztosan hallottál az IGTV-ről, ami lehetővé teszi, hogy hosszabb videós tartalmakat is megosszunk az Instagramon. Ha szeretnéd kihasználni az alkalmazás adta összes marketinglehetőséget, akkor nem szabad az IGTV funkcióról sem megfeledkezni.

Miért érdemes megfontolnod az IGTV használatát?

A Cisco cikke szerint 2021 végére az internetes forgalom 80%-át lefedi azon felhasználók száma, akik internetes videókat néznek illetve hoznak létre. A SimilarWeb kutatása megállapította, hogy a felhasználók jelenleg 53 percet töltenek naponta Instagram-tartalmak böngészésével. Az egyetlen közösségi média felület, ahol az emberek több időt töltenek el, az a Facebook, átlagosan 58 perces eredménnyel.
Az Instagram jó eredménye nagyban ...

Tovább Szólj hozzá

youtube igtv

2019. nov 06.

Mi az a Creator Studio és mire tudod használni?

írta: R Judit
Mi az a Creator Studio és mire tudod használni?

acer-device-digital-marketing-6168.jpgÚjabb változás állt be a Facebook életében, aminek a neve Creator Studio. Biztosan észrevetted, hogy most már igazából semmit sem lehet csinálni a Facebookon vagy a Pages Manageren belül, maximum nagyon gyorsan posztolni egy alap bejegyzést. Ha ennél többre vágysz, például időzíteni, diavetítést szeretnél létrehozni, célközönséget akarsz megadni a bejegyzéseknél, akkor már a Creator Studo-ra van szükséged. Az alábbi bejegyzésben bemutatjuk ezt az új oldalt és megmutatjuk, hogy hogyan működik.

Mi is a Creator Studio?

A Facebook saját megfogalmazása alapján a Creator Studio „ összehozza a Facebookon és az Instagramon az összes szükséges eszközt a tartalom hatékony közzétételéhez, kezeléséhez, bevételszerzéshez és az adatok ...

Tovább Szólj hozzá

creatorstudio

2019. nov 06.

IGTV Influencerekkel

írta: Sáringer Viktória
IGTV Influencerekkel

igtv_influencer.jpgEgy tipp, amennyiben belevágnál az IGTV világába: hasznod válhat abból, ha influencerekkel dolgozol együtt az Instagramra készített videókban. Az emberek előbb néznek meg egy videót, ha egy ismerős arc jön velük szembe. Ha egy általuk kedvelt, elismert vagy hitelesnek tartott személy ajánl egy terméket vagy szolgáltatást, előbb hajlanak a kipróbálására. Az influencerek remek lehetőséget biztosítanak arra is, hogy szélesebb körben felhívják a figyelmet márkád létezésére és elérést produkáljanak számodra.

Ha szívesen létrehoznál egy együttműködést egy véleményvezérrel, menj biztosra, hogy van egy természetes kapcsolat a márkád és a választott influencer között. Ezt nehéz elmagyarázni, de egy példán keresztül ...

Tovább Szólj hozzá

influencer igtv

2019. okt 28.

5 módszer, hogy ellenőrizhesd, milyen eredményeket érsz el az Instagramon!

írta: Sáringer Viktória
5 módszer, hogy ellenőrizhesd, milyen eredményeket érsz el az Instagramon!

instagram_5_cikk.jpgHa már van üzleti fiókod az Instagramon és tartalmakat is osztasz meg, itt az ideje, hogy ellenőrizd, jó irányba haladsz-e! Még a legjobbaknak is ajánlott az elért eredmények folyamatos figyelése, ellenőrzése, hogy a bejegyzéseket és történeteket az igényeknek megfelelően formálhassák.

Ebben a cikkben nem csupán az Instagram saját elemzéseiről lesz szó, hanem olyan oldalakról is, melyek hasznosak lehetnek számodra, ha teljes képet szeretnél szerezni az Instagramon folytatott marketing tevékenységedről.

1. Elemzések, elérési arány és összehasonlítás a versenytársakkal

Ha az Instagram Elemzéseit szeretnéd elérni, kattints cikkünkre, ahol részletesen elmagyarázzuk, hogy teheted ezt meg és miket láthatsz: ...

Tovább Szólj hozzá

marketing

2019. okt 28.

Hogyan építs erőteljes hálózatot LinkedIn-en?

írta: R Judit
Hogyan építs erőteljes hálózatot LinkedIn-en?

pexels-photo-267350.jpegKapcsolatba szeretnél lépni a megfelelő emberekkel LinkedIn-en? Szeretnél erősebb hálózatot építeni? Ebben a cikkben megtudhatod, hogyan hozhatsz létre stratégiai LinkedIn kapcsolatokat, és hogy hogyan növelheted befolyásodat és vállalkozásodat!

Miért építs szelektív LinkedIn hálózatot?

Akár vállalkozó, akár üzleti szakember vagy, a LinkedIn a tökéletes közösségi média platform az üzleti hálózatod bővítéséhez. Az oldalt szándékosan arra tervezték, hogy ösztönözzön Téged arra, hogy felvedd a kapcsolatot már előzőleg ismert emberekkel. A hatékony LinkedIn hálózat kiépítésének kulcsa az, hogy stratégiailag megválasztod ezeket a kapcsolatokat. Ahelyett, hogy bárkit és mindenkit hozzáadnál, a hozzáadott személyek ...

Tovább Szólj hozzá

közösségi média social media kapcsolatháló