2018. sze 17.

Hogyan NE kezelj konfliktust! - PR-katasztrófa a Veszprémi Állatkertnél

írta: Klausz.Melinda
Hogyan NE kezelj konfliktust! - PR-katasztrófa a Veszprémi Állatkertnél

nevtelen2_2.jpgA Veszprémi Állatkert magára húzta a vizes lepedőt ma este, amikor 11 mozgáskorlátozott és fogyatékos vendéget nem engedett be az Állatkertbe jegykedvezménnyel.

A vendégek posztoltak az esetről, melyre válaszul az Állatkert egy bejegyzést tett közzé, ami 4 óra leforgása alatt 226 kommentet, 240 mérges, 34 síró, 5 csodálkozó és 5 nevető fejet és 69 megosztást vonzott magával. A kommentek és a megosztások áramlanak azóta is és a helyi sajtó is már felkapta a hírt. A reakciók jelentős többsége teljes mértékben elítéli az Állatkert hozzáállását.

Nézzük először a posztokat!

A csoportvezető posztja:

Az Állatkert posztja:

A szituáció tehát adott, az Állatkert mereven ragaszkodott egy szabályzathoz, aminek ...

Tovább Szólj hozzá

veszprém állatkert konfliktus konfliktuskezelés

2018. sze 05.

Mit beszélnek az Európai Kultúrális Fővárosokról az interneten?

írta: Klausz.Melinda
Mit beszélnek az Európai Kultúrális Fővárosokról az interneten?

letoltes_2_1.jpgFelgyorsult világunkban minden korábbinál fontosabb az internet nem felejt szállóige észben tartása. Amíg 1 perc alatt ma közel 100 órányi Youtube-videót töltenek fel a felhasználók, addig 510,000 kommentet, 293,000 státusz frissítést és 136,000 fényképet töltünk fel a Facebookra (Zephoria, 2018.), 3.5 billió Google keresést indítunk naponta(!), 1.2 trillió keresést pedig évente (smartinsights, 2018.). Ezeknek pedig egytől egyig ott marad a lenyomata, ami befolyásolja mások vélekedését és véleményét rólunk, cégünkről, városunkról, érdemes tehát tisztában lenni azzal, hogy mit beszélnek rólunk az emberek és mire keresnek rá velünk kapcsolatban.

 

Ehhez az egyik legjobb mérőszoftver az ingyenesen használható Google Trends ...

Tovább Szólj hozzá

2018. aug 21.

Így lehet még ütősebb a chatbotod!

írta: K.Klarissza
Így lehet még ütősebb a chatbotod!

chatbotkep.jpegKorábban írtunk már róla, hogy miért jobb a chatbot, mint az e-mail , vagy hogy lehet egy jó chatbot-alapot készíteni, amiről  itt olvashattok.

Most viszont azt szeretnénk megmutatni, hogy hogyan tudjuk chatbotunkat még személyesebbé tenni.

Chatbot és chatbot között órási különbségek vannak, hiszen a készítésüknél számtalan tényezőt figyelembe kell venni: milyen oldalnak készíted, kik a célközönségei, milyen a posztok stílusa stb.

Egy dolog azonban minden esetben közös: a chatbotod attól lesz igazán jó, ha személyre szabott!

A felhasználók ugyanis szeretik azt érezni, mintha egy másik emberrel beszélgetnének. Erre szerencsére a chatbotnál számtalan funkció áll rendelkezésünkre, amiket mind célszerű ki is használnunk.

...
Tovább Szólj hozzá

2018. aug 19.

Így használd a hashtag-et a Facebookon!

írta: K.Klarissza
Így használd a hashtag-et a Facebookon!

letoltes_2.jpgVannak platformok, ahol elárasztják vele a követőket, máshol félnek a használatától. Igen, ez a #hashtag!

Annak ellenére, hogy a hashtagek a Facebook-on már 2015 óta jelen vannak, kezdetben nem örvendtek nagy népszerűségnek, sőt sokan a mai napig egyáltalán nem alkalmazzák őket.

De ha kíváncsi vagy arra, hogy a hashtageknek még van-e helye a Facebook-on és vajon még mindig működnek-e, akkor a válasz egyértelműen: IGEN!

Tekintettel arra, hogy a Facebook ideális karakterkorlátja viszonylag alacsony (40-80 karakter közötti), a posztok szövegei felbecsülhetetlen értékűek. Így nincs túl sok hely a hashtagek számára sem, ellentétben az Instagram-mal vagy a Twitter-rel, ahol sokan hajlamosak is túlzásba esni a használatukkal. Bár a ...

Tovább Szólj hozzá

hashtag

2018. aug 18.

Mit tudhatunk meg a TOP 20 ezer márka 43 millió Facebook posztjából? - Esettanulmány

írta: K.Klarissza
Mit tudhatunk meg a TOP 20 ezer márka 43 millió Facebook posztjából? - Esettanulmány

facebookreachjuliatim-e1507140370293.jpgA Facebookon a közönség elérésének legjobb módszerei az adatok tanulmányozása, a folyamatos kísérletezés, a nyitottság a tanuláshoz és a növekedési gondolkodásmód kialakítása.

Ennek tükrében a Buffer Social és a BuzzSumo összefogott, hogy elemezzen több, mint 43 millió Facebook posztot, melyek a 20.000 legnagyobb márkaoldalakról származnak.

Ennek az eredményét szeretnénk most megosztani veletek 5 pontban:

 

  1. A legjobb oldalak sokkal többet posztolnak

Régóta vita tárgyát képezi, hogy a több poszt, nagyobb eredményt jelent-e. Sok márka esetében a gyakoribb posztolás pozitív eredménynövekedést jelentett, míg mások az ellenkezőjét tapasztalták.

Akárhogyan is, ahogy az alábbi táblázatból is látszik, az elmúlt ...

Tovább Szólj hozzá

elérés posztok posztolás

2018. aug 14.

Hogyan készíts jó chatbotot?

írta: K.Klarissza
Hogyan készíts jó chatbotot?

pexels-photo-1243365.jpegHogy pontosan mire jó a chatbot, arról már írtunk cikket többek között  ITT és ITT , ezúttal a készítésről írunk.

A chatbot-készítés nem egy ördöngősség és már számos platform rendelkezésünkre áll, hogy mi is kreáljunk egyet az oldalainknak. Egyik ilyen a www.chatfuel.com , ami egy jól átlátható, s viszonylag könnyen kezelhető felület, ahol egy egyszerű regisztrációt követően már el is kezdhetjük saját chatbotunk építését.

Először érdemes papírra vetnünk magát az elképzelést, hogy mit és hogyan szeretnénk ügyfeleink felé kommunikálni, milyen irány(ok)ba akarjuk terelni őket, így a felületen már csak a kivitelezést kell végrehajtanunk, ami nagyban meggyorsítja a munkát.

Fontos, hogy próbáljuk meg azt ...

Tovább Szólj hozzá

chat messenger chatbot

2018. aug 10.

Amit tudnod kell az influencer marketingről...

írta: K.Klarissza
Amit tudnod kell az influencer marketingről...

arch-architecture-blur-861126.jpgAz influencer marketing egyre nagyobb teret hódít magának, de vajon biztosak vagyunk benne, hogy megfelelően alkalmazzuk? Több blogbejegyzést írtunk korábban a témában, hogy a nem körültekintően megválasztott vagy csak a rajongószámok alapján megválasztott influencer nem influencer, erről  ITT olvashatsz. Illetve az egyre inkább terjedő hisztiző influencerekről ITT és ITT .

Az influencer marketing kampány önmagában egy gyors és egyszerű stratégia, mert a fogyasztó nem egy cég általi sokadik reklámot kapja, hanem egy közvetlenebb, bizalomgerjesztő tapasztalatmegosztást, ajánlást.

Azonban fontos meggyőződnünk róla, hogy az influencer valóban a Te szegmensednek felel-e meg és van-e tapasztalata az adott márkán belüli termékek, vagy ...

Tovább Szólj hozzá

influencer

2018. aug 07.

Chatbot vs. e-mail marketing: 1:0

írta: K.Klarissza
Chatbot vs. e-mail marketing: 1:0

images.jpgValójában mindegyik kommunikációs csatornának megvannak a maga előnyei és hátrányai, ezért elengedhetetlen, hogy azokat alkalmazzuk, melyek a saját üzleti modellünknek a legmegfelelőbbek. Az e-mail marketing és a chatbot egyaránt kapcsolatot teremt az ügyfelekkel, de különböző - akár egymást kiegészítő - módon. De vajon melyik jobb és miért?

Az e-mail marketing segítségével összetett, vizuálisan vonzó elrendezést kínálhatunk, amely tartalmazza többek között a képeket, hivatkozásokat, illetve CTA gombokat.

Tökéletes a fontosabb és részletesebb információk közléséhez, amelyeket a feliratkozók többségében letölteni akarnak, vagy elmélyülni bennük, mivel a keresés egyszerűbb, mint a chatek, vagy az értesítések ...

Tovább Szólj hozzá

chatbot E-MAIL

2018. aug 03.

Milyen Facebook hirdetést használhatok az éttermem népszerűsítésére?

írta: BDóra.
Milyen Facebook hirdetést használhatok az éttermem népszerűsítésére?

chair-cutlery-diner-941861.jpgA megfelelő képes és videós tartalmakon túl nem szabad elmenni a hirdetések mellet sem. Hiszen fontos, hogy a telített piacon minél inkább előtérben legyünk és ránk essen a választás, amikor megéheznek az emberek.

A Facebook egy nagyon jó lehetőség az éttermek számára is, mivel országos, regionális és helyi szinten is célozhatóak, így abszolút meg lehet találni a számunkra legmegfelelőbb célközönséget. Akár konkrét irányítószámot is meg lehet célozni, vagy az emberek tartózkodási helye alapján is kínálhatunk releváns hirdetéseket.

Milyen lehetőségek vannak hirdetések tekintetében?

  • Készíts rövid, hírfolyambeli videós hirdetéseket körülbelül 15 másodperceseket. Ez az a hossz, amit leginkább megnéznek még az ...
Tovább Szólj hozzá

hirdetés facebook ads hirdetéskezelés

2018. aug 02.

3x3 hirdetési tipp

írta: BDóra.
3x3 hirdetési tipp

ads-architecture-billboards-802024_2.jpgMutatunk néhány tippet, amivel javíthatsz hirdetéseid minőségén!

Hatásos hirdetések!

  • Hirdetési cél meghatározása! Például, termék népszerűsítése, webhelyen történő látogatók növelése, márkaismertség, bolt népszerűsítése.
  • Célközönség meghatározása! Fontos ennek meghatározása, hiszen, ha ez nincs jól beállítva, akkor a hirdetések hatékonysága nem lesz megfelelő.
  • Találj ki egy témát, amire felépíted a promóciód! Bújj bele a célközönséged bőrébe és gondold át, hogy mivel lehetne a legjobban megfogni őket. Például, kupon, termékkedvezmény, ajándék stb.

 

Ütős hirdetésszövegek!

  • Találd meg a megfelelő hangnemet! Kövesd hirdetéseidben is a már bevezetett tegeződést vagy magázódást, ahogy ...
Tovább Szólj hozzá

hirdetés