2019. máj 20.

A botrányok és a hibák ellenére maradnak a felhasználók a közösségi média felületeken

írta: Csoma Dániel
A botrányok és a hibák ellenére maradnak a felhasználók a közösségi média felületeken

kozossegi_borito.jpgA gyakori fiókfeltörések, a fake news terjedése és a cenzúra ellenére is töretlen a közösségi média platformok népszerűsége 2018 óta, így változatlan a közösségi médiát használó felnőttek aránya az Államokban, derült ki a PewResearch aktuális kutatásából . A felnőtt Facebook, Pinterest, Twitter és LinkedIn használók aránya még 2016-hoz képest is változatlan. Egyedül az Instagram népszerűsége mutat enyhe növekedést.

Természetesen a Facebook - ami mellesleg most ünnepelte 15. születésnapját - még mindig a legnépszerűbb közösségi média platform mind közül. Az Államokban 10-ből 7 felnőtt (69%) használja az oldalt. A Youtube, a maga 73%-ával az egyetlen online platform, amely felveheti a versenyt a Facebook-al.

kozossegi_media_hasznalat1.pngAz ...

Tovább Szólj hozzá

2019. máj 16.

Az emberek 74%-a unja közösségi média hirdetéseket, mégis sikeresek

írta: Csoma Dániel
Az emberek 74%-a unja közösségi média hirdetéseket, mégis sikeresek

borito.pngA digitális marketing területén dolgozók - így mi is - szinte odavannak a közösségi médián történő hirdetésért, sőt egy kutatásból kiderült, hogy 2022-re 89%-kal többet terveznek költeni a közösségi médiára.

A SurveyMonkey 1200 embert kérdezett meg az Egyesült Államokban a közösségi média reklámokról.

A válaszadók több mint fele bevallotta, hogy hetente többször is használja a Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter és Snapchat platformok mindegyikét. A Facebook és Instagram használók például naponta 6-szor is belépnek, a Snapchat használók negyede pedig naponta akár 20-szor is belép az alkalmazásba.

A Facebook használók 51%-a klikkelt már hirdetésre és a közösségi média használók majdnem fele vásárolt is már ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés hirdetéskezelés

2019. ápr 29.

Hogyan kezeljük ügyfeleinket a közösségi médiában?

írta: K.Klarissza
Hogyan kezeljük ügyfeleinket a közösségi médiában?

ugyfelek_a_social_mediaban.jpgA közösségi média az ügyfélkapcsolatok kiépítésében kulcsfontosságú szerepet tölt be. Ha helyesen használjuk, a közösségi csatornákban sokkal több rejlik, mint hogy megválaszoljuk ügyfeleink üzeneteit, hiszen általuk tartós kapcsolatokat és márkahűséget tudunk kiépíteni.

Egy közösségi médiával foglalkozó tanulmány szerint a válaszadók 76%-a nagyobb valószínűséggel vásárolta meg egy olyan cég termékét/szolgáltatását, amely legalább egy közösségi média csatornán jelen van. Ez elég jól hangzik, ugye?

Nos, akkor vegyük át, hogyan alakíthatod ki, és kezelheted ügyfélkapcsolatidat:

  1. Előbb figyelj, aztán cselekedj!

Az ügyfélkapcsolatok kiépítésének lényege mindenképpen az, hogy értéket nyújtson a ...

Tovább Szólj hozzá

2019. ápr 25.

Elrejtik a kedveléseket az Instán?

írta: Csoma Dániel
Elrejtik a kedveléseket az Instán?

fake_a_life_borito.jpgAz Insta a kedvelések elrejtésén kísérletezik, hogy elnyomja a hiúságot. Ahogy a közösségi média egyre nagyobb szerepet tölt be életünkben, a társadalomra is egyre nagyobb hatással van, mindegy, hogy hírértékű tartalmak disztribúciójáról vagy csoportok és mozgalmak összehozásáról van szó. A közösségi média félelmetesen nagy hatással van az önmagunkról alkotott képünkre.

2017-ben a Facebook készített egy kutatást, amely azt vizsgálta, hogy jó vagy rossz hatással van életünkre ez a digitális világ. Az eredményből kiderült, hogy ha megfelelően használjuk, értékes kapcsolatok kiépítésére ad lehetőséget, de a hangsúly a megfelelő használaton van. Az esztelen görgetés és a semmitmondó reakciók nem vezetnek sehova.

A ...

Tovább Szólj hozzá

2019. ápr 25.

Hamisítanak az influencerek? A kutatások azt mutatják, hogy sajnos igen!

írta: Csoma Dániel
Hamisítanak az influencerek? A kutatások azt mutatják, hogy sajnos igen!

influencer_hamis_borito.jpgAz influencerek csak akkor értékesek, ha vannak követőik. Egy valódi influencernek rengeteg idő és energia kiépíteni egy követőbázist, de sokan nem elég elkötelezettek hozzá és kiskapukat keresnek. Ezek az emberek figyelmen kívül hagyják a tényt, hogy az influencerek dolga követőik segítése és az értékes tartalom megosztása.

Az influencer hamisítások már jelen vannak az influencer marketing kialakulása óta. Az egyik gond ezekkel a csalásokkal, hogy hamis üzenetet közvetítenek. Látsz egy profilt magas követőszámmal és azt gondolod, ez a személy fontos, így nagyobb az esélye, hogy beköveted te is. Az emberek gyakran megosztanak dolgokat, mert azt hiszik, azok népszerűek, de gyakran nem néznek a számok mögé.

A Google-ön keresztül ...

Tovább Szólj hozzá

influencer

2019. ápr 23.

5 hasznos tipp a hirdetéseidhez

írta: Cs. Krisztina
5 hasznos tipp a hirdetéseidhez

iamsherise-1476400-unsplash.jpg  Az évek alatt a Facebook, mint hirdetési felület, továbbra is kiapadhatatlan lehetőségekkel bír. Egyre több targetációs opciót találunk, ami még komplexebbé teheti a kampányainkat. De mégis, hogyan állítsuk be a lehető legjobb hirdetéseket?

  1. Válasszuk a megfelelő hirdetési formát!

Számos hirdetési forma közül választhatunk, amelyek mind különböző beállítási lehetőségeket tartalmaznak, hogy a lehető leginkább az üzleti célunkra szabhassunk a kampányokat.

kepernyofelvetel_152.png

Ismertség

Olyan hirdetési formák, amelyek érdeklődést generálnak.

  • Márkaismertség: olyan embereket érhetünk el, akik a legvalószínűbben emlékeznek és köteleződnek majd el márkánk iránt
  • Reach: a lehető legtöbb embernek mutathatjuk meg ...
Tovább Szólj hozzá

hirdetés hirdetéskezelés

2019. ápr 22.

Miért csempéssz humort a posztjaidba?

írta: Cs. Krisztina
Miért csempéssz humort a posztjaidba?

hybrid-437269-unsplash.jpgAz alábbiakban összeszedtünk néhány indokot, hogy miért javasoljuk a humort a bejegyzéseidbe. 

Mindenki szeret nevetni

Elsőre kockázatosnak tűnhet a humorizálás, de ha vevő rá a célközönséged, akkor hidd el megéri bevállalni! Mark Zuckerberg szerint a legnagyobb kockázatvállalás az, ha semmilyen kockázatot nem vállalunk.

Felkelti a figyelmet

A túlterhelt információs csatornákon a saját tartalmad könnyen észrevétlen maradhat és elveszhet. Amikor valami váratlant látunk, akkor akaratlanul is odairányítjuk a figyelmünk - így tűnhetünk ki a “digitális zajból”.

Megjegyezhetővé tesz

Könnyebben megjegyzik az üzeneted, ha egy humoros keretbe foglalod azt. Ha egy tartalom  megnevetteti az embereket, akkor sokkal könnyebben ...

Tovább Szólj hozzá

humor poén

2019. ápr 21.

Így csökkentsd hirdetési költségeidet a Fb-on!

írta: Cs. Krisztina
Így csökkentsd hirdetési költségeidet a Fb-on!

tim-bennett-538189-unsplash.jpgAmikor beállítunk egy kampányt, két lehetőség közül választhatunk: megjelenés vagy pedig kattintás után fizetünk.  A kattintás utáni elszámolást CPC-nek nevezik (cost per click) ez a leggyakrabban használt módszer. Ha ezt alkalmazzuk, csak akkor kell fizetnünk, ha valaki rákattint a hirdetésünkre.

Ha a megjelenés alapú fizetési lehetőséget választjuk, akkor minden alkalommal számláz a Facebook, ha megjelenik a hirdetésünk - akkor is, ha épp senki nem kattintott rá.  Azonban néhány hirdetési formánál nincsen lehetőségünk választani, mindenképpen megjelenés után fizetünk.

 

De mi határozza meg a hirdetési költségeket?

Számos tényező befolyásolja, hogy mennyibe kerül az adott kampány. Ha pontosan megértjük, hogy mik ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés hirdetéskezelés

2019. ápr 19.

Hogyan (ne) növeld követőid számát az Instagramon?

írta: Csoma Dániel
Hogyan (ne) növeld követőid számát az Instagramon?

koveto_2019_borito.jpgManapság már nem olyan egyszerű új követőket szerezni Instán. Kezdjük azzal, hogy az Instagrammon több, mint 1 milliárd felhasználó van jelen havonta. Ezen felhasználók 35%-a legalább napi két alkalommal használja a felületet. 2019-re az Insta reklámokból befolyó összeget 10 milliárd dollárra becsülik.

Fontos kitérni arra is, hogy mit NE tegyünk követőink növelése érdekében! Ne vásárolj „fake” like-okat és követőket! Azt gondolnád, hogy emberek vonzóbbnak találják majd profilod a sok kedvelés és követő miatt, de sajnos ez nem mindig jön be. Az ilyen jellegű követő szerzések káros hatását részletesen kifejtettük egy korábbi bejegyzésben. Nagy trendje van most az automatikus posztolásnak is, ami ugyancsak tönkre teheti ...

Tovább Szólj hozzá

2019. ápr 17.

Tippek a Facebook Messenger botod kommunikációjának növeléséhez

írta: K.Klarissza
Tippek a Facebook Messenger botod kommunikációjának növeléséhez

messenger_bot.jpgEbben a cikkben vezető Facebook Messenger marketingszakértők legjobb tippjeit szeretnénk Veled megosztani, mely segíteni fog abban, hogy kihasználd a chatbotban rejlő lehetőségeket.

  1. Alakíts ki egy karaktert a Messenger botnak

2019-ben a Messenger botok fénykorukat élik, nincs is jobb módja annak, hogy olyan kapcsolatot hozzunk létre ügyfeleink és chatbotunk között, mely valódi konverziót eredményez. Fontos azonban figyelembe venni néhány tényezőt, hiszen chatbot és chatbot között óriási különbségek vannak.

Ne feledjük, hogy egy chatbot mindenképpen csak egy bot, és ne is próbáljuk valós embernek beállítani! Hiszen ez nem csak félrevezetheti a felhasználókat, de törvényt is sérthetünk vele. Így célszerű már a beszélgetés ...

Tovább Szólj hozzá