2018. júl 17.

Hozz ki minél többet Adwords kampányaidból!

írta: BDóra.
Hozz ki minél többet Adwords kampányaidból!

adwords.jpgNem csak a Facebook kampányokat érdemes tesztelni, hanem az Adwords-ben futó kampányokat is lehet, sőt kell is optimalizálni, hogy a lehető legtöbbet tudjuk kihozni a rendelkezésünkre álló büdzséből.

Nem kell rögtön élesben az adott, esetleg amúgy is jól futó kampányon változtatni. Lehetőség van arra, hogy kampányvázaltot hozzunk létre, ezután a módosításokat az eredeti kampányon vagy egy kísérleti kampányon tesztelhetjük, aminél szintén mérhetőek lesznek az eredmények. Abban az esetben pedig, ha elégedettek vagyunk a változtatásokkal, akkor nyugodtan alkalmazhatjuk azt az eredeti kampányon is.

A vázlat is bármikor módosítható, mint az eredeti kampány és akár el is vethető. Egy adott kampányhoz több vázlat is létrehozható, ...

Tovább Szólj hozzá

adwords Google Adwords

2018. júl 16.

Így növeld márkád népszerűségét! Esettanulmány

írta: BDóra.
Így növeld márkád népszerűségét! Esettanulmány

blog-resize-6.jpgA social media kiváló felület arra, hogy beleégesd az emberek fejébe a márkádat tökéletes képi világgal és megfelelő szövegezéssel. Azonban sajnos ennek az ellenkezője is megtörténhet, hiszen ha nem jó minőségben kommunikálsz és gyenge minőségű képeket használsz, akkor egy jó márkát is könnyű szerrel le lehet sajnos építeni.

Te tartozz inkább az előbbibe, mint az utóbbiba és lendítsd fel a márkád forgalmát!

Több mint 1,2 milliárd ember használja a Facebookot napi szinten, így ezen a felületen és az Instagramon történő megfelelő hirdetések növelni fogják az érdeklődőid elérését.

A következőben bemutatjuk egy márka ismertségének a növelését social hirdetéseken keresztül:

szemoldok.PNG1976 óta a Benefit Cosmetics a ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés videó videóhirdetés hirdetéskezelés

2018. júl 13.

A kollekció típusú hirdetés

írta: BDóra.
A kollekció típusú hirdetés

business-clothing-collection-253668.jpgSokféle típusú hirdetéssel találkozhatunk a hírfolyamban pont azért, hogy minél változatosabb és figyelemfelkeltőbb legyenek a hirdetések, ezzel jobb eredményeket generálhatunk. Ennek egyik fajtája a kollekció típusú hirdetés.

Elmesélhetsz vele egy történetet egy videó segítségével, majd bemutathatod a termékeket és a jellemzőiket is további képekben.

kepkivagas_4.PNGMivel a videós tartalmak egyre népszerűbbek a fogyasztói társadalomban és a social térben, így ez a hirdetési típus egy hasznos kombináció.

A videóval felkelhető, majd a további képekkel fokozható az érdeklődés egy termék vagy szolgáltatás iránt.

Ha rákattintanak erre a típusú hirdetésre az érdeklődők, akkor egy vászonra érkeznek, ami egy olyan teljes képernyős ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés facebook ads hirdetéskezelés

2018. júl 10.

Így érj el a FarmVille-hez hasonló nagy sikereket! Esettanulmány

írta: BDóra.
Így érj el a FarmVille-hez hasonló nagy sikereket! Esettanulmány

maxresdefault_1.jpgSzeretnél pénzt keresni játékaiddal? Kezdd el a népszerűsítést Facebookon és találd meg a számodra legmegfelelőbb célközönséget!

Készíts a Facebook-platformon nagyszerű játékokat, amelyekkel közvetlenül a Messenger alkalmazásban játszhatnak azonnali játékot az érdeklődők. Ha jó a marketinged, akkor több, mint 600 milliós Facebook és Instagram játékos bázissal gyorsan fogsz tudni növekedni. Szerezd meg az elkötelezett játékosokat és motiváld az alkalmazástelepítéseket.

A hirdetés készítésénél az Audience Network-ös elhelyezéssel, akár növelni is tudod a játékod árbevételét.

Mit tudsz tenni a siker érdekében?

  • Bővítsd a felhasználói körödet
  • Találd meg a számodra releváns felhasználókat
  • Törekedj az ...
Tovább Szólj hozzá

hirdetés játék farmville zynga hirdetéskezelés

2018. júl 09.

8 tipp online értékesítésed növelésére

írta: BDóra.
8 tipp online értékesítésed növelésére

adolescent-bag-beautiful-919436.jpgA piac egyre telítettebb és nagyon sokan értékesítenek már az online térben, amivel egyre nehezebb felvenni a versenyt, de ha ügyesek vagyunk, akkor ez sem lehetetlen!

Nézzük, hogy hirdetéseken és a hírleveleken kívül még milyen ötleteket lehet bevetni, amivel sikeresen tudod majd növelni az online eladásaidat.

  • Ingyenes kiszállítás – legyen egy nap a hónapban, amikor ingyenes kiszállításos akciót hirdetsz, biztos lehetsz benne, hogy meg fog ugrani azon a napon a vásárlás. Ne mindig ugyanarra a napra tervezd, mert akkor hozzászoknak a vásárlók tudni fogják, hogy melyik napon kell leadni a rendelést, de ha random napot adsz meg hónapról hónapra, akkor muszáj figyelemmel kísérniük az oldaladat, nehogy lemaradjanak a kedvezményről!

 

...
Tovább Szólj hozzá

hirdetés vásárlás ösztönzés hirdetéskezelés MARKETING

2018. júl 08.

Követelőző influencerek... - Hol rontottuk el?

írta: Klausz.Melinda
Követelőző influencerek... - Hol rontottuk el?

apple-camera-fashion-5164.jpgEgyre több olyan eset kerül napvilágra, ahol egy tizen-, huszonéves, magát influencernek nevező fiatal követelőzőleg lép fel egy céggel szemben.

Idén januárban Elle Darby szeretett volna ingyen megszállni egy hotelben , amelyre a  The White Moose Cafe igencsak okosan vágott vissza pozitív ingyen PR-t szerezve a szállodának.

Szintén januárban adtunk hírt arról, hogy az influencereknek felelőssége is van és Magyarországon már a harmadik per zárult úgy, hogy kártérítést kellett fizetnie a véleményvezérnek .

Ezúttal két huszonéves srác egy magyar szállodát támadott meg és bíztatta arra a 55.100 és 77.100 számú Instagram követőtáborát, hogy negatív kommentjeikkel tegyék tönkre a szálloda Instagram oldalát és imázsát.

Az ...

Tovább Szólj hozzá

2018. júl 06.

Hogyan népszerűsítsd Facebook oldaladat?

írta: BDóra.
Hogyan népszerűsítsd Facebook oldaladat?

blur-close-up-computer-927629.jpgEgy Facebook oldal az elején mindig kicsit nehezen indul, főleg, ha hirdetési büdzsé sincs, vagy csak nagyon kevés. Így, ha nem szeretnénk a népszerűsítésre pénzt áldozni, akkor csak a saját meglévő ismerőseinkre tudunk támaszkodni, akiket meg tudunk hívni, hogy kedveljék az oldalunkat és osszák meg a tartalmakat.

Az első lépéssel meg is volnánk, ha az előbb említetteket elvégeztük. Nem vett túl sok időt igénybe és még pénzünkbe se került, de nézzük a további lehetőségeket!

  • Az oldal létrehozását követően állítsunk össze egy olyan célközönséget, akik érdeklődhetnek a kínálatunk iránt. 
  • Legyünk aktívak az oldalon és szolgáltassunk naprakész információt a termékeinkről, szolgáltatásainkról.
  • Legyünk ...
Tovább Szólj hozzá

organikus elérés Facebook zéró

2018. júl 06.

Neked melyik hirdetési formátum vált be leginkább?

írta: BDóra.
Neked melyik hirdetési formátum vált be leginkább?

07_05_2.PNGMutatjuk miből lehet válogatni facebook-on:

Fényképes hirdetések

Néhány perc alatt létrehozható egy fényképes hirdetés a facebookon. Ezzel ismertebbé teheted a márkádat és népszerűbbé a termékeidet, szolgáltatásaidat. Már az Instagram-történetek közt is elhelyezhetsz fényképes hirdetéseket.

Videós hirdetések

Nem csak képpel, hanem hanggal és látvánnyal is elvarázsolhatod az érdeklődőidet. Legfeljebb 15 másodperces hirdetésekben gondolkodj, hiszen ezeket részesítik előnyben az emberek a mobilozás közben. A videód legyen figyelemfelkeltő, ami megakasztja a szemet böngészés közben. Remekül ki tudják egészíteni a tévéreklámokat és hatásos üzeneteket lehet velük közölni.

Galéria formátumú hirdetések

Egy ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés ads advert hirdetéskezelés

2018. júl 03.

Bejegyzéskészítés ok, de a végeredményt is nézed?

írta: BDóra.
Bejegyzéskészítés ok, de a végeredményt is nézed?

07_05.PNGA bejegyzések gyártása általában könnyen megy, de szoktad figyelni a végeredményt is? Ahhoz, hogy sikeres lehessen a Facebook oldalad, figyelemmel kell kísérni az eredményeket és alkalmazkodni kell a célközönséged igényeihez. Mit érdemes figyelni? Ezeket szedtük egy csokorba!

Melyik poszt volt népszerűbb?

Meg kell nézni, hogy hányan like-olták vagy osztották meg a bejegyzést és hány embert ért el. Ennek függvényében állapíthatod meg, hogy melyik volt a legnépszerűbb bejegyzés. Majd ezt követően jöhet a fejtegetés, hogy vajon miért is ez lett a legjobb? Videó, diavetítés, képes, linkbehúzós, lapozható, kollázsos esetleg több képből álló volt? Ezeket is érdemes feljegyezni magadnak, hogy a későbbiek alapján tudjatok ...

Tovább Szólj hozzá

elemzés optimalizálás

2018. máj 28.

3 stratégia a közösségi média felületeink okos növelésére

írta: andisipiczki
3 stratégia a közösségi média felületeink okos növelésére

charts-computer-data-669615.jpgA közösségi média még mindig az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy ma az interneten és a vállalkozáson belül növekedjen az üzlet és a márka. De ez még mindig egyben a legkomolyabban időigényes és erőforrás-elvezető piac is lehet.

Miért? Jelenleg több, mint 2 milliárd felhasználója van a közösségi médiának megannyi platformmal, technikai beállítással és lehetőséggel. Emiatt már nem egy személyes munka, ha üzleti vagy márkaképes médiaszakember valaki. Emiatt mindannyiunknak a legjobb eszközökre és erőforrásokra kell támaszkodnunk, hogy ne csak jobb legyen az elérés, hanem automatizált és méretezhető legyen, ahol csak lehet.

Az alábbiakban négy különböző stratégiát és online platformot mutatunk, amelyek arra ...

Tovább Szólj hozzá